Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-09-2023 11:40:00 |
Składania : | 22-09-2023 11:00:00 |
Otwarcia : | 22-09-2023 11:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
1. Przedmiotem szacowania wartości zamówienia jest wykonania następujących usług – materiały nie są częścią zamówienia, Zamawiający dostarczy je we własnym zakresie:
1) Montaż w przestrzeni między sufitowej drabinki kablowej DKP400H60/3N – 110 metrów;
2) Ułożenie w przestrzeni między sufitowej na drabinkach kablowych kabla energetycznego aluminiowego FLAMEBLOCKER (N)A2XH-O 1x240 – 5 500 metrów – 25 odcinków po 220 metrów;
3) Rozebranie sufitu podwieszanego i jego złożenie po ułożeniu kabla – 450 m2;
4) Wykonanie przepustów kablowych dla układanego kabla – 4 szt.
W załącznikach przedstawiona jest zaprojektowana trasa kablowa.
2.Miejsce wykonywanych prac: obiekt szpitala przy ul. Fieldorfa 2, 54-049 Wrocław.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835).
W
szacunkowej wartości zamówienia prosimy uwzględnić wszystkie niezbędne
koszty realizacji przedmiotu zamówienia, w tym koszty gwarancji na wykonane usługi.
Informujemy,
iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania
ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje
Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie
stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego
na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy,
że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez
Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty