Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CPG.271.4.2023 wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej zadania pn. „Modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Przystajni”

Łukasz Grajcar
Gmina Przystajń
Termin:
Zamieszczenia : 29-09-2023 09:11:00
Składania : 09-10-2023 09:00:00
Otwarcia : 09-10-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym Urzędu Gminy Przystajń na usługę wykonania kompletnej dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla planowanego zadania pn. „Modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Przystajni”

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 34 319 11 53/54  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
formularz ofertowy.doc doc 22.5 2023-09-29 09:11:00 Postępowanie
wzór umowy.doc doc 49.5 2023-09-29 09:11:00 Postępowanie
zaproszenie - opis przedmiotu zamówienia.doc doc 31.5 2023-09-29 09:11:00 Postępowanie
odpowiedzi do OPZ.pdf pdf 96.05 2023-10-03 15:01:04 Publiczna wiadomość
szkic aktualnego zagospodarowania działki.pdf pdf 67.76 2023-10-03 15:01:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-09 14:45 Łukasz Grajcar Zamawiający informuje o unieważnieniu zapytania ofertowego.
Powodem unieważnienia jest złożenie ofert cenowych znacząco przekraczających kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na zamówienie.
2023-10-03 15:01 Łukasz Grajcar Zamawiający przekazuje wyjaśnienia do OPZ

odpowiedzi do OPZ.pd [...].pdf

szkic aktualnego zag [...].pdf

2023-10-02 08:46 Łukasz Grajcar Ulega zmianie dział IV opisu przedmiotu zamówienia na następującą treść:
1. Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotowego zamówienia.
Brak wymaganych uprawnień skutkuje odrzuceniem oferty.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


W podglądzie zapytania ofertowego wskazana była błędna data terminu realizacji zamówienia - prawidłowa data to 9.02.2024 r

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla planowanego zadania pn. „Modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Przystajni” Zamawiający zamierza zmodernizować istniejący Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (zwany dalej PSZOK lub Punkt) usytuowany w Przystajni przy ul. Targowej 18A. Celem modernizacji PSZOK-u jest przede wszystkim przebudowa placu manewrowego, w szczególności w sposobie przyjmowania i gromadzenia dostarczanych przez mieszkańców odpadów komunalnych, komunikacji wewnętrznej i zaplecza technicznego. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od wystawienia prawidłowej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 9.02.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty związane z wykonaniem zadania są po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 360