Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-08-2023 15:19:00 |
Składania : | 29-08-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Znak: GN.6840.15.2022.MJu
Referat
Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego zaprasza
uprawnionych geodetów do złożenia oferty dotyczącej wykonania
wstępnego projektu podziału, a następnie po wydaniu przez organ
prawomocnego postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału,
wykonanie mapy podziału (obejmuje wszystkie czynności techniczne i
formalno-prawne niezbędne do jej sporządzenia oraz wyniesienie i
stabilizację granic pierwotnych i podziałowych na gruncie) oraz
zmianę użytku z „dr” na istniejący dla nowo powstałych działek, dla nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy
Starachowice, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków miasta
Starachowice obrębu 0006 jako działka nr 174/1202 o powierzchni
0,0918 ha, położonej przy ul. Górzystej, dla której Sąd
Rejonowy w Starachowicach prowadzi księgę wieczystą
nr
KI1H/00051055/5 zgodnie z koncepcją przedstawioną na załączniku
graficznym. W wyniku podziału geodezyjnego z działki nr 174/1202
powinny powstać 3 działki.
I TERMIN WYKONANIA PRACY
Wykonawca
wykona pracę w całości w terminie 60 dni (nie później niż do
30.11.2023 r.) od daty podpisania przez niego umowy, z wyłączeniem
czasu trwania postępowania administracyjnego, związanego z wydaniem
postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału, liczonego od
dnia dostarczenia przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego
wstępnego projektu podziału do dnia otrzymania przez Wykonawcę od
Zamawiającego egzemplarza niniejszego, ostatecznego
i
prawomocnego postanowienia. Termin
uważa się za dotrzymany w chwili przekazania Zamawiającemu
dokumentacji geodezyjnej, przyjętej do ewidencji państwowego zasobu
geodezyjnego i kartograficznego.
II KRYTERIUM OCENY OFERTY
CENA
III MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć poprzez przesłanie wypełnionego formularza na platformie zakupowej „Open Nexus”.
Szczegółowych informacji udziela Referat Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Starachowicach, pokój nr 104, tel. 41 273 82 58.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
-
merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym
rogu formularza
"Wyślij wiadomość" lub pod nr tel.
41 273 82 58
-
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum
Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od
8:00
do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Komunikaty