Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-08-2023 14:50:00 |
Składania : | 04-09-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 04-09-2023 10:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-04-23 08:28 | Agnieszka Woźniak |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Działając
na
podstawie
art.
art.
260
ust
1
ustawy
z
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.U.
z
2023
r.
poz.
1605)
Zamawiający
zawiadamia,
iż
unieważnia
przedmiotowe
postępowanie
o
udzielenie
zamówienia
na
podstawie
art.
255
pkt
3
ustawy
PZP. |
2023-09-12 14:23 | Agnieszka Woźniak |
ZAWIADOMIENIE
O
WYNIKU
POSTĘPOWANIA
–
UNIEWAŻNIENIU
POSTĘPOWANIA Dotyczy postępowania pn.: DOSTAWA 3 MONITORÓW MULTIMEDIALNYCH (INTERAKTYWNYCH) WRAZ Z MONTAŻEM SYGNATURA: SJO/ZP/08/2023/TP Działając na podstawie art. art. 260 ust 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) Zamawiający zawiadamia, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP. Uzasadnienie prawne Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”. Uzasadnienie faktyczne W postępowaniu na dostawę 3 monitorów multimedialnych (interaktywnych) wraz z montażem wpłynęły 4 oferty: 1) KRAFTMANN Cezary Czerny, 03-117 Warszawa, ul. Kabrioletu 4, NIP: 5222738648: 2) Wilanka sp. z o.o., 02-013 Warszawa, ul. Lindleya 16, NIP: 7010819923: 3) ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA, 99-300 Kutno, ul. Noskowskiego 1, NIP: 7752667756: 4) AV Multimedia Małysz i Spółka Sp. J., Kielce, ul. Głowackiego 7/7, NIP: 6572506821: W wyniku analizy wyjaśnień Wykonawców do złożonych ofert Zamawiający odrzucił wszystkie oferty ze względu na niezgodność ich treści z warunkami zamówienia, co wypełnia dyspozycję art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605): Tym samym Zamawiający informuje, iż nie wyłonił wykonawcy zamówienia i unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w najbliższym czasie opublikuje zawiadomienie o wszczęciu kolejnego postępowania w tej sprawie. Dziękujemy za udział w postępowaniu. |
2023-09-04 16:30 | Agnieszka Woźniak | Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że w ww. postępowaniu wpłynęły oferty, wskazane w załączniku. |
2023-09-04 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia 42682,93 PLN netto. |
2023-09-01 12:52 | Agnieszka Woźniak |
Pytanie
nr
4
z
dnia
01.09.2023
r.:
Witam, Chcielibyśmy poprosić o uściślenie/wyjaśnienie kwestii związanej z montażem, ponieważ nie jest to ściśle określone ani w SWZ ani umowie. Co dla Państwa wchodzi w zakres montażu? W jakich godzinach miałby się on odbywać? Czy są wymagane elementy/ akcesoria montażowe tj. dodatkowe kable, uchwyty? Czy kable mają być ukryte w maskownicach? Odpowiedź na pytanie nr 4: Montaż we wrześniu powinien odbywać się w dni robocze w godz. 9-15. W październiku montaż możliwy jest tylko w weekendy w godz. 8-17. Każdy ekran będzie miał swoją lokalizację w innym pomieszczeniu, gdzie warunki uruchomienia i pracy danego ekranu są inne. Stąd możliwość dla Państwa skorzystania z wizji lokalnej. W przypadku braku możliwości skorzystania z bezpośrednich oględzin miejsc montażu proponujemy, na wszelki wypadek, skalkulować w kosztach konieczność zastosowania niezbędnego okablowania i listew maskujących. Trudno nam, jako osobom spoza branży, oceniać i decydować o sposobie montażu i podłączenia i przedstawiać ten zakres w OPZ. |
2023-09-01 09:38 | Agnieszka Woźniak |
Pytanie
nr
3
z
dnia
31.08.2023
r.: Witamy serdecznie prosimy o potwierdzenie ze mozna zastosowac monitory z nakladka dotykowa jaki zestawy, które spełniają rzecz jasna wytyczne z opz gdyz nie ma na rynku monitorów 40" i 70" majacych fabryczny dotyk wiec nakladka dotykowa spowoduje ze bedzie wszystko spelnione ewentualnie czy moga to byc monitory wieksze np. 75" zamiast 70" czy 43" zamiast 40" czy jesli chodzi o montaz nalezy procz uchwytu do sciany i zamocowania przewidziec prowadzenie kabli i kable lub jakies przylacza ? Odpowiedź na pytanie nr 3: Dopuszczamy zastosowanie nakładki dotykowej jak również zmianę wielkości dostarczonych ekranów w zakresie: - dla 40” w zakresie 37” do 43” - dla 70” w zakresie 65” do 75” - dla 75” w zakresie 70” do 80” Zakładamy konieczność zastosowania przez Wykonawcę niezbędnej trasy kablowej lecz jedynie w zakresie pomieszczenia, w którym będzie umieszczony ekran. |
2023-08-31 14:33 | Agnieszka Woźniak |
Pytanie
nr
2
z
dnia
31.08.2023
r.: Dzień Dobry a. Według naszego rozeznania nie ma monitorów 40 cali i 70 cali spełniających wymagania . b. Czy Zamawiający dopuści zamiast monitorów 40 i 70 cali monitory o przekątnej 65 cali ? c. Czy Zamawiający dopuści monitory posiadające kamerę zewnętrzną podłączaną przez złącze USB zamiast kamery wbudowanej ? d. Jeśli Zamawiający zna modele spełniające wymagania czy może je podać ? Odpowiedź na pytanie nr 2: a. Opis zamówienia został przez nas przygotowany na podstawie dokładnej analizy dostępnego na rynku sprzętu. b. Dopuszczamy zmianę wielkości dostarczonych ekranów w zakresie: - dla 40” w zakresie 37” do 43” - dla 70” w zakresie 65” do 75” - dla 75” w zakresie 70” do 80” c. Akceptujemy tylko rozwiązanie z wbudowaną kamerą. d. Nie możemy sugerować producentów zamawianego sprzętu |
2023-08-30 15:08 | Agnieszka Woźniak |
Pytanie
nr
1
z
dnia
30.08.2023
r.: Mam pytanie dotyczące ilości złącz HDMI. Czy w monitorach może być ilość gniazd HDMI x 3 szt. i 1 szt. HDMI out zamiast wymaganych 4 szt. HDMI i HDMI out - 1 szt. Odpowiedź na pytanie nr 1: „Dopuszczamy możliwość dostawy monitorów z trzema gniazdami HDMI (zamiast czterech opisanych przez nas w SWZ do postępowania) i jednym gniazdem HDMI out (zgodnie z wymaganiami)” |
Komunikaty