Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-08-2023 09:44:00 |
Składania : | 04-09-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 04-09-2023 12:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
1. Nazwa postępowania:
Sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Kod/-y CPV:
Część 1: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
Część 2: 33622400-1 - Środki chroniące naczynia krwionośne
Część 3: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141110-4 - Opatrunki
33141115-9 - Wata medyczna
33141119-7 - Kompresy
Część 4: 33141114-2 - Gaza medyczna
Część 5: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
Część 6: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
Część 7: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
33141200-2 - Cewniki
33141310-6 - Strzykawki
33141320-9 - Igły medyczne
Część 8: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
Część 9: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
Część 10: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
Część 11: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Zamówienie podzielone jest na następujące części/zadania:
Część nr 1 – Sukcesywne dostawy produktów leczniczych;
Część nr 2 – Sukcesywne dostawy leku Fraxiparine;
Część nr 3 – Sukcesywne dostawy środków opatrunkowych;
Część nr 4 – Sukcesywne dostawy gazy jałowej i niejałowej;
Część nr 5 – Sukcesywne dostawy opasek;
Część nr 6 – Sukcesywne dostawy pampersów dla dorosłych;
Część nr 7 – Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku I;
Część nr 8 – Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku II;
Część nr 9 – Sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych;
Część nr 10 – Sukcesywne dostawy środków do mycia i dezynfekcji;
Część nr 11 – Sukcesywne dostawy rękawic foliowych i podkładów celulozowych.
Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach cenowych dla danego zadania/części przygotowanych w oparciu o Receptariusz (uzdrowiskową listę produktów leczniczych i wyrobów medycznych).
Nazwy: artykuły, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą. Oferowane produkty muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji (jeżeli dotyczy), atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (jeżeli dotyczy).
Oferowane produkty, towary muszą posiadać
termin ważności liczony minimum 1 rok od daty dostawy.
Ilość faktycznego zapotrzebowania na dany produkt może odbiegać od ilości wskazanych w danym formularzu cenowym. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.
W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówienia podstawowego maksymalnie do 70%. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenia poprzez formularze zamówienia. W razie niewykorzystania umowy w wysokości ponad 70% jej wartości Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
Zamawiający ma prawo zamówić produkty spoza zakresu określonego w załącznikach od nr 1.1 do 1.11 do SWZ, dopuszczone do obrotu i stosowania w ochronie zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy produktu „równoważnego”- wyłącznie za zgodą Zamawiającego - pod względem składu chemicznego, dawki, przeznaczenia, spektrum i czasu działania. Równoważność danego produktu będzie badana na podstawie porównywania karty produktu (rozumiane jako ogólnie dostępne źródła, katalogi czy strony internetowe). Zamawiający może wymagać dostarczenia kart produktu na każdym etapie badania oferty i realizacji zamówienia (umowy).
Jeżeli wskazano nazwy towarów pochodzących od konkretnych producentów lub Zamawiający posługuje się znakami towarowymi, patentami lub wskazuje pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, czy też Zamawiający odnosi się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, to określają one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Towary pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące towaru zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu i stosowania. Jeżeli Wykonawca powoła się na rozwiązania równoważne to, jest zobowiązany wykazać wraz z ofertą, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymogi/parametry Zamawiającego. W przypadku niewskazania w ofercie rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SWZ.
Przy dostawach środków do mycia i dezynfekcji wymagane są karty charakterystyki preparatów. Do obowiązku Wykonawcy należy dostarczanie Zamawiającemu bieżących aktualizacji powyższych kart w czasie realizacji zamówienia (trwania umowy).
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).
UWAGA:
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
W przypadku wyboru danego Wykonawcy do realizacji kilku zadań Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia jednej umowy jednocześnie dla kilku zadań/części.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do dwunastu (12) miesięcy.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-09-27 07:46 | Elżbieta Kinal |
Informacja
o
unieważnieniu
części
nr
7
–
sukcesywne
dostawy
drobnego
sprzętu
medycznego
jednorazowego
użytku
I. |
2023-09-15 13:28 | Elżbieta Kinal |
INFORMACJA
DOTYCZĄCA
WYBORU
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY
DLA
CZĘŚCI
NR
1
–
6,
8-11
ORAZ
UNIEWAŻNIENIA
CZĘŚCI
NR
2. |
2023-09-04 19:45 | Elżbieta Kinal | INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT |
2023-09-04 12:00 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
następujące
środki
finansowe:
Część nr 1: do 97.769,78 zł brutto; Część nr 2: do 8.109,72 zł brutto; Część nr 3: do 13.604,44 zł brutto; Część nr 4: do 449,28 zł brutto; Część nr 5: do 1.052,35 zł brutto; Część nr 6: do 11.158,56 zł brutto; Część nr 7: do 14.985,60 zł brutto; Część nr 8: do 31.860,44 zł brutto; Część nr 9: do 43.908,70 zł brutto; Część nr 10: do 115.225,58 zł brutto; Część nr 11: do 5.258,52 zł brutto. |
2023-08-31 11:51 | Elżbieta Kinal | Zmieniony Załącznik nr 1.7 do SWZ dla części nr 7: W poz. nr 7 formularza zmieniono szacunkową ilość z 0 na 1. |
2023-08-31 10:33 | Elżbieta Kinal | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia |
2023-08-31 10:32 | Elżbieta Kinal | Odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 31.08.2023 r. |
2023-08-29 19:21 | Elżbieta Kinal | Odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 29.08.2023 r. |
Komunikaty