Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WK.7021.2.74.2023.EK „Remont (wymiana) 12 szt. misek ustępowych (dolnopłuków) na WC kompaktowe wraz z ich podłączeniem w toaletach w Szkole Podstawowej w Żernikach Wrocławskich przy ul. Kolejowej 7A”

Ewa Kostrzewa
Gmina Siechnice
Deadlines:
Published : 23-08-2023 13:00:00
Placing offers : 01-09-2023 10:00:00
Offers opening : 01-09-2023 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


Zapraszamy do złożenia ofert (opcjonalnie):

-poprzez poniższy formularz elektroniczny,

-drogą elektroniczną na adres mailowy biuro@umsiechnice.pl

-osobiście do siedziby Zamawiającego.




Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

Zamawiający zastrzega unieważnienie postępowania w każdym wypadku bez podania przyczyn.

Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcami.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. (71) 78 60 929

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
zapytanie ofertowe.docx docx 35.39 2023-08-23 13:00:00 Proceeding
OPZ 2023.odt odt 1791.68 2023-08-23 13:00:00 Proceeding
Umowa 2023.doc doc 105.5 2023-08-23 13:00:00 Proceeding
oferta 2023.docx docx 17.25 2023-08-23 13:00:00 Proceeding
Klauzula_RODO 2023.pdf pdf 362.12 2023-08-23 13:00:00 Proceeding
Protokół zamówienia publicznego z dn. 04.09.2023.pdf pdf 672.91 2023-09-04 10:48:57 Public message
Protokół zamówienia publicznego z dn. 04.09.2023.pdf pdf 672.91 2023-09-06 08:49:47 Public message

Announcements

2023-09-06 08:50 Ewa Kostrzewa Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Nie wybrano oferty ze względu na przekroczenie zakładanej kwoty zamówienia. Zamawiający nie zdecydował się na zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia - unieważniono postępowanie.

Protokół zamówienia [...].pdf

2023-09-04 10:48 Ewa Kostrzewa PROTOKÓŁ ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł. - unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia.

Protokół zamówienia [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do dnia 30.09.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 244