postępowanie prowadzone w ramach projektu Cyfrowy Powiat.
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego zgodnie z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, w trybie rozeznania rynku (od 20 tys. do 50 tys. PLN netto).
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W załączniku nr 1 znajduje się dokładny opis przedmiotu zamówienia (należy zwrócić uwagę podczas składania ofert, aby sprzęt był zgodny z opisem przedmiotu zamówienia - należy wypełnić formularz podając niezbędne informacje). UWAGA: niezbędne dokumenty należy dołączyć na etapie składania oferty. Z uwagi na brak gwarancji, iż oferowany sprzęt będzie zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, a postępowanie przebiegnie bez zakłóceń, nie dopuszcza się uzupełniania dokumentów, które służą potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw (dotyczy dokumentów formalnych potwierdzających zgodność sprzętu ze specyfikacją), po upłynięciu czasu składania ofert . Proszę dołożyć wszelkich starań, aby dokumenty były kompletne i poprawne. Brak zgodności z opisem przedmiotu zamówienia będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
Załącznik nr 2 - (oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu) należy dołączyć do oferty w formacie PDF.
Załącznik nr 3 - (oświadczenie wykonawcy o braku powiązań) należy dołączyć do oferty w formacie PDF.
Załącznik nr 4 - klauzula informacyjna RODO (informacja Zamawiającego dotycząca przetwarzania danych osobowych).
[Edycja 05.09.2023] UWAGA: wystąpiła pomyłka
w parametrach UPS 10KVa. Formularz został poprawiony w punkcie 17.
"Podtrzymanie: min. 28 minut pracy pod
obciążeniem 16 kW;" zostało zmienione na "Podtrzymanie: min. 25 minut
pracy pod obciążeniem 10 kW;"
Zmieniono również Załącznik nr 1 (opis
przedmiotu zamówienia), w podanym zakresie.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 75 6450 124
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
z
uwagi
na
to,
że
złożone
kwoty
ofert
przekraczają
budżet
przeznaczony
na
zasilacze
awaryjne,
postępowanie
zostaje
unieważnione.
Zostanie
przeprowadzone
kolejne
postępowanie.
Za
wszelkie
niedogodności
przepraszamy.
2023-09-05 09:32
Piotr Dołżański
Szanowni
Państwo,
z
uwagi
na
to,
iż
wystąpiła
pomyłka
w
parametrach
UPS
10KVa,
formularz
został
poprawiony
w
punkcie
17.
Zmieniono
również
Załącznik
nr
1
(opis
przedmiotu
zamówienia),
w
podanym
zakresie.
(kolorem
czerwonym
na
karcie
postępowania
dodano
również
tę
informację).
Za
wszelkie
niedogodności
przepraszamy.
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty