Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: BZP-2630-25/2023 Wykonanie, dostawa i montaż mebli technologicznych dla potrzeb Wydziału Grafiki i Wydziału Architektury Wnętrz Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, w ramach inwestycji: „Przebudowa i modernizacja budynku przy ul. Syrokomli 21 - dawnej Szkoły Przemysłowej Żeńskiej - w celu dostosowania do potrzeb Wydziału Grafiki i Wydziału Architektury Wnętrz ASP”.

Deadlines:
Published : 17-08-2023 13:39:00
Placing offers : 25-08-2023 09:30:00
Offers opening : 25-08-2023 10:00:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
ogłoszenie o zamówieniu z dnia 17.08.2023 r..pdf pdf 161.8 2023-08-17 13:39:00 Proceeding
Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).pdf pdf 511.37 2023-08-17 13:39:00 Proceeding
załącznik nr 1 do SWZ opis przedmiotu zamówienia zestawienie mebli.xlsx xlsx 13.64 2023-08-17 13:39:00 Proceeding
załącznik nr 1A do SWZ karty produktowe.zip zip 22863.62 2023-08-17 13:39:00 Proceeding
załącznik nr 1B do SWZ specyfikacja techniczna produktów.pdf pdf 97.46 2023-08-17 13:39:00 Proceeding
załącznik nr 2 do SWZ projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 372.61 2023-08-17 13:39:00 Proceeding
załącznik nr 3 do SWZ formularz ofertowy.doc doc 249 2023-08-17 13:39:00 Proceeding
załącznik nr 4 do SWZ oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp.doc doc 311 2023-08-17 13:39:00 Proceeding
załącznik nr 5 do SWZ oświadczenie dot. grupy kapitałowej.doc doc 230 2023-08-17 13:39:00 Proceeding
załącznik nr 6 do SWZ wykaz dostaw.doc doc 265.5 2023-08-17 13:39:00 Proceeding
załącznik nr 7 do SWZ propozycja treści zobowiązania.doc doc 239 2023-08-17 13:39:00 Proceeding
załącznik nr 8 do SWZ oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp.doc doc 226.5 2023-08-17 13:39:00 Proceeding
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 193.24 2023-08-25 10:42:07 Public message
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu.pdf pdf 221.26 2023-09-26 15:25:36 Public message
kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia.pdf pdf 164.36 2023-08-25 09:30:00 Public message

Announcements

2023-09-26 15:25 Jolanta Kurek Zamawiający - Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późniejszymi zmianami) przekazuje informację o wyborze oferty najkorzystniejszej w przedmiotowym postępowaniu - w załączeniu.

informacja o wyborze [...].pdf

2023-08-25 10:42 Jolanta Kurek Zamawiający - Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późniejszymi zmianami) przekazuje informacje z otwarcia ofert.

informacja z otwarci [...].pdf

2023-08-25 09:30 Buyer message Zgodnie z zapisami art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

kwota przeznaczona n [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 275