- Main page
- Proceeding ID 805924
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding ID: 805924 :
„Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z ogrzewaniem ciepłej wody (ogrzewanie dostarczone do budynku z sieci miejskiej) oraz częściową termomodernizacją (docieplenie ścian zewnętrznych, wymianę stolarki okiennej) w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w m. Żnin przy ul. Pocztowej 15, dz. nr 691, obręb Żnin”,
Wystawiający
-
UżytkownikGrzegorz Sobyrayski
-
Organization
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2023-08-16 09:26:00
-
Placing offers2023-08-30 10:00:00
-
Opening of offers2023-08-30 10:05:00
-
ProcedureZapytanie ofertowe
-
TypeService
Requirements and specifications
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Wytyczne do zapytania ofertowego
I. Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych „PUK” Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 22, 88-400
Żnin, NIP 562-000-28-75 REGON 090185720, na podstawie Zarządzenia nr 1/2021 Prezesa Zarządu „PUK” Sp. z o.o. w Żninie z dnia 28 stycznia 2021 r. w sprawie: wprowadzenia w „PUK” Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Żninie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej niższej niż 130.000,00 złotych, zwraca się z zapytaniem ofertowym na zadanie:
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
„Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z ogrzewaniem ciepłej wody (ogrzewanie dostarczone do budynku z sieci miejskiej) oraz częściową termomodernizacją (docieplenie ścian zewnętrznych, wymianę stolarki okiennej) w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w m. Żnin przy ul. Pocztowej 15, dz. nr 691, obręb Żnin”,
III. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
· zaprojektowanie instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej o mocy odpowiedniej dla kubatury budynku po uzyskaniu odpowiedniej decyzji od Veolia Zachód sp. z o.o. we Wrocławiu – firma świadcząca usługi ciepłownicze na terenie Żnina
· zaprojektowanie termomodernizacji budynku zgodnej z decyzją konserwatora zabytków (docieplenie ścian budynku, docieplenie poddasza, wymiana stolarki, wymiana oświetlenia na częściach wspólnych),
2. Przed przystąpieniem do sporządzanie dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji rozwiązań technicznych,
3. Konsultowanie z Zamawiającym na każdym etapie wykonywania projektu rozwiązań dotyczących istotnych elementów mających wpływ na koszty realizacji i eksploatacji projektowanych urządzeń,
4. Zastosowanie w projekcie rozwiązań standardowych,
5. Koszty wszelkich uzgodnień pokrywa Wykonawca,
6.
Doprowadzenie
energii elektrycznej do miejsca umiejscowienia węzła pozostaje
w gestii Zamawiającego,
7. Dokumentacja projektowa niezbędna do zrealizowania w/w zadania powinna obejmować wykonanie wszelkich pomiarów, ekspertyz niezbędnych do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej,
8. Określenie zapotrzebowania i przedłożenie warunków technicznych na:
· Wykonanie projektu budowlanego w zakresie instalacji wewnętrznych c.o. i c.w.u. złożenie odpowiednich wniosków oraz uzyskanie, w imieniu Zamawiającego wszelkich decyzji administracyjnych, warunków, uzgodnień niezbędnych do realizacji robót budowlanych, opracowania informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, o ile jej opracowanie jest w tym wypadku wymagane,
·
Projekt
budowlany należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z
dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji
projektowej, specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego
(Dz. U. 2004 nr 202 poz. 2072)
9.
Wykonawcy
zaleca się dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia
oraz jego otoczenia w celu określenia, na własną odpowiedzialność, oceny
możności występowania wszelkiego ryzyka mającego wpływ na koszty realizacji
zamówienia, a niezbędnych do przygotowania oferty na: Wykonanie
dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji centralnego ogrzewania wraz
z ogrzewaniem ciepłej wody (ogrzewanie dostarczone do budynku z sieci
miejskiej) oraz częściową termomodernizacją (docieplenie ścian zewnętrznych,
wymianę stolarki okiennej) w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w m. Żnin przy
ul. Pocztowej 15, dz. nr 691, obręb Żnin”,
10. Przed przystąpieniem do projektowania Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania projektowane rozwiązania techniczne wraz z szacunkową wyceną realizacji zadania,
11. Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
1.
Inwentaryzację
budowlaną obiektu wraz z oceną stanu technicznego obiektu
w niezbędnym zakresie na potrzeby niniejszego zamówienia zgodnie
z PN-ISO 9836:1997 Tytuł: Właściwości użytkowe w budownictwie - Określanie i
obliczanie wskaźników powierzchniowych i kubaturowych, stosowane
jednocześnie z zapisami § 11 ust. 2 pkt 2 lit b Rozporządzenia
Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012
r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego
(Dz.
U. 2012 r., poz. 462 z późn. zm.), )
(3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku pamięci np. CD, DVD, Pendrive).
2. Projekt budowlany – w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r., Nr 120 poz. 1133 z późn. zm.),
(4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku pamięci np. CD, DVD, Pendrive).
3. Projekt wykonawczy
wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września
2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu
funkcjonalno-użytkowego, (Dz. U. z 2004 r., Nr 202 poz. 2072
z późn. zm.),
(4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku pamięci np. CD, DVD, Pendrive).
4. Specyfikację techniczną wykonania
i odbioru robót – sporządzonej zgodnie
z Rozdziałem 3 Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września
2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu
funkcjonalno-użytkowego, (Dz. U. z
2004 r., Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.),
(1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku pamięci np. CD, DVD, Pendrive).
5. Przedmiar robót budowlanych
z podziałem na poszczególne branże wykonany zgodnie z Rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r.
w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego,
(Dz. U. z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) z rubrykami
do sporządzania kosztorysu ofertowego).
(1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku pamięci np. CD, DVD, Pendrive),
6. Kosztorys inwestorski
wraz z jednokrotną aktualizacją, wykonany zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie
określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania
planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót
budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym,
(Dz. U. z 2004 r., Nr 130 poz. 1389 z późn. zm.).
(1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku pamięci np. CD, DVD, Pendrive),
7. Informacja dotycząca
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w
sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003, Nr 120, poz. 1126 z późn.
zm.),
8. Nadzór autorski zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2023 r., poz. 967 z późn. zm.),
IV. Obowiązki projektanta:
1. Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązujących w tym zakresie przepisami i normami technicznymi i z należytą starannością.
2. Uzyskanie niezbędnych warunków technicznych, uzgodnień, decyzji administracyjnych oraz wykonanie wszelkich innych opracowań wymaganych do uzyskania pozwolenia na budowę. Reprezentowanie Zamawiającego w uzgodnieniach.
3. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego (Inwestora) decyzji o pozwoleniu na budowę.
4. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia wszelkich wyjaśnień do dokumentacji na etapie procedury udzielenia zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót budowlanych.
5. Wykonawca zobowiązuje się pełnić nadzór autorski w trakcie wykonywania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.
6. Wykonawca przekaże autorskie prawa majątkowe do projektu budowlanego powstałego w ramach realizacji zadania,
7. Na etapie opracowywania dokumentacji - do roboczych konsultacji z Zamawiającym w celu akceptacji proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań technicznych, proponowanych materiałów do wbudowania, standardów wykonania.
8. Uzyskanie wszystkich uzgodnień, opinii, pozwoleń, zatwierdzeń i sprawdzeń wymaganych przepisami prawa.
9. Uzyskanie zatwierdzenia dokumentacji projektowej przez Zamawiającego i Inspektorów co do jej formy i treści przed złożeniem wniosku celem uzyskania pozwolenia na budowę / zgłoszenie robót,
10. Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji przez projektanta zgodnie zobowiązującymi przepisami.
11. Zapewnienie właściwej koordynacji międzybranżowej projektu,
12. Uzyskanie wszystkich koniecznych odstępstw od obowiązujących przepisów.
13. Uzupełnienie i poprawa dokumentacji wg zaleceń jednostek opiniujących i uzgadniających w terminie ustalonym przez Zamawiającego.
14.
Usuwanie
ewentualnych wad w dokumentacji, wskazanych przez Zamawiającego i/lub Nadzór
Inwestorski, nie później niż w terminie 7 dni od daty ich zgłoszenia.
V. Wymagania dotyczące dokumentacji projektowej:
1. Dokumentacja projektowa musi być kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć, powinna umożliwiać uzyskanie wymaganych decyzji i pozwoleń, w tym na użytkowanie obiektu.
2. Dokumentacja projektowa musi spełniać wymogi obowiązujących przepisów prawa, zasad wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa musi być wewnętrznie spójna we wszystkich branżach, powinna zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalne, użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe, kosztowe.
3. Wykonawca dokumentacji projektowej musi uzyskać, własnym staraniem i na własny koszt, wszystkie wymagane przepisami prawnymi opinie i uzgodnienia oraz pozwolenia i decyzje administracyjne.
VI. Warunki udziału w postępowaniu.
1.
O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia
do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2.
O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia.
a)
Co
najmniej 1 osobą posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
b)
Co
najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności
konstrukcyjno- budowlanej.
3. Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do
„Wykonanie dokumentacji
projektowo-kosztorysowej instalacji centralnego ogrzewania wraz z ogrzewaniem
ciepłej wody (ogrzewanie dostarczone do budynku z sieci miejskiej) oraz
częściową termomodernizacją (docieplenie ścian zewnętrznych, wymianę stolarki
okiennej) w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w m. Żnin przy
ul. Pocztowej 15, dz. nr 691, obręb Żnin”,
na potwierdzenie tego warunku Wykonawca skład oświadczenie na na zalączniku nr 2,
4. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonywaniu dokumentacji
projektowo-kosztorysowej w zakresie danych jak wskazane w
Rozdziale III,
co Wykonawca udokumentuje również załączając do oferty co najmniej dwa poświadczenia podmiotu
zlecającego należyte wykonania usługi (np. referencje) – Wykonawca wypełnia
wykaz zrealizowanych przez siebie usług na załączniku nr.6 - Wykaz usług,
5. Wykonawca złoży ofertę na Formularzu ofertowym – według załącznika nr 3,
6. Wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
VII. Wymagane dokumenty w przedmiotowym postępowaniu:
1. Formularz ofertowy - według druku, który stanowi załącznik nr. 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Oświadczenie Wykonawcy – według druku, który stanowi załącznik do nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Wykaz usług – według druku który stanowi załącznik nr. 6 do niniejszego zapytania pytania ofertowego.
4. Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO,
5. Kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, poświadczona za zgodność z oryginałem.
VIII. Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy wykonać w okresie 06 września 2023 r. do 28 grudnia 2023 r.
IX. Kryteria wyboru ofert
1. Jedynym kryterium oceny ofert jest:
- cena (wartość netto wyrażona w PLN) – 100 pkt
2. Ofertę należy złożyć wg załączonego formularzu oferty,
3. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która będzie zawierała najniższą cenę netto za wskazane zamówienie,
4. Oferta powinna zawierać oferowaną przez Wykonawcę cenę netto oraz brutto (w tym wysokość podatku VAT), prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy,
5. Cena oferowana jest wiążąca – ostateczna
6. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium zaproponowanej ceny netto, zgodnie z formularzem ofertowym złożonym przez Wykonawcę,
7. Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
X. Miejsce i termin składania oferty:
Ofertę należy złożyć do 30.08.2023 r. do godziny 10:00 na Platformie Zakupowej Open Nexus.
XI. Termin płatności faktury:
Termin płatności faktury ustala się na 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego.
XII. Załączniki do zapytania:
1. Wniosek.
2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
3. Formularz ofertowy.
4. Wykaz usług.
5. Wzór umowy.
XIII. Zastrzega się prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
XIV. Podstawę wykonania prac stanowi:
1. Rozporządzenie Ministra
Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia
25 kwietnia 2012 r. w sprawie
szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2012 r., poz.
462 z późn. zm.),
2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r., Nr 120 poz. 1133 z późn. zm.),
3. Rozporządzenie Ministra
Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu
i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru
robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, (Dz. U. z 2004 r. Nr
202 poz. 2072 z późn. zm.)
4. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym, (Dz. U. z 2004 r., Nr 130 poz. 1389 z późn. zm.).
5. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003, Nr 120, poz. 1126 z późn. zm.),
6. Ustawa z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. 2023 r., poz. 967 z późn. zm.),
7. Ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. 2023 r, poz. 412 z późń. zm.),
Osoba upoważniona do kontaktu:
Grzegorz Sobyrayski
Tel. 515 172 380
adres e-mail: g.sobyrayski@pukznin.pl
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 515-172-380.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Attachments
Download all attachments
Announcements Send a message to buyer
2023-09-13
13:29:22
|
Patrycja Pietraszko |
Zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania
o
udzieleniu
zamówienia
w
trybie
zapytania
ofertowego.
Załączniki |
Subject of the request Importuj dane z XLS
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?
Attachments
