Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-07-2023 15:50:00 |
Składania : | 31-07-2023 16:00:00 |
Otwarcia : | 31-07-2023 16:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Pruszcz
Gdański zaprasza do składania ofert cenowych na usługę dostępu do Internetu i telefonii stacjonarnej dla budynku Urzędu
Gminy przez okres 24 miesięcy.
I. Zamawiający:
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do Internetu i telefonii
stacjonarnej dla budynku Urzędu Gminy przez okres 24 miesięcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do
zapytania ofertowego.
III.
Termin realizacji zamówienia:
-
od 05.09.2023r
IV. Kryteria wyboru
oferty:
Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę
następujące kryteria:
Cena – 100%.
V. Sposób przygotowania
oferty:
1. Ofertę cenową należy złożyć na: platformazakupowa.pl
2.
Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod
uwagę wartości brutto całego przedmiotu zamówienia.
VI. Badanie ofert:
1.
Z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, w
stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz.
835).
2.
W
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w ust. 1, wykonawca
do oferty załącza skan podpisanego przez siebie oświadczenia
o niepodleganiu wykluczeniu sporządzonego według wzoru stanowiącego
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
3.
W
celu ustalenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w ust. 1, Zamawiający
najpierw bada tę ofertę Wykonawcy, która została oceniona jako
najkorzystniejsza.
4.
Jeżeli
wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie złożył
wraz z tą ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w formie wskazanej w
pkt 2, Zamawiający wezwie go za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail lub
platformy zakupowej do uzupełnienia braku w terminie 3 dni. Po bezskutecznym
upływie ww. terminu Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy.
5.
W
toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
6.
Zamawiający
w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu
zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących
elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
7. Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie
odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu
ofertowym,
- Wykonawca wezwany przez Zamawiającego
nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających
wyjaśnień.
Pouczenie:
Wykonawcy podlegający wykluczeniu z postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz. U. 2022 r. poz. 835), którzy w okresie tego wykluczenia ubiegają się o
udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20
000 000 zł, nakładanej w drodze decyzji przez Prezesa Urzędu Zamówień
Publicznych.
VII. Miejsce i termin
złożenia oferty:
1. Ofertę cenową należy złożyć na:
platformazakupowa.pl
2. Termin składania ofert – do dnia 31.07.2023
r. do godz. 16:00.
VIII. Informacje
dodatkowe:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z
Wykonawcą,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena
podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie
Zamawiającego.
Niezwłocznie
po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi elektronicznie
wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
W
przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie
poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie w celu zawarcia umowy w formie
pisemnej, którą Zamawiający zastrzega pod rygorem nieważności.
Jeżeli
Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy,
Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych
ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia do
upływu terminu składania ofert, bez podania przyczyny.
Zamawiający
informuje, iż stosownie do treści przepisu art. 70 3 § 1 Kodeksu
cywilnego przysługuje mu prawo do zamknięcia przetargu bez wybrania
którejkolwiek ze złożonych ofert.
Do prowadzonego postępowania nie
przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone
w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).
IX.
Klauzula informacyjna
1.Administrator
danych
Administratorem,
czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą przetwarzane oraz w
jakim celu, i jakim
sposobem,
jest Wójt Gminy Pruszcz Gdański, którego dane kontaktowe są następujące:
−
adres korespondencyjny: ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo
−
nr telefonu: 58 692 94 00
−
adres e-mail: sekretariat@pruszczgdanski.pl
2.Inspektor
ochrony danych
We
wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, ma Pani/Pan prawo
kontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych na adres mailowy: iod@pruszczgdanski.pl
lub pisemnie na adres siedziby administratora.
3.Cel
przetwarzania
Państwa
dane są przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego poniżej 30.000 euro, w zapytaniu ofertowym.
4.Podstawa
przetwarzania danych
Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą:
-
na etapie postępowania o udzielenie zamówienia: na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
c) RODO* w związku z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30.000
euro w zapytaniu ofertowym;
-
na etapie zawierania umowy: na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu
związanym z udzielanym zamówieniem publicznym poniżej 30000 euro tj.: w celu
zawarcia i prawidłowego wykonania umowy.
W
przypadku dobrowolnego podania danych niewynikających z przepisów prawa
podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest Państwa zgoda wyrażona
poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO)
5.Obowiązek
podania danych
Podanie
przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania
danych nie będzie możliwe zawarcie umowy o udzielenie zamówienia poniżej 30.000
euro.
6.Okres
przechowywania danych
Pani/Pana
dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano,
a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy
powszechnie obowiązującego prawa.
7.Odbiorcy
danych
Odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie
przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych (m.in. Open Nexus Sp. z
o.o.)
8.Prawa
osób
Ma
Pani/Pan prawo do: ochrony swoich danych osobowych, dostępu do nich oraz otrzymywania
ich kopii, żądania ich sprostowania, żądania usunięcia danych (gdy
przetwarzanie nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z
przepisu prawa), prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl ).
Ponadto,
w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody macie Państwo prawo
do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Wycofać się ze zgody można w formie
wysłania żądania na nasz adres e-mail lub adres pocztowy. Konsekwencją wycofania
się ze zgody będzie brak możliwości przetwarzania przez nas tych danych.
*Skrót
RODO odnosi się do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
X. Osoba
uprawniona do kontaktów:
Damian Kamrowski tel. 58 692
94 01
e-mail: dkamrowski@pruszczgdanski.pl
XI. Wykaz załączników:
1. Załącznik nr 1
– Opis przedmiotu zamówienia
2. Załącznik nr 2
– Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w pkt. VI ppkt 2
niniejszego zapytania ofertowego
2023-08-04 15:25 | Damian Kamrowski | Zamawiający informuje ,że korzysta z przysługującego mu prawa do zamknięcia postępowania wszczętego zapytaniem ofertowym w dniu 26 lipca 2023r. w sprawie: "Świadczenia usług dostępu do Internetu i telefonii stacjonarnej dla budynku Urzędu Gminy Pruszcz Gdański przez okres 24 miesięcy." (ID 798691) - bez wybrania którejkolwiek ze złożonych ofert. |
Komunikaty