Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-07-2023 11:21:00 |
Składania : | 20-07-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 20-07-2023 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Miasto Kwidzyn zaprasza do złożenia oferty na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych budowy dla zadania „Przebudowa ulicy Warszawskiej” w Kwidzynie.
1. Zakres zamówienia obejmuje:
1) wykonanie dokumentacji projektowej (w ilości 6 egz. w tym 1 egz. bez danych osobowych) dotyczącej uzyskania niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień niezbędnych dla dokonania zgłoszenia robót lub uzyskania pozwolenia na budowę (zgodnie z ustawą „Prawem budowlanym” t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.),
2) wykonanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót (1 egz.),
3) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (2 egz.),
4) uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do wykonania robót budowlanych.
2. Dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne, należy wykonać zgodnie z:
1) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.),
2) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1609 z późn. zm.),
3) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. 2021, poz. 2458).
3. Zakres dokumentacji:
2) przebudowa skrzyżowania z ul. Spółdzielczą oraz z projektowaną w MPZP drogą 4KDD,
3) zwężenie zatok postojowych w celu poprawy widoczności na zjazdach w okolicy budynku Urzędu Miejskiego,
4) budowa ciągu pieszo – rowerowego lub wydzielonej ścieżki rowerowej na całej długości,
5) przeniesienie istniejącego kabla światłowodowego (na odcinku od budynku Urzędu Miejskiego do skrzyżowania z ul. 3 Maja),
6) budowa kanału technologicznego,
7) analiza możliwości likwidacji zatoki postojowej na łuku drogi przy budynku nr 9 lub wprowadzenie ruchu jednokierunkowego na całej długości ul. Mylnej, co wykluczy konieczność zachowania widoczności na skrzyżowaniu ul. Mylnej z ul. Warszawską,
8) należy zachować bez zmian istniejącą sygnalizację świetlną w sąsiedztwie SP4 (zmodernizowano w 2022 r.),
9) w zakresie opracowania znajduje się zieleń urządzona – rabaty bylinowe oraz drzewa, które należy zachować. Na etapie realizacji prac projektowych należy zastosować rozwiązania techniczne minimalizujące kolizję z istniejącą zielenią oraz uwzględnić sposób ochrony zieleni i koszty związane z jej ochroną i pielęgnacją (w przedmiarach, kosztorysach i specyfikacji). Zgodnie z zapisami w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego drzewa są objęte ochroną konserwatorską.
4. Dokumentacja projektowa winna zawierać opracowania branżowe w zakresie niezbędnym do wykonania, tj. projekt drogowy, oświetlenia wraz z przyłączeniem do istniejącej sieci elektroenergetycznej oraz innych przyłączy, jeśli będą niezbędne, a także uzgodnienie ZUD.
5. Wymagane będzie sporządzenie koncepcji zagospodarowania pasa drogowego do zatwierdzenia przez Zamawiającego.
6. Wykonawca na bieżąco będzie uzgadniał z Zamawiającym wszystkie proponowane rozwiązania materiałowo - funkcjonalne.
7. Dokumentacja może zawierać opracowania branżowe w zakresie niezbędnym do usunięcia kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu uzgodnione z zarządcami sieci.
8. Formę elektroniczną dokumentacji należy zapisać w formacie PDF oraz w formatach plików źródłowych (np.: *.doc, *.docx, *.xls, *.xlsx, *.kst, *.dwg, *.dxf itp.).
9. Teren opracowania objęty jest w całości miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego:
1) „Mylna – Podgórna” Uchwała nr V/19/15 z dnia 26.02.2015 r.,
2) „Obszar Śródmiejski II” Uchwała nr XX/130/16 z dnia 30.06.2016 r.,
3) „Rejon ulicy Jagiełły” Uchwała nr XXIX/175/17 z dnia 30.03.2017 r.
10. Zamawiający posiada mapę informacyjną oraz dostarczy aktualną mapę do celów projektowych.
11. Zamówienie winno być wykonane w terminie: określonym przez oferenta (pożądany termin 4 miesiące od dnia podpisania umowy). Termin wykonania zadania liczony będzie od dnia podpisania umowy do dnia złożenia wniosku o pozwolenie na budowę/zgłoszenia robót budowlanych.
12. Oferty podlegać będą ocenie na podstawie następujących kryteriów:
1) Cena: 100%
13. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zmówienia,
2) posiadanie stosownych pozwoleń wymaganych prawem na prowadzenie działalności w zakresie, którego dotyczy zapytanie ofertowe.
14. Warunki i forma płatności - przelewem 14 dni od daty otrzymania faktury po wykonaniu umowy.
15. Okres gwarancji: uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji poprawności wykonania dokumentacji projektowej wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót realizowanych na podstawie tej dokumentacji.
16. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
17. Przy składaniu oferty prosimy o podanie nazwy i adresu firmy oraz danych kontaktowych oferenta.
Komunikaty