Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WRG.271.1.8.2023 Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu gminy Pępowo

Małgorzata Waleńska
Gmina Pępowo
Termin:
Zamieszczenia : 06-07-2023 14:36:00
Składania : 14-07-2023 13:30:00
Otwarcia : 14-07-2023 13:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny


WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


Przedmiotem zamówienia jest usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gminy Pępowo. Zakres rzeczowy obejmuje usunięcie odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu gminy Pępowo, w tym: odbiór odpadów i załadunek z miejsca wskazanego przez Gminę, transport odpadów z miejsca odbioru do miejsca odzysku lub unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie/unieszkodliwienie lub poddanie odzyskowi odebranych odpadów wraz z kosztami unieszkodliwiania lub odzysku oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów. Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwiania lub poddania odzyskowi, na podstawie zgłoszeń rolników to ok. 106,300  Mg.


Zamawiający wskaże miejsce na terenie gminy, do którego rolnicy zobowiązani będą dostarczyć odpady we własnym zakresie.

Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:

          ważenie odbieranych odpadów rolniczych przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń,

          załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów rolniczych oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów.

          transport odebranych odpadów rolniczych do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów,

          rozładunek i przekazanie odpadów rolniczych do odzysku lub unieszkodliwienia.

W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:

1/ spisać z każdą osobą dostarczającą odpady protokół odbioru odpadów rolniczych, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu. Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:

1.         imię i nazwisko rolnika, który dostarcza odpady;

2.         adres, z którego pochodzą dostarczone odpady z folii rolniczych , siatki                             i sznurka do owijania balotów oraz opakowań typu Big-Bag

3.         datę odbioru

4.         wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na: - folie rolnicze; - siatki do owijania balotów; - sznurki do owijania balotów; - opakowania po nawozach; - opakowania  typu Big Bag;

5.         podpis właściciela/ użytkownika

6.         podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji,

7.         pieczęć firmową wykonawcy,

2/ do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej art. 66 i 67 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r. 779 tj.)

3/ wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa, do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oryginałów/potwierdzonych za zgodność/ kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z właścicieli nieruchomości, którzy przekazali odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz kart przekazania odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu.

4/ po wykonaniu zadania Wykonawca przedłoży Zamawiającemu sprawozdanie zawierające:

1.         dane gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady,

2.         ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big- Bag.

3.         Zamawiający będzie wymagał przedłożenia:

  - wygenerowanej z systemu BDO karty ewidencji odpadów potwierdzające przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia wraz z ich zbiorczym zestawieniem – 2 kpl,

- wygenerowane z systemu BDO karty przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem), wraz z ich zbiorczym zestawieniem (w przypadku przejęcia odpadów z terenu gminy przez podmiot zajmujący się wyłącznie zbieraniem odpadów) – 2 kpl,

- wygenerowanej z systemu BDO i poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku, wraz z ich zbiorczym zestawieniem – 2 kpl,

5/ po wykonaniu zadania Wykonawca złoży oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.

6/ Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od właścicieli nieruchomości, którzy dostarczą odpady.

7/ Wszelkie działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.

8/ Rozliczenia będą dokonywane na podstawie rzeczywistej wagi odpadów zgodnie z ofertą cenową.

9/ Wyposażenie w sprzęt i materiały niezbędne do wykonywania zleconych usług, zabezpieczy Wykonawca w ilości niezbędnej do ich prawidłowego wykonania.

Cena jednostkowa powinna być ceną ryczałtową za unieszkodliwienie lub poddanie odzyskowi w ramach przedsięwzięcia 1 Mg masy odpadów.


Informacje dodatkowe

1. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia tj. ważenie, koszty odbioru, koszty transportu, koszty administracyjne itp. Obowiązującą formą wynagrodzenia, za wykonanie przedmiotu umowy, zgodnie ze złożoną ofertą, będzie wynagrodzenie ryczałtowe wyliczone na podstawie ostatecznej ilości odebranych odpadów.

2. Okres związania oferta wynosi 30 dni.

3. Zmawiający zastrzega sobie prawo do jednokrotnego wezwania wykonawcy do uzupełnienia oferty.

4. Oferty, które po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.

5. Wykonawcom, którzy nie zostali wybrani dokumenty nie zostaną zwrócone.

6. Zamówienie będzie udzielone zgodnie z zasadą konkurencyjności i nie podlega przepisom Prawo zamówień publicznych.

7. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku przekroczenia posiadanych środków na realizację zamówienia, złożona oferta nie będzie stanowić roszczenia o udzielenie zamówienia.







Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPZ.pdf pdf 175.61 2023-07-06 14:36:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #790376.docx docx 16.81 2023-07-14 14:32:39 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-18 13:26 Małgorzata Waleńska Informuję, że w niniejszym postępowaniu wybrano ofertę przedsiębiorcy działającego pod firmą Dawid Jopek „Jopek Recykling” z siedzibą w Fabianowie przy ul. Przemysłowej 12, gm. Dobrzyca wpisanym do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), NIP 6080017140 za cenę 25 027,27 zł brutto.
2023-07-14 14:32 Małgorzata Waleńska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].docx

2023-07-14 13:30 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierz przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę do wysokości 57 402,00 zł brutto

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Folia rolnicza czarna - 5.46 tona - (0)
2 Folia rolnicza biała - 58.28 tona - (0)
3 Siatka do owijania balotów - 26.07 tona - (0)
4 Sznurek - 1.76 tona - (0)
5 Opakowania po nawozach - 9.44 tona - (0)
6 Worki BIG BAG - 5.29 tona - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 2. Termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy ustala się do 15.10.2023 r. 4. Termin przedłożenia dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 3 tiret drugi i trzeci, tj. wygenerowane z systemu BDO karty przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem), wraz z ich zbiorczym zestawieniem (w przypadku przejęcia odpadów z terenu gminy przez podmiot zajmujący się wyłącznie zbieraniem odpadów) oraz wygenerowane z systemu BDO i poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku wraz ich zbiorczym zestawieniem, ustala się do dnia 30.04.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 472