Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.271.23.2023 „Etap I – Modernizacja - remont obiektu Orlik przy Szkole Podstawowej nr 2 w Nowej Rudzie w ramach zadania: Modernizacja dwóch obiektów Orlik w Gminie Miejskiej Nowa Ruda”.

Łukasz Jarosz
Gmina Miejska Nowa Ruda
Termin:
Zamieszczenia : 22-06-2023 12:48:00
Składania : 07-07-2023 12:00:00
Otwarcia : 07-07-2023 13:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
formularz wraz z zalacznikami Orlik 275_2..doc doc 291 2023-06-22 12:48:00 Postępowanie
ogloszenie o zamowieniu.pdf pdf 141.65 2023-06-22 12:48:00 Postępowanie
SWZ Orlik 275_2..pdf pdf 788.87 2023-06-22 12:48:00 Postępowanie
zalacznik nr 1 i 2 OPZ STWiOR.zip zip 7012.95 2023-06-22 12:48:00 Postępowanie
zalacznik nr 12 wor umowy Orliki.pdf pdf 347.36 2023-06-22 12:48:00 Postępowanie
Uniewaznienie postepowania - brak ofert ORLIKI.pdf pdf 175.45 2023-07-11 14:32:20 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-11 14:32 Łukasz Jarosz Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia.

Uniewaznienie postep [...].pdf

2023-07-07 12:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na sfinansowanie przedmiotu zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 206.920,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 386