Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: I.7013.825.1.2023.MJ „Przebudowa zabytkowego ceglanego muru klasztornego O.O. Franciszkanów od strony ul. Fortecznej w Krośnie wpisanego do rejestru zabytków woj. podkarpackiego” – pełnienie funkcji kierownika budowy

Marian Jerzyk
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 22-06-2023 08:27:00
Składania : 28-06-2023 10:00:00
Otwarcia : 28-06-2023 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

I.7013.825.1.2023.MJ                                                          Krosno, dnia 21.06.2023 r.

 

SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

1. Zamawiający:

 

GMINA MIASTO KROSNO

ul. Lwowska 28a

38-400 KROSNO

 

Godziny pracy :

w poniedziałki w godz. 730 do 1630,

od wtorku do czwartku w godz. 730 do 1530,

w piątki w godz. 730 do 1430;

tel. 13 47 43 210

fax 13 47 43 206

 

2. Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym określonym w przepisach regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych (§ 8 pkt 1 regulaminu stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna
z dnia 31 grudnia 2020 r. – publikacja na stronie internetowej (https://platformazakupowa.pl)

 

3. Przedmiot zamówienia

 

„Przebudowa zabytkowego ceglanego muru klasztornego O.O. Franciszkanów od strony ul. Fortecznej w Krośnie wpisanego do rejestru zabytków woj. podkarpackiego” – pełnienie funkcji kierownika budowy

 

Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych - CPV:

71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71300000-1 Usługi inżynieryjne

71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego

 

3.1. Zakres prac do wykonania przy realizacji zadania pn.: „Przebudowa zabytkowego ceglanego muru klasztornego O.O. Franciszkanów od strony ul. Fortecznej w Krośnie wpisanego do rejestru zabytków woj. podkarpackiego” – pełnienie funkcji kierownika budowy

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z usługą kierownika budowy zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa zabytkowego ceglanego muru klasztornego O.O. Franciszkanów od strony ul. Fortecznej w Krośnie wpisanego do rejestru zabytków woj. podkarpackiego” realizowanego na podstawie decyzji pozwolenia na budowę Nr 265/2020, znak: PB.6740.1.87.2020.Z wydanego dnia: 24.07.2020 r. przez Prezydenta Miasta Krosna oraz decyzji Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 23 kwietnia 2020 r., znak: K-IRN.5142.107.2021.KH, w zakresie wymienionym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - Rozdział 5. Rozpoczęcie i prowadzenie robót budowlanych., w szczególności:

1. Wytyczenie geodezyjne obiektu w terenie,

2. Objęcie funkcji kierownika budowy wraz z przygotowaniem dokumentów i wykonaniem czynności kierownika budowy, o których mowa w ustawie Prawo budowlane - Rozdział 5. Rozpoczęcie i prowadzenie robót budowlanych.,

3. Prowadzenie dziennika budowy otrzymanego od Zamawiającego,

4. Zgłoszenie rozpoczęcia robót do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego dla Miasta Krosna.

W celu dokonania zgłoszenia robót do PINB, kierownik budowy przedłoży Zamawiającemu do trzech dni od podpisania umowy następujące dokumenty:

1. Oświadczenie kierownika budowy, stwierdzające sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przyjęcia obowiązku kierowania budową,

2. Wypełniony druk „Informacja zawierająca dane zamieszczone w ogłoszeniu dotyczącym BIOZ”,

3. Decyzję uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

4. Aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.

5. Zaświadczenie/potwierdzenie, że kierownik budowy, przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 710 z późn. zm.).

6. Po wytyczeniu geodezyjnym Wykonawca przedłoży zamawiającemu dokumentację geodezyjną potwierdzającą wytyczenie obiektu w terenie.

 

Oferent jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn bez żadnego odszkodowania na rzecz Wykonawcy.

 

4. Termin realizacji:

1)      Planowany termin realizacji zamówienia:

a)      rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy

b)      zakończenie: 30 sierpnia 2023r.

 

5. Warunki wymagane od wykonawców:

5.1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą następujące dokumenty:

1. Wypełniony formularz oferty przetargowej - Załącznik Nr 1.

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG).

3. Wykaz personelu do wykonania zamówienia, – Załącznik Nr 3, wraz z kopią uprawnień budowlanych i Zaświadczeniem/potwierdzeniem, że kierownik budowy, przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 710 z późn. zm.).

 

 

6. Informacje:

1.    Zamówienie podlega rozliczeniu ryczałtowemu, a cena ryczałtowa za wykonanie zamówienia wynika ze złożonej oferty przez Wykonawcę. Charakter przyjętego wynagrodzenia oznacza, że jeżeli rzeczywisty rozmiar lub koszt prac koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia przewyższy planowany, wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu roszczenie o podwyższenie wynagrodzenia.

Przy wynagrodzeniu ryczałtowym wykonawca nie może więc żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac (art. 632 § 1 K.c.).

2.       W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji  przedmiotu zamówienia, w tym wynikające z postanowień zawartych w SWZ. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

3.      Oferta winna być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie.

4.      Na prace objęte zamówieniem wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 12 miesięcy od daty odbioru prawidłowo wykonanych prac objętych zamówieniem.

5.      Płatność za realizację zamówienia, po wykonaniu zamówienia i bezusterkowym odbiorze zamówienia przez Zamawiającego jednorazowo, w terminie 21 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury do Zamawiającego.

 

 

 

7. Wyjaśnienia dotyczące treści specyfikacji:

Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące zamówienia za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno.

 

Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami jest:

1)        W sprawach formalnych i merytorycznych:

Marian Jerzyk Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a .

 

 

8. Sposób składania ofert:

a)      Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

b)      Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.

c)      Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.

d)     Do upływu terminu składania ofert wykonawca może wycofać ofertę.

e)      Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

f)       W przypadku awarii Platformy, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. W takiej sytuacji Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

g)      Oferta musi zawierać informacje, których zakres Zamawiający określił w załączonym formularzu „Oferty”. Zaleca się zastosowanie formularza oferty przygotowanego przez Zamawiającego oraz pozostałych załączników.

h)      Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 28 czerwca 2023 r., do godziny 10.00.

i)        Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty.

j)        Po wypełnieniu Formularza oferty i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”.

k)      W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty.

l)        Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.

m)    Szczegółowa instrukcja dla wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

n)      Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28 czerwca 2023 r. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, w siedzibie Zamawiającego, Krosno, ul. Lwowska 28a, pokój nr 210, o godzinie 10.30.

o)      Informację z otwarcia ofert Zamawiający udostępni na platformazakupowa.pl w sekcji „Komunikaty” na stronie przedmiotowego postępowania.

p)      Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane w SIWZ oświadczenia i dokumenty, bez dokonywania w ich treści jakichkolwiek zastrzeżeń lub zmian ze strony wykonawcy.

q)      Oferta powinna być:

a.       sporządzona na podstawie załączników SIWZ w języku polskim,

b.      złożona w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl,

c.       podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione;

r)       Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

s)       Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego wykonawcę.

t)       Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być sporządzone w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca obowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.

u)      Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi: 100 MB.

v)      Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów.

w)    Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.

x)      Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

y)      Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

z)      Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu.

aa)  Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

bb)  Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem.

Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z jego udziałem zostaną odrzucone.

9. Kryterium oceny ofert :

Przed oceną ofert Zamawiający sprawdzi formalną stronę uczestnictwa wykonawcy w postępowaniu.

Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień dotyczących jej treści.

 

Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium :

 

- Najniższa cena- 100%

 

Zamawiający niezwłocznie zawiadomi pisemnie wybranego wykonawcę, że jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, a także pozostałych wykonawców o dokonanym wyborze.

Zawiadomienie wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zleceniem wykonania przedmiotowego zamówienia oraz zaproszeniem do zawarcia umowy.

 

10. Skład dokumentacji przetargowej:

1.      Załącznik Nr 1  - formularz oferty przetargowej.

2.      Załącznik Nr 2 – Dokumentacja projektowa

3.      Załącznik Nr 3 – wykaz personelu do realizacji zamówienia

4.      Załącznik Nr 4 - Wzór umowy.

5.      Załącznik Nr 5 - Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych.

Kopia decyzji pozwolenia na budowę


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ kierownik budowy.doc doc 90 2023-06-22 08:27:00 Postępowanie
1. PZT.rar rar 5708.42 2023-06-22 08:27:00 Postępowanie
Wzór umowy kierownik.doc doc 108.5 2023-06-22 08:27:00 Postępowanie
Załącznik Nr 5-Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych.docx docx 18.47 2023-06-22 08:27:00 Postępowanie
Decyzja pozwolenia na budowę z 24.07.2020 r..pdf pdf 1582.7 2023-06-22 08:27:00 Postępowanie
Decyzje zmieniające pozwolenie konserwatorskie.pdf pdf 1687.98 2023-06-22 08:27:00 Postępowanie
2020_04_23 decyzja konserwatorska.pdf pdf 1886.05 2023-06-22 08:27:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #783636.pdf pdf 31.09 2023-06-28 10:54:55 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-28 10:54 Marian Jerzyk Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2909 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 214