Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RRG.ZO.271.5.2023.JFD Przeprowadzenie ekspertyzy i wydanie opinii w zakresie oceny stanu środowiska gruntowo - wodnego do prowadzonego przez Gminę Santok postępowania administracyjnego w sprawie usunięcia odpadów z miejsca nieprzeznaczonego do ich składowania lub magazynowania z terenu działki oznaczonej nr ewid. 170 obręb 0007 Santok gmina Santok

Joanna Forster-Delikowska
Gmina Santok
Termin:
Zamieszczenia : 20-06-2023 14:39:00
Składania : 26-06-2023 09:00:00
Otwarcia : 26-06-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 95 728-75-17  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAŁ. NR 1_formularz ofertowy.doc doc 53.5 2023-06-20 14:39:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 2_wykaz wykonanych usług.doc doc 37.5 2023-06-20 14:39:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 3_wykaz osób.doc doc 38.5 2023-06-20 14:39:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 4_oświadczenie_Ukraina.doc doc 31 2023-06-20 14:39:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 5_podwykonawca.doc doc 33.5 2023-06-20 14:39:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 6_wzór umowy_2023.doc doc 143.5 2023-06-20 14:39:00 Postępowanie
zapytanie ofertowe_2023.doc doc 151.5 2023-06-20 14:39:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 1_formularz ofertowy.doc doc 53.5 2023-06-20 14:39:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁ. NR 1_formularz ofertowy.doc doc 53.5 2023-06-20 14:39:00 Przedmiot zamówienia
zawiadomienie_unieważnienie postępowania.pdf pdf 217.46 2023-07-04 12:42:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-04 12:42 Joanna Forster-Delikowska Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

zawiadomienie_uniewa [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dokonanie ekspertyzy poprzez wykonanie odwiertu, pobranie próbki gleby wraz z przeprowadzeniem badań środowiskowych w zakresie skażenia gruntu. Zgodnie z treścią zapytania ofertowego.

ZAŁ. NR 1_formularz [...].doc

1 szt. - (0)
2 Sporządzenie opinii Zgodnie z treścią zapytania ofertowego.

ZAŁ. NR 1_formularz [...].doc

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dnia dostarczenia opinii i prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji całej usługi - 1. Realizacja przedmiotu zamówienia wraz z przedłożeniem opracowania w postaci wydanej opinii w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy. 2. Wykonawca ustali z Zamawiającym możliwy termin przeprowadzenia badań, co najmniej 14 dni przed planowanym rozpoczęciem prac. 3. Uzgodniony termin wykonywania prac, o którym mowa w ust. 1, może zostać przedłużony i będzie aktualizowany na bieżąco i indywidualnie w następujących przypadkach, za porozumieniem stron, bez żadnych konsekwencji prawnych i finansowych do poniesienia przez Zamawiającego: 1) działania siły wyższej, uzasadniającej brak możliwości wykonania prac w umówionym terminie; 2) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych utrzymujących się powyżej 3 dni, uniemożliwiających wykonywanie badań stanowiących przedmiot umowy, tj. w sytuacji wystąpienia intensywnych opadów deszczu, bądź też innych czynników zewnętrznych uniemożliwiających przeprowadzenie stosownych badań w ustalonym terminie; 3) wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie. Wówczas termin realizacji przedmiotu umowy może ulec wydłużeniu o czas występowania tych okoliczności. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty i wydatki poniesione przez Wykonawcę w związku z wykonaniem przedmiotu umowy są po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki udziału w postępowaniu - 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej określone warunki: 1) Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie; 3) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje zespołem osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających kwalifikacje z zakresu geologii / geochemii / chemii, gleboznawstwa, inżynierii środowiska / ochrony środowiska wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje i doświadczenie tych osób. 4) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje potencjałem technicznym, bądź mającym możliwość współpracy z jednostką zewnętrzną (laboratorium i wynajem wiertni) niezbędnego do wykonania zamówienia; 5) Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. (0)
6 Sposób przygotowania oferty - 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. 4. Oferta powinna zawierać: 1) formularz ofertowy załączony do niniejszego zapytania (załącznik nr 1); 2) dokument poświadczający posiadane uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia; 3) w zakresie weryfikacji przez Zamawiającego wiedzy i doświadczenia Wykonawcy wymagane jest przedłożenie wykazu wykonywanych usług z okresu ostatnich trzech lat prowadzonej działalności, w którym wykaże usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia (załącznik nr 2); 4) w zakresie weryfikacji przez Zamawiającego personelu zdolnego do pracy zatrudnionego przez Wykonawcę należy przedłożyć dokument potwierdzający dysponowaniem odpowiednio wykwalifikowanych pracowników, w szczególności pracowników odpowiedzialnych za świadczenie usług w przedmiocie zamówienia, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. W przypadku obywatela innego kraju należy dostarczyć dokument stwierdzający odpowiednie uprawnienia lub kwalifikacje, upoważniające go do pełnienia ww. funkcji na terenie Polski. Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą wykazu osób oraz z kopią zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie kompetencji i odpowiedniego przeszkolenia w zakresie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3); 5) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – (załącznik nr 4); 6) oświadczenie o podwykonawcy (załącznik nr 5). 5. Oferta cenowa wraz z wymaganymi przez Zamawiającego załącznikami winna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym bądź podpisem osobistym. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 197