Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa, wynajem wraz z montażem i demontażem ogrodzeń budowlanych pełnych na okres 30 dni w celu zabezpieczenia dwóch obiektów podległych KWP w Łodzi w trakcie trwającego remontu.

Jarosław Pluszyński
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
Termin:
Zamieszczenia : 16-06-2023 12:39:00
Składania : 19-06-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zapytanie ofertowe / Badanie Rynku

Dotyczące: Dostawa, wynajem wraz z montażem i demontażem ogrodzeń budowlanych pełnych na okres 30 dni w celu zabezpieczenia dwóch obiektów podległych KWP w Łodzi w trakcie trwającego remontu.

 

ZAMAWIAJĄCY

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź

NIP: 7260004458, REGON: 470754976

 

I. CHARAKTERYSTYKA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

a/ Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, wynajem wraz ze złożeniem na obiekcie ogrodzeń budowlanych pełnych   o wymiarach minimum szerokość 2m i wysokość minimum 2m.   Panele należy skręcić  ze sobą w punktach. Ogrodzenie przenośne z wykorzystaniem 2szt podstaw ciężkich                          (np. betonowych lub wykonanych z innego materiału). Konstrukcja musi być także wzmocniona przed przewróceniem  poprzez zamontowaniem dodatkowych podpór. W ramach wykonanego ogrodzenia należy wykonać także furtkę w ilości 1szt oraz dwóch bram dwuskrzydłowych umożliwiających wjazd aut ciężarowych typu TIR. Wynajem ogrodzenia na minimum 30 dni z opcją przedłużenia.

Po zakończeniu wynajmu należy udać się na obiekt w celu demontażu ogrodzenia. Prace demontażowe należy wykonać za podstawie przesłanej informacji (pisemnej lub mailowej)  z Wydziału Inwestycji                         i Remontów KWP w Łodzi.

Zmiana długości okresu wynajmu może być o kolejne 30 dni lub kolejne 7 dni i wymaga formy pisemnej ze strony Zamawiającego.  

Zadanie nr 1:    Dostawa, wynajem wraz z montażem i demontażem ogrodzeń budowlanych pełnych na terenie obiektu KMP w Łodzi przy ul.  Tuwima 12A na okres 30 dni – długość ogrodzenia min, 154mb. Długość ogrodzenia do zabezpieczenia, w tym furtka 1szt i bramy 2szt – minimum 154mb.

Zadanie nr 2. Dostawa, wynajem wraz z montażem i demontażem ogrodzeń budowlanych pełnych na terenie obiektu KMP w Łodzi przy ul.  Sienkiewicza 28/30 – długość ogrodzenia min, 126mb.

Długość ogrodzenia do zabezpieczenia, w tym furtka 1szt i bramy 2szt – minimum 126mb.

 

2. INNE WARUNKI POSTANOWIENIA:

1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Ofertę muszą uwzględniać wykonanie  wszystkich zadań.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizację jednego z zadań lub całego postępowania.

4. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.

5. Zamawiający wymaga, przeszkolenia personelu w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń.

6. Wszelkie prace konieczne do prawidłowego zrealizowania zamówienia, a jednocześnie nieokreślonych w niniejszym zapytaniu powinny być wykonane i wycenione w ramach kwoty oferty.

 

II. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 21-22.06.2023r. od dnia podpisania umowy/ odebranie

zlecenia potwierdzonego przez Wykonawcę.

     

III. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

      Wykonawca powinien przedstawić ofertę na Formularzu ofertowymzałącznik nr 1 załączonym                     do Zapytania ofertowego.

 Oferta powinna być:

- opatrzona pieczątką firmową,

- posiadać datę sporządzenia,

- zawierać adres lub siedzibę firmy, numer telefonu, adres e-mail, numer NIP,

- podpisana czytelnie przez Wykonawcę.

IV. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

1.    Oferta powinna być złożona za pośrednictwem Platformy Zakupowej OPEN NEXUS   

       do dnia 19.06.2023 r. do godziny 12:00.

2.    Ocena oferty zostanie dokonana w terminie 5 dni od dnia zakończenia składania ofert.

3.    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4.    Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

5.    W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

6 . W przypadku nieuzasadnionego niewywiązania się z realizacji zamówienia zostanie wyłoniony inny Wykonawca , a kosztami zostanie obciążony Wykonawca , który nie wywiązał się ze zleconego zadania.

 

V. OCENA OFERT

            Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

  • Cena 100%

 

VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje Wykonawców, którzy złożyli odpowiedzi na zapytanie ofertowe za pośrednictwem podanych przez zainteresowanych adresów poczty elektronicznej lub telefonicznie.

 

VII. INNE WARUNKI POSTANOWIENIA

1.  Nie dopuszcza się zmiany cen w okresie trwania umowy.

1.   Należność będzie płatna przelewem w terminie 30 dni, po wykonaniu i odebraniu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego (protokół odbioru zamówienia), na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, która będzie zawierać numer rachunku bankowego Wykonawcy, znajdujący się w wykazie podmiotów prowadzonym przez administrację skarbową na podstawie odrębnych przepisów podatkowych. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

2.   W przypadku braku rachunku bankowego w wykazie na dzień płatności faktury VAT, Wykonawca jest zobowiązany do skorygowania faktury poprzez wskazanie w jej treści rachunku bankowego znajdującego się w wykazie. W takim przypadku bieg terminu płatności rozpoczyna się od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury korygującej.

3.   Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia obciążeń nałożonych na Zamawiającego przez administrację skarbową, jeżeli z tytułu przedmiotowej transakcji Wykonawca nie wykona prawidłowo zobowiązań podatkowych, w szczególności nieprawidłowo określi stawki podatku od towarów i usług lub nieprawidłowo rozliczy z urzędem skarbowym kwotę podatku od towarów i usług w zakresie tej transakcji. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do wyrównania Zamawiającemu innych negatywnych skutków, związanych z podaniem przez Wykonawcę rachunku nie znajdującego się              w wykazie lub brakiem rachunku bankowego Wykonawcy w wykazie.

5.   Fakturę VAT należy wystawić i przesłać na adres:

      Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

      ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź

      NIP: 726-000-44-58

      W opisie faktury VAT należy wskazać nazwę jednostki, w której wykonano zamówienie.

6. Zastrzega się niedopuszczalność przeniesienia wierzytelności, o której mowa w ust. 2 na osobę      trzecią bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności

7.   Za roboty niewykonane nie należy się wynagrodzenie.

8.   Zamawiający ma prawo naliczyć Wykonawcy karę umowną w przypadku:

4.   zwłoki w wykonaniu przedmiotu zamówienia w stosunku do terminu, o którym mowa w ust. III                    w wysokości 0,5 % wartości wynagrodzenia brutto, zgodnie z ofertą Wykonawcy, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, nie więcej niż 10% wartości oferty Wykonawcy;

5.   zwłoki w usunięciu ewentualnych wad stwierdzonych przy odbiorze, w wysokości 2 % wynagrodzenia brutto, zgodnego z ofertą Wykonawcy, liczonego od ustalonego terminu usunięcia wad, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, nie więcej niż 10% wartości oferty Wykonawcy;

6.   zwłoki w przystąpieniu do usunięcia usterek w przedmiocie zamówienia w okresie gwarancji oraz                 w zakończeniu prac związanych z usuwaniem usterek w okresie gwarancji  w wysokości 2 % wartości wynagrodzenia brutto, zgodnie z ofertą Wykonawcy, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, nie więcej niż 10% wartości oferty Wykonawcy;

7.   odstąpienia przez którąkolwiek  ze stron  od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,                w wysokości 20% wynagrodzenia brutto, zgodnego z ofertą Wykonawcy.

9. Naliczoną karę umowną Zamawiający może potrącić z należności Wykonawcy objętej fakturą                       za wykonanie zamówienia.

 

VIII. KLAUZULA INFORMACYJNA W ZWIĄZKU Z RODO

Zgodnie z art.14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia                                   27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Zamawiający informuje, o sposobie przetwarzania Pana/Pani danych osobowych, tj.:

1.      Administratorem Danych Osobowych (ADO) będzie Komendant Wojewódzki Policji w  Łodzi                        z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112, kod 91-048

2.      Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IDO) - e-mail: iod@ld.policja.gov.pl

3.      Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b  RODO,                    w celu wykonania umowy zawartej przez potencjalnego Wykonawcę z Komendantem Wojewódzkim Policji bądź jego przedstawicielem prawnym, w wyniku realizacji przedmiotowego postępowania prowadzonego z wyłączeniem stosowania ustawy Pzp na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1.                       

4.    ADO będzie przetwarzał Pana/Pani dane osobowe w postaci: imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu lub adresu email, które zostały pozyskane od potencjalnego Wykonawcy.

1.        Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP, oraz inne jednostki Policji                w celu i zakresie koniecznym do realizacji przedmiotu zamówieni.

1.                  W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo do:

1)    dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest  Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi;

2)    sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;

3)    ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO - jeżeli  kwestionuje Pan/Pani prawidłowość przetwarzanych danych, uważa, że są przetwarzane niezgodnie z prawem bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu;

1.       W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.         

2.     Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej w formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa dotyczących zamówień publicznych oraz archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku wybrania Pani/Pana oferty                  i podpisania umowy, dane przechowywane będą przez okres obowiązywania umowy, a po tym czasie przez czas określony w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Sposób kwalifikowania spraw oraz czas ich przechowywania  określa  Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Policji stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 10 Komendanta Głównego Policji z dnia 15 maja 2020 roku.

3.     Dane nie podlegają  zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 

 

IX. DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela p. Jarosław Pluszyński pod numerem telefonu 47 841 39 71,

603 398 414          

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał.nr.1.formularz.ofertowy.wynajem.ogrodzenia.budowlanego.16062023.pdf pdf 480.18 2023-06-16 12:39:00 Postępowanie
zapytanie.ofertowe.wynajem.ogrodzenia.budowlanego.16062023.pdf pdf 555.73 2023-06-16 12:39:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa, wynajem wraz z montażem i demontażem ogrodzeń budowlanych pełnych na okres 30 dni w celu zabezpieczenia dwóch obiektów podległych KWP w Łodzi w trakcie trwającego remontu. Dostawa, wynajem wraz z montażem i demontażem ogrodzeń budowlanych pełnych na okres 30 dni w celu zabezpieczenia dwóch obiektów podległych KWP w Łodzi w trakcie trwającego remontu. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2773 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 30 dni - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 21-22.06.2023r. - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 148