Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZPiF.2710.9.2023 BZPiF.2710.9.2023 Zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz
Gmina Rawicz Oddział: Wydział Organizacji i Nadzoru
Termin:
Zamieszczenia : 02-06-2023 07:46:00
Składania : 13-06-2023 10:00:00
Otwarcia : 13-06-2023 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Rawicz
do placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Rawicz, w celu korzystania z usługi przewozów regularnych  osób w krajowym transporcie drogowym w ramach linii regularnych obejmujących miejscowości,
z których dojeżdżają uczniowie do placówek oświatowych na terenie gminy Rawicz tj. do szkół podstawowych
i przedszkoli w Rawiczu, Rawiczu – Sarnowie, Sierakowie, Zielonej Wsi, Słupi Kapitulnej, Ugodzie, Żolędnicy oraz do Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Rawiczu, na podstawie ustalonego harmonogramu dowozu i odwozu.

2. Przedmiot zamówienia został podzielony na niżej określone części:
1)    Część I - obejmuje zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej nr 4
w Rawiczu, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Słupi Kapitulnej i Zielonej Wsi, Przedszkole w Ugodzie oraz do Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Rawiczu;
2)    Część II - obejmuje zakup biletów miesięcznych dla uczniów do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 2
w Rawiczu, Przedszkole w Żołędnicy, Szkoły Podstawowej w Sierakowie oraz do Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Rawiczu;

W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. Pod linkiem dostępna jest Instrukcja

składania ofert/wniosków dla Wykonawców.

1.   Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:

1)   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Rawicz mający siedzibę w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, adres e-mail: g.kubik@rawicz.eu;

2)   kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail - iod@rawicz.eu;

3)   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024” nr BZPiF.2710.9.2023 prowadzonym w trybie podstawowym;

4)   firmą podprzetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl, którego operatorem jest Open Nexus Sp.
z o.o.;

5)   odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 80 ustawy Pzp ”;

6)   dane mogą być przekazywane poza teren UE;

7)   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub przez okres wskazany w umowie
o dofinansowaniu (jeżeli dotyczy).

8)   obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

9)   w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane;

10) posiada Pani/Pan:

a)   na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);

b)   na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

c)   na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

d)   prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

11) nie przysługuje Pani/Panu:

a)   w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b)   prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c)   na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1.ogł. o zamówieniu nr 2023BZP 0024408901.pdf pdf 179.02 2023-06-02 07:46:00 Postępowanie
2.SWZ_2710.9.pdf pdf 400.14 2023-06-02 07:46:00 Postępowanie
3. formularz ofertowy - zał. nr 1.doc doc 116 2023-06-02 07:46:00 Postępowanie
4. oświadczenie o spełnieniu warunków - zał. nr 2.doc doc 68.5 2023-06-02 07:46:00 Postępowanie
5. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - zał. nr 3.doc doc 87.5 2023-06-02 07:46:00 Postępowanie
6. oświadczenie w zakresie art. 117 ust. 4 - zał. nr 4.doc doc 70 2023-06-02 07:46:00 Postępowanie
7. (wzór) zobowiązanie - zał. nr 5.doc doc 74.5 2023-06-02 07:46:00 Postępowanie
8. oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 - zał. nr 6.doc doc 72 2023-06-02 07:46:00 Postępowanie
9. wykaz usług - zał. nr 7.doc doc 71.5 2023-06-02 07:46:00 Postępowanie
10.projekt umowy-cz. I i II_2710.9-29.05 - korekta mm jr - zał. nr 8.pdf pdf 120.47 2023-06-02 07:46:00 Postępowanie
11.wykaz szkół, miejscowości, ilość dzieci, godz. rozpoczęcia i tras- zał. nr 9 i 10.zip zip 131.79 2023-06-02 07:46:00 Postępowanie
informacja z otwarcia ofert_2710.9.pdf pdf 53.06 2023-06-13 12:42:27 Publiczna wiadomość
zawiadom. o wyborze i odrzuceniu_2710.9 strona.pdf pdf 142.08 2023-07-13 10:42:36 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-13 10:42 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszych ofert.

zawiadom. o wyborze [...].pdf

2023-07-04 11:08 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnych ofert dodatkowych.
2023-06-13 12:42 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września
2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający niezwłocznie
po otwarciu ofert udostępnia na stronie internetowej niżej załączoną
informację z dnia 13.06.2023 roku

informacja z otwarci [...].pdf

2023-06-13 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego
zamówienia kwotę w wysokości dla:
1) CZĘŚĆ I – zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej nr 4
w Rawiczu, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Słupi Kapitulnej i Zielonej Wsi, Przedszkole w Ugodzie oraz do Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Rawiczu
– 235 840,00 zł brutto
2) CZĘŚĆ II – zakup biletów miesięcznych dla uczniów do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 2
w Rawiczu, Przedszkole w Żołędnicy, Szkoły Podstawowej w Sierakowie oraz do Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Rawiczu
– 321 360,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 390