Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 4/2023/materiały stomatologia - sukcesywna dostawa materiałów stomatologicznych w 8 pakietach dla potrzeb Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego GUMed Sp. z o.o

Termin:
Zamieszczenia : 30-05-2023 21:14:00
Składania : 09-06-2023 09:00:00
Otwarcia : 09-06-2023 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 584.63 2023-06-09 09:44:50 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze ofert i unieważnieniu postępowania.doc doc 90.5 2023-06-14 19:02:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-14 19:02 Dagmara Żukowska Zawiadomienie o wyborze ofert P. 2 i 3 i unieważnieniu pozstępowania P. 1, 4,5,6,7,8

Zawiadomienie o wybo [...].doc

2023-06-09 09:44 Dagmara Żukowska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-06-09 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia:
Pakiet nr 1 masy wyciskowe 74 831,00
Pakiet nr 2 akcesoria stomatologiczne 21 430,00
Pakiet nr 3 instrumenty kanałowe 74 358,00
Pakiet nr 4 leki stomatologiczne 70 820,00
Pakiet nr 5 narzędzia stomatologiczne 58 875,00
Pakiet nr 6 końcówki do skalera 8 100,00
Pakiet nr 7 odbudowa protetyczna 68 536,00
Pakiet nr 8 materiały stom. pomocnicze 49 375,00
2023-06-06 11:04 Dagmara Żukowska Odpowiedzi na pytania
2023-06-05 11:00 Dagmara Żukowska Odpowiedzi na pytania
2023-06-01 12:03 Dagmara Żukowska Doprecyzowanie nazwy kryterium.
W ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający kryterium dotyczące "terminu realizacji zamówień cząstkowych" zakwalifikował do grupy " kryterium kosztu". W załączonym ogłoszeniu o zmianie ogłoszenie dokonano zmiany grupy kryterium na "kryteria jakościowe".

2023-05-31 08:28 Dagmara Żukowska Zmiana terminu składania i otwarcia ofert

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 434