Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-05-2023 10:10:00 |
Składania : | 12-06-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 12-06-2023 10:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-07-21 10:56 | Joanna Sznajder | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Działając na podstawie art. 260 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2022 poz. 1710 ze zm.) – dalej ustawa Pzp, Zamawiający zawiadamia, że unieważnił postępowanie w całości jak w załączeniu |
2023-07-19 14:52 | Joanna Sznajder | Działając na podstawie art. 260 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2022 poz. 1710 ze zm.) – dalej ustawa Pzp, Zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie w całości. Informacja w załączeniu. |
2023-06-12 11:44 | Joanna Sznajder | Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że do wyznaczonego terminu składania ofert, oferty złożyli Wykonawcy jak w załączeniu |
2023-06-12 10:33 | Joanna Sznajder | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2023-06-12 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Kwota
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
w
całości
wynosi:
866
323,67
zł
brutto w tym dla: Części 1 – Budowa miasteczka ruchu drogowego na części terenu Szkoły Podstawowej nr 2 w Głuchołazach przy ul. Kraszewskiego 30 dz. ew. nr 413 , wynosi 339 696,76 zł brutto; Części 2 – Budowa miasteczka ruchu drogowego na części terenu Szkoły Podstawowej nr 3 w Głuchołazach przy ul. Słowackiego 1 dz. ew. nr 1650, wynosi: 321 965,01 zł brutto; Części 3– Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. M. Karłowicza w Głuchołazach oraz przebudowa skrzyżowania ul. M. Karłowicza i F. Chopina w Głuchołazach w systemie zaprojektuj i wybuduj, wynosi: 157 443,43 zł brutto; Części 4– Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. T. Kościuszki w Głuchołazach w systemie zaprojektuj i wybuduj, wynosi: 47 218,47 zł brutto |
Komunikaty