Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 53/2023/GMT Zakup sprzętu kwaterunkowego (Fotele i krzesła obrotowe, krzesła, biurka, meble tapicerowane, stoły, komody, regały, szafki, gabloty, wieszaki, zegary) - 7 zadań

Termin:
Zamieszczenia : 26-05-2023 09:34:00
Składania : 02-06-2023 09:00:00
Otwarcia : 02-06-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert.


  • Zapytanie zostało podzielone na 7 zadań:

- Zadanie 1 - Zakup wraz z dostawą foteli i krzeseł obrotowych - dostawa do KWP zs. w Radomiu

- Zadanie 2 - Zakup wraz z dostawą foteli i krzeseł obrotowych oraz krzeseł miękkich - dostawa do KWP zs. w Radomiu

- Zadanie 3 - Zakup wraz z dostawą foteli skórzanych i krzeseł obrotowych - dostawa do KWP zs. w Radomiu

- Zadanie 4 - Zakup wraz z dostawą foteli skórzanych, krzeseł obrotowych i biurek - dostawa do KWP zs. w Radomiu

- Zadanie 5 - Zakup wraz z dostawą krzeseł tapicerowanych i plastikowych, wersalek oraz foteli wypoczynkowych - dostawa do KPP w  Pułtusku

- Zadanie 6 - Zakup wraz z dostawą mebli - dostawa do KPP w Pułtusku

- Zadanie 7 - Zakup wraz z dostawą wieszaków stojących i zegarów ściennych - dostawa do KPP w Pułtusku

- Zadanie 8 - Zakup wraz z dostawą gabloty wiszącej i stojących - dostawa do KPP w Pułtusku

  • Ofertę można składać na każde zadanie oddzielnie.
  • Na każde zadanie należy wypełnić załączony formularz ofertowy

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 701-28-79

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy i wysłanie zamówienia.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zad.1 _Oferta cenowa z opisem przedmiotu zamówienia.docx docx 9.58 2023-05-26 09:34:00 Przedmiot zamówienia
Zad.2 _ Oferta cenowa z opisem przedmiotu zamówienia.docx docx 9.42 2023-05-26 09:34:00 Przedmiot zamówienia
Zad.3_ Oferta cenowa z opisem przedmiotu zamówienia.docx docx 8.85 2023-05-26 09:34:00 Przedmiot zamówienia
Zad.4_Oferta cenowa z opisem przedmiotu zamówienia.docx docx 9.51 2023-05-26 09:34:00 Przedmiot zamówienia
Zad.5_Oferta cenowa z opisem przedmiotu zamówienia.docx docx 202.31 2023-05-26 09:34:00 Przedmiot zamówienia
Zad.6_Oferta cenowa z opisem przedmiotu zamówienia.docx docx 120.99 2023-05-26 09:34:00 Przedmiot zamówienia
Zad.7_Oferta cenowa z opisem przedmiotu zamówienia.docx docx 8.43 2023-05-26 09:34:00 Przedmiot zamówienia
Zad.8_Oferta cenowa z opisem przedmiotu zamówienia.docx docx 8.27 2023-05-26 09:34:00 Przedmiot zamówienia
Oświadczenie sancje.pdf pdf 342.33 2023-05-26 09:34:00 Kryterium
wzór umowy.pdf pdf 309.27 2023-05-26 09:34:00 Kryterium
RODO.docx docx 5.89 2023-05-26 09:34:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie nr 1 Zakup wraz z dostawą foteli i krzeseł obrotowych

Zad.1 _Oferta cenowa [...].docx

1 kpl. - (0)
2 Zadanie nr 2 Zakup wraz z dostawą foteli i krzeseł obrotowych oraz krzeseł miękkich

Zad.2 _ Oferta cenow [...].docx

1 kpl. - (0)
3 Zadanie nr 3 Zakup wraz z dostawą foteli skórzanych i krzeseł obrotowych

Zad.3_ Oferta cenowa [...].docx

1 kpl. - (0)
4 Zadanie nr 4 Zakup wraz z dostawą foteli skórzanych, krzeseł obrotowych i biurek

Zad.4_Oferta cenowa [...].docx

1 kpl. - (0)
5 Zadanie nr 5 Zakup wraz z dostawą krzeseł tapicerowanych i plastikowych, wersalek oraz foteli wypoczynkowych

Zad.5_Oferta cenowa [...].docx

1 kpl. - (0)
6 Zadanie nr 6 Zakup wraz z dostawą mebli

Zad.6_Oferta cenowa [...].docx

1 kpl. - (0)
7 Zadanie nr 7 Zakup wraz z dostawą wieszaków stojących i zegarów ściennych

Zad.7_Oferta cenowa [...].docx

1 kpl. - (0)
8 Zadanie nr 8 Zakup wraz z dostawą gabloty wiszącej i stojących

Zad.8_Oferta cenowa [...].docx

1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - (zgodnie z formularzem ofertowym) dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Dodatkowe postanowienia - *Ofertę cenową należy złożyć na załączonym do postępowania - FORMULARZU OFERTOWYM; * Dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji jako II etap postępowania. Liczba Wykonawców zaproszonych do negocjacji w przypadku ich podjęcia powinna obejmować przynajmniej trzech Wykonawców, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty. W przypadku braku takiej ilości ofert, Zamawiający może podjąć negocjacje ze wszystkimi Wykonawcami , którzy złożyli oferty. * Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawarcia umowy nie dłużej niż 30 dni od wyboru Oferenta. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Projekt umowy - Zamawiający zawiera z Wykonawcą umowę jednorazową. Dostawa jednorazowa w celu realizacji umowy • Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prawnym; • Warunki gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia udzielone przez Wykonawcę na okres min 24 m-cy; Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

wzór umowy.pdf

(0)
7 Oświadczenie z zakresu przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę. - Oświadczenie z zakresu przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenie sancje. [...].pdf

(0)
8 Przetwarzanie danych osobowych w trybie RODO - Należy zapoznać się z załącznikiem dotyczącym przetwarzania danych osobowych w trybie RODO. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

RODO.docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 580