Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RI.271.13.2023 Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn.: „Budowa pawilonu zdrowia wraz z pozostałą infrastrukturą uzdrowiskową w Lidzbarku Warmińskim”.

Termin:
Zamieszczenia : 25-05-2023 15:08:00
Składania : 02-06-2023 08:00:00
Otwarcia : 02-06-2023 08:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU.pdf pdf 185.99 2023-05-25 15:08:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 1762.85 2023-05-25 15:08:00 Postępowanie
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA- ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SWZ.pdf pdf 6898.88 2023-05-25 15:08:00 Postępowanie
Załączniki w formie edytowalnej.odt odt 209.26 2023-05-25 15:08:00 Postępowanie
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części 4.pdf pdf 167.02 2023-06-15 14:22:56 Publiczna wiadomość
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY STRONA INTERNETOWA POSTĘPOWANIA.pdf pdf 172.64 2023-06-28 14:35:27 Publiczna wiadomość
STRONA ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY ORAZ ODZUCENIE OFERT CZĘŚĆ 1.pdf pdf 169.64 2023-06-29 14:33:29 Publiczna wiadomość
Wybór oferty_strona.pdf pdf 109.14 2023-07-07 07:59:39 Publiczna wiadomość
cz. 2 unieważnienie czynności oceny i wyboru.pdf pdf 404.01 2023-07-10 15:15:32 Publiczna wiadomość
cz. 2 unieważnienie postępowania.pdf pdf 521.37 2023-07-10 15:19:20 Publiczna wiadomość
Informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty w części 1 postępowania.pdf pdf 633.24 2023-07-12 15:22:27 Publiczna wiadomość
Sprostowanie oczywistej omyłki pisarskiej.pdf pdf 301.64 2023-07-18 14:27:01 Publiczna wiadomość
PYTANIA I WYJAŚNIENIA - NR 1.pdf pdf 223.06 2023-05-29 15:11:48 Publiczna wiadomość
PYTANIA I WYJAŚNIENIA - NR 2.pdf pdf 179.33 2023-05-29 15:12:18 Publiczna wiadomość
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.pdf pdf 170.09 2023-06-02 14:25:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-18 14:27 Sylwia Welc Sprostowanie oczywistej omyłki pisarskiej w informacji o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty w części 1 postępowania.

Sprostowanie oczywis [...].pdf

2023-07-12 15:22 Sylwia Welc Informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty w części 1 postępowania.

Informacja o ponowny [...].pdf

2023-07-10 15:19 Sylwia Welc Informacja o odrzuceniu oferty i unieważnieniu postępowania w części 2 postępowania.

cz. 2 unieważnienie [...].pdf

2023-07-10 15:15 Sylwia Welc Zawiadomienie o unieważnieniu czynności oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty w części 2 postępowania.

cz. 2 unieważnienie [...].pdf

2023-07-07 07:59 Sylwia Welc Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w zakresie części 2: "Dostawa sprzętu RTV i AGD"

Wybór oferty_strona. [...].pdf

2023-06-29 14:33 Sylwia Welc ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W ZAKRESIE CZĘŚCI 1 - DOSTAWA MEBLI ORAZ WYPOSAŻENIA

STRONA ZAWIADOMIENIE [...].pdf

2023-06-28 14:35 Sylwia Welc ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W ZAKRESIE CZĘŚCI 3 - DOSTAWA URZĄDZEŃ SIŁOWYCH

ZAWIADOMIENIE O WYBO [...].pdf

2023-06-15 14:22 Sylwia Welc ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W ZAKRESIE CZĘŚCI 4

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-06-02 14:25 Sylwia Welc INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

INFORMACJA Z OTWARCI [...].pdf

2023-06-02 08:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia wynosi: 890 000,00 złotych brutto, w tym na :

Część 1 – Dostawa mebli oraz wyposażenia: 156 560,00 złotych brutto;
Część 2 - Sprzęt RTV i AGD: 50 000,00 złotych brutto;
Część 3 - Dostawa urządzeń siłowych: 58 440,00 złotych brutto;
Część 4 - Dostawa urządzeń diagnostycznych: 625 000,00 złotych brutto .
2023-05-29 15:12 Sylwia Welc PYTANIA I WYJAŚNIENIA NR 2

PYTANIA I WYJAŚNIENI [...].pdf

2023-05-29 15:11 Sylwia Welc PYTANIA I WYJAŚNIENIA NR 1

PYTANIA I WYJAŚNIENI [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1006