Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie drenażu i izolacji fundamentów budynku przy Aleja Wojska Polskiego 15 w Lubawce

Maciej Kosal
Gmina Lubawka Oddział: Zakład Gospodarki Miejskiej
Termin:
Zamieszczenia : 17-05-2023 08:19:00
Składania : 26-05-2023 09:00:00
Otwarcia : 26-05-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Opis przedmiotu zamówienia:

1.        Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych – wykonanie drenażu i izolacji pionowej fundamentów budynku przy Aleja Wojska Polskiego 15 w Lubawce.

2.        W zakres robót wchodzi m.in.:

-          zbicie luźnych tynków do poziomu parapetów parteru i rozebranie starej izolacji ze styropianu i folii kubełkowej,

-          wykonanie izolacji fundamentów z mas bitumicznych oraz XPS 8 cm i folii kubełkowej,

-          ułożenie drenażu opaskowego fi 125 z obsypaniem kruszywem,

-          wykonanie odprowadzenia wód opadowych z rynien i z drenażu do pobliskiej rzeki,

-          wykonanie tynków renowacyjnych w miejscu zbitych tynków,

-          wykonanie tynków mozaikowych na cokołach,

-          odtworzenie rozebranej nawierzchni chodnika z kostki betonowej,

-          wykonanie nowych schodów żelbetowych na elewacji tylnej.

3.        Przedmiar robót stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania.

4.        Obowiązującym wynagrodzeniem będzie wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie przedstawionej oferty. W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych roboty te będą rozliczane w oparciu o kosztorys robót dodatkowych lub zamiennych zatwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego.

5.        Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić konieczność zorganizowania zaplecza socjalnego dla pracowników, zabezpieczenia placu budowy na czas wykonywanych robót oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót.

6.        Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na budynku objętym przedmiotem zamówienia.

7.        Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.

 

Termin i miejsce wykonania zamówienia:

Termin wykonania zamówienia: do dnia 30.09.2023 r



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie - drenaż AWP 15.docx docx 43.11 2023-05-17 08:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 (oświadczenie) - drenaż AWP 15.docx docx 24.35 2023-05-17 08:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 (umowa) - drenaż AWP 15.docx docx 35.11 2023-05-17 08:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 (RODO) - drenaż AWP 15.docx docx 26.45 2023-05-17 08:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 (oświadczenie o wykluczeniu) - drenaż AWP 15.docx docx 23.07 2023-05-17 08:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 (przedmiar) - drenaż AWP 15.pdf pdf 106.34 2023-05-17 08:19:00 Postępowanie
protokół AWP 15.pdf pdf 433.73 2023-05-26 12:05:59 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-26 12:05 Maciej Kosal Szanowni Państwo! W załączeniu zestawienie złożonych ofert.

protokół AWP 15.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie całości robót budowlanych Koszt wykonania robót wg przedmiaru (załącznik nr 5) 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wykonanie prac: do dnia 30.09.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenia wykonawcy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączone oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 1 i Załącznik nr 4). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wzór umowy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączony wzór umowy (Załącznik nr 2). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula RODO - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączoną klauzulę RODO (Załącznik nr 3). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Kosztorys ofertowy wg przedmiaru - załącznik nr 5 - Proszę załączyć kosztorys ofertowy sporządzony wg załącznika nr 5 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 324