Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 12-05-2023 09:20:00 |
Placing offers : | 19-05-2023 10:00:00 |
Offers opening : | 19-05-2023 10:30:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
KSL.7031.1.1.2023.DN Krosno, dnia 11 maja 2023 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych
w trybie przetargowym
(zgodnie z zapisem § 9 załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych)
GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP 684 - 00 - 13 - 798; REGON 000526989, tel. 13 47 43 665, fax. 13 47 43 624, e-mail: gk@um.krosno.pl, www.krosno.pl,
ogłasza
że udzieli zamówienia na wykonanie usługi pn. „Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów dworca autobusowego przy ul. Naftowej w Krośnie”
1. Przedmiot zamówienia
1.1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71356100 - Usługi kontroli technicznej
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie okresowego przeglądu (na podstawie art. 62 ust. 1. pkt 2 ustawy Prawo budowlane) dwóch wiat peronowych o powierzchni powyżej 1000 m2 (oświetlone zadaszenia nad ciągiem przystankowym wyposażone w instalację odgromową, oświetlenie, monitoring, system zapowiedzi głosowych i elektroniczne tablice przystankowe),
Przegląd budynków polegał będzie na kompleksowym sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia.
Cel i zakres kontroli: kontrola stanu sprawności technicznej oraz ocena stanu technicznego elementów i obiektów, określenie rozmiarów zużycia, bezpiecznego użytkowania wraz z ich estetyką i otoczeniem oraz wskazanie napraw i bieżących remontów niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz normami.
Do protokołów należy dołączyć dokumentację fotograficzną wykonaną w toku kontroli.
2. Zamówienia uzupełniające – nie dotyczy.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia: 31 maja 2023 r.
5. Warunki udziału w postępowaniu.
O wykonanie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone warunki:
Wykonawcy, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z przedmiotowego postępowania.
5.3. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wypełniony formularz: oferty przetargowej (załącznik nr 1),
b) wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia
6. Warunki płatności:
Przelew z rachunku bankowego zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
7. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.
8. Kryterium oceny ofert: cena 100%
9. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 19 maja 2023 r., do godziny 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 maja 2023 r. o godz. 10.30
10. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami.
1) Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: Dorota Nitka - Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami, ul. Bieszczadzka 5, pok. Nr 216 w godz. 730 do 1530 tel. 13 47 43 665
2) Sposób porozumiewania się:
a) pisemnie – Urząd Miasta Krosna, 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 5,
b) drogą elektroniczną przez platformę zakupową.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
12. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
13. Wykaz załączników:
1. Załącznik nr 1 – Druk oferty;
14. Uwagi:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
2023-05-19 12:55 | Dorota Nitka | Informacja z otwarcia ofert |
Announcements