Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: KSL.7031.1.1.2023.DN Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów dworca autobusowego przy ul. Naftowej w Krośnie

Dorota Nitka
Gmina Miasto Krosno Department: Wydział Gospodarki Komunalnej
Deadlines:
Published : 12-05-2023 09:20:00
Placing offers : 19-05-2023 10:00:00
Offers opening : 19-05-2023 10:30:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

KSL.7031.1.1.2023.DN                                                                                                             Krosno, dnia  11 maja 2023 r.

 

 

OGŁOSZENIE

dotyczące  zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych

 w trybie przetargowym

(zgodnie z zapisem § 9 załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych)

 

GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP  684 - 00 - 13 - 798;  REGON 000526989, tel. 13 47 43 665, fax. 13 47 43 624,  e-mail: gk@um.krosno.pl, www.krosno.pl,

 

ogłasza

że udzieli zamówienia na wykonanie usługi pn. „Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów dworca autobusowego przy ul. Naftowej w Krośnie”

 

1. Przedmiot zamówienia

1.1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

71356100 - Usługi kontroli technicznej

1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie okresowego przeglądu (na podstawie art. 62 ust. 1. pkt 2 ustawy Prawo budowlane) dwóch wiat peronowych o powierzchni powyżej 1000 m2 (oświetlone zadaszenia nad ciągiem przystankowym wyposażone w instalację odgromową, oświetlenie, monitoring, system zapowiedzi głosowych i elektroniczne tablice przystankowe),

 

Przegląd budynków polegał będzie na kompleksowym sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia.

 

Cel i zakres kontroli: kontrola stanu sprawności technicznej oraz ocena stanu technicznego elementów i obiektów, określenie rozmiarów zużycia, bezpiecznego użytkowania wraz z ich estetyką i otoczeniem oraz wskazanie napraw i bieżących remontów niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz normami.

Do protokołów należy dołączyć dokumentację fotograficzną wykonaną w toku kontroli.

 

2. Zamówienia uzupełniające – nie dotyczy.

 

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.

 

4.  Termin wykonania zamówienia: 31 maja 2023 r.

 

5.  Warunki udziału w postępowaniu.

O wykonanie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone  warunki:

  1. posiadają odpowiednia wiedzę i doświadczenie ( w okresie co najmniej 5 lat przed upływem składania ofert wykonał ca najmniej 1 przegląd roczny i 1 pięcioletni)
  2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej)

Wykonawcy, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z przedmiotowego postępowania.

5.3. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

a) wypełniony formularz: oferty przetargowej (załącznik nr 1),

b) wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia

 

6.  Warunki płatności:

Przelew z rachunku bankowego zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

7. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.

8. Kryterium oceny ofert: cena 100%

9. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 19 maja 2023 r., do godziny 10.00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 maja 2023 r. o godz. 10.30

 

10. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami.

1)      Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: Dorota Nitka - Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami, ul. Bieszczadzka 5,  pok. Nr 216 w godz. 730 do 1530 tel. 13 47 43 665

2)      Sposób porozumiewania się:

a) pisemnie – Urząd Miasta Krosna, 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 5,

b) drogą elektroniczną przez platformę zakupową.

 

11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

12. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

13. Wykaz załączników:

1.      Załącznik nr 1 – Druk oferty;

 

14. Uwagi:

1.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.

2.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Druk oferty - przegląd.doc doc 47.5 2023-05-12 09:20:00 Proceeding
Informacja z otwarcia ofert - przegląd.doc doc 41 2023-05-19 12:55:48 Public message

Announcements

2023-05-19 12:55 Dorota Nitka Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].doc

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów dworca autobusowego przy ul. Naftowej w Krośnie wykonanie okresowego przeglądu (na podstawie art. 62 ust.1.pkt 2 ustawy Prawo budowlane 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2575 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 31 maja 2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty dojazdu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 236