Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-05-2023 08:58:00 |
Składania : | 11-05-2023 11:00:00 |
Otwarcia : | 11-05-2023 11:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Przedmiotem zlecenia jest demontaż, pakowanie, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest w ilości około 56 ton z nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się na obszarze Gminy Stronie Śląskie.
2. Do obowiązków wykonawcy należy również: opracowanie szczegółowego harmonogramu prac, sfotografowanie obiektów przed demontażem azbestu i po demontażu, złożenia właściwych zgłoszeń wymaganych prawem dla tego rodzaju prac, a w szczególności: Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego, Powiatowemu Inspektorowi Sanitarnemu oraz Okręgowemu Inspektorowi Pracy.
3. Przekazanie oryginałów kart odpadów odpowiadających ilości zutylizowanego azbestu.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zlecania prac demontażowych, a jedynie prac polegających na: przygotowaniu do transportu, załadunku, transporcie i unieszkodliwianiu azbestu wraz z jego kosztem, bez wykonania demontażu.
5. Termin realizacji prac: 30 września 2023r.
6. W ofercie należy określić jednostkowe ceny za wykonanie przedmiotowej usługi:
6.1. Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest, cena netto/brutto za 1 kg.
6.2. Pakowanie, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest, cena netto/brutto za 1 kg.
Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tą, która osiągnie łącznie najniższą cenę za usunięcie wyrobów zawierających azbest i ich utylizację (pkt. 6.1. i 6.2). Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do wykonywania działalności związanej z usuwaniem wyrobów niebezpiecznych zawierających azbest.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 74 811 77 19.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-05-12 11:22 | Anna Kostecka | Zamawiający przekazuje informacje o wyborze oferty |
2023-05-11 11:39 | Anna Kostecka | Zamawiający przekazuje informację z otwarcia ofert |
2023-05-11 11:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto: 62 640,00 |
2023-05-09 10:27 | Anna Kostecka | Zamawiający przekazuje treść pytań i odpowiedzi |
Komunikaty