Piotrków Tryb, dnia 16.03.2017r.
SPK.271.8.2017
znak komórki wnioskującej
ZAPYTANIE OFERTOWE
w postępowaniu o udzielenie zamówienia
wyłączonego ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych
prowadzonym przez Miasto Piotrków Trybunalski na:
dostarczenie 70 flag pionowych na maszt z poprzecznym ramieniem obrotowym
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Dostarczenie 70 flag pionowych na maszt z poprzecznym ramieniem obrotowym z dwustronnym zadrukiem, wg poniższych parametrów:
- rodzaj materiału – poliester dwustronny B1 DS
- rodzaj nadruku – sublimacja, dwustronnie
- rozmiary flagi – 60 cm x 150 cm
- system montowania – aluminiowy uchwyt z rurką 60 cm długości + aluminiowy napinasz słupowy
Montaż po stronie Zamawiającego. Projekt graficzny po stronie Wykonawcy wg wytycznych Zamawiającego.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
Złożenie oferty poprzez platformę zakupową
3. Istotne warunki realizacji zamówienia:
1) termin wykonania i dostarczenia: 22.03.2017 r.
2) terminy i warunki płatności: po zakończeniu prawidłowego przeprowadzonego wykonania usługi w terminie 14 dni od daty przekazania prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu.
3) długość rękojmi / gwarancji:
4) inne (należy wymienić jakie): zamówienia na podstawie zlecenia
4. Możliwość dokonania istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia: NIE
5. Zamówienia uzupełniające: NIE
6. Kryteria oceny ofert i ich waga: cena – 100%
x Cena 60 waga %
x Termin dostarczenia flag do siedziby Zamawiającego, środa, 22.03.2017 r. 40 waga %
Sposób obliczenia najkorzystniejszej oferty:
najniższa cena Cena najtańszej oferty
C = --------------------------------------- x 60pkt
Cena badanej oferty
Termin dostarczenia flag do siedziby Zamawiającego Tak: 40 pkt
Nie: 0 Pkt
(należy opisać)
7. Wymagania dotyczące oferty:
1) termin składania ofert: do dnia 16.03.2017r. do godziny 14:00
2) ofertę należy złożyć: przesłać poprzez platformę www.platformazakupowa.pl
8. Załączniki do oferty:
1) Oferta złożona na www.platformazakupowa.pl
2) …………………………………
(wymienić pozostałe załączniki wymagane przez zamawiającego np. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, itd.)
9. Dodatkowe informacje:
1) Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym
w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku do opublikowanego zapytania ofertowego zostanie dołączona informacja o jego zmianie, która zawierać będzie co najmniej: datę upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego, jego numer a także opis dokonanych zmian. Beneficjent przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3) Wykonawca może dokonać zmian lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu wyznaczonego
do składania ofert.
4) Oferty otrzymane po terminie składania ofert zostaną zwrócone wykonawcom bez otwierania.
5) Oferta niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi oferty ważnej.
6) Dla skuteczności niniejszego postępowania o zamówienie publiczne wystarczające jest otrzymanie przez zamawiającego jednej ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uwaga: w przypadku zamówień współfinasowanych ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura
i Środowisko o wartości do od 2 000 zł do 50 000 zł netto, konieczne jest otrzymanie dwóch ważnych ofert
w przypadku postępowań o wartości prowadzonych poprzez skierowanie zapytania ofertowego
do potencjalnych wykonawców.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.
8) Zamawiający udostępnienia wnioskodawcy zestawienie ofert złożonych w postępowaniu:
na wniosek wykonawcy, który złożył ofertę,
wg własnego uznania na stronie, na której zostało upublicznione zapytanie ofertowe.
9) Informację o wyniku postępowania (co najmniej nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania wybranego wykonawcy, a także cenę wybranej oferty) zamawiający upublicznia w taki sposób,
w jakim zostało upublicznione zapytanie ofertowe (poprzez skierowanie do potencjalnych wykonawców / ogłoszenie na stronie internetowej).
10) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wyłonionym wykonawcą (udziela zamówienia).
10. Osoba do kontaktu:
Marta Janik,
Biuro Partnerstwa i Funduszy
imię i nazwisko osoby do kontaktu, nazwa komórki przeprowadzającej postępowanie
44 732 18 15, m.janik@piotrkow.pl
nr tel./fax/e-mail
ul. Farna 8, 97-300 Piotrków Trybunalski
adres, piętro, nr pokoju
Załączniki do postępowania
NAZWA
ROZSZERZENIE
ROZMIAR (kB)
DATA PUBLIKACJI
ŹRÓDŁO
POBIERZ
1_zapytanie ofertowe flagi.pdf
pdf
328.16
2017-03-16 12:04:45
Postępowanie
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty