Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 8.ZF.PN.U.2023 Letnie i zimowe sprzątanie dróg i zagospodarowanie zieleni na terenie miasta Redy w latach 2023-2025.

Zamówienia Publiczne
Urząd Miasta w Redzie
Termin:
Zamieszczenia : 21-04-2023 09:56:00
Składania : 24-05-2023 10:00:00
Otwarcia : 24-05-2023 10:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu 8.ZF.PN.U.2023.pdf pdf 144.68 2023-04-21 09:56:00 Postępowanie
SWZ 8.ZF.PN.U.2023.pdf pdf 529.79 2023-04-21 09:56:00 Postępowanie
Załaczniki do SWZ.zip zip 15738.09 2023-04-21 09:56:00 Postępowanie
Informacja o wyborze bajkorzystniejszej oferty cz. 2 - STRONA INTERNETOWA.pdf pdf 44.17 2023-06-20 14:34:32 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. 1.pdf pdf 57.77 2023-06-21 12:13:21 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia dla cz. nr 2.pdf pdf 109.75 2023-07-07 09:06:31 Publiczna wiadomość
2023-OJS132-421030-pl.pdf pdf 134.14 2023-07-12 09:01:18 Publiczna wiadomość
Odpowiedz na pytanie 25.04.2023.pdf pdf 52.71 2023-04-25 09:16:19 Publiczna wiadomość
Odp na pytania 25.04.2023.pdf pdf 144.54 2023-04-25 09:16:19 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania z 27.04.2023.pdf pdf 144.92 2023-04-28 10:53:16 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania z 27.04.2023 roku.pdf pdf 31.32 2023-04-28 10:53:16 Publiczna wiadomość
Informacja z otwracia ofert 24.05.2023.pdf pdf 236.5 2023-05-24 10:51:08 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-12 09:01 Zamówienia Publiczne Ogłoszenie o wyniku postępowania dla części nr 1 i 2.

2023-OJS132-421030-p [...].pdf

2023-07-07 09:06 Zamówienia Publiczne Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia dla części nr 2.

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2023-06-21 12:13 Zamówienia Publiczne Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części nr 1 - Zamiatanie śmieci i usuwanie śniegu z terenów gminnych w latach 2023 – 2025.

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-06-20 14:34 Zamówienia Publiczne Informacja o wyborze najkorzystnieszej oferty dla części nr 2 - Zagospodarowanie zieleni gminnej w latach 2023 – 2025.

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-05-24 10:51 Zamówienia Publiczne Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwraci [...].pdf

2023-05-24 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 1710 ze zm.) informuje, że na sfinansowanie zamówienia publicznego pn. Letnie i zimowe sprzątanie dróg i zagospodarowanie zieleni na terenie miasta Redy
w latach 2023-2025, postępowanie 8.ZF.PN.U.2023, zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 4 605 955,55 w tym dla: części nr 1: 3 639 812,55 zł, dla części nr 2: 966 143,00 zł.
2023-04-28 10:53 Zamówienia Publiczne Odpowiedzi na zadane pytania w postępowaniu z 27.04.2023 roku.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2023-04-25 09:16 Zamówienia Publiczne Odpowiedz na zadane w postępowaniu pytanie.

Odpowiedz na pytanie [...].pdf

Odp na pytania 25.04 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 841