Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-04-2023 14:04:00 |
Składania : | 22-05-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 22-05-2023 10:30:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FA |
Rodzaj: | Dostawy |
Zamawiający – Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o. z
siedzibą w Grudziądzu, informuje o wszczęciu sektorowego postępowania
podprogowego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Sprzedaż
oraz sukcesywna dostawa (w okresie 12 miesięcy) flokulantu do zagęszczania
osadu nadmiernego na zagęszczaczu taśmowym.
Niniejsze zamówienie sektorowe, z uwagi na jego wartość,
udzielane jest na podstawie uregulowań wewnętrznych zamawiającego, tj.
Regulaminu udzielania zamówień sektorowych (Zarządzenie wewnętrzne Nr 6/2021
Zarządu MWiO sp. z. o. o. z dnia 01 marca 2021 r. zmienione Aneksem nr 1
z dnia 4 lipca 2022 r.), zwanego dalej „regulaminem” [do udzielania zamówień
sektorowych
o wartości nieprzekraczającej progów unijnych ustawy z dnia 11 września 2019 r.
– Prawo zamówień publicznych (t.j Dz.U. z 2022, poz. 1710), nie stosuje
się].
Opis przedmiotu
zamówienia
Przedmiotem
zamówienia jest sprzedaż oraz sukcesywna dostawa, przez okres 12 miesięcy,
flokulantu do zagęszczania osadu nadmiernego na zagęszczaczu taśmowym.
Szacunkowa ilość zamawianego flokulantu wynosi 15 000 kg.
Rodzaj zamówienia: dostawa
Wizja lokalna –
Czynności poprzedzające złożenie oferty
Zamawiający wymaga, by
Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał doboru flokulantu na podstawie testów
laboratoryjnych przeprowadzonych we własnym laboratorium oraz testów
technicznych przeprowadzonych na oczyszczalni ścieków Zamawiającego.
Osoby do kontaktów:
- p. Jakub Malinowski,
tel. (56) 46 87 449, 602 623 518, do godz. 14.00
- p. Anna Krzysiak, tel. (56) 46 87 447, 694 410 425, do godz. 14.00.
Przed planowanym przyjazdem – wizytą na Oczyszczalni Ścieków
– Wykonawca zobowiązany jest telefonicznie powiadomić wyżej wymienione osoby.
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia
umowy.
Kryteria
ceny ofert i ich znaczenie
Zamawiający oceni oferty w
oparciu o następujące kryteria:
1) Cena – waga 50%
2) Koszt zagęszczenia 1 tony suchej masy osadu – waga
20%
3) Sucha masa osadu po zagęszczarce – waga 10%
4)
Zawiesina w odcieku
– waga 20%
Termin składania ofert: 22.05.2023 r., godz. 10:00.
Wykonawca
zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w kwocie: 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy i 00/100).
Wadium musi obejmować cały
okres związania ofertą.
W załącznikach do
postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną
z przedmiotem zamówienia.
W związku z powyższym
przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia
oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformazakupowa.pl, tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez
Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości
z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt
poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 56
45 04 926 w godz. 8:00 – 14:30 od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni
świątecznych.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. tel. 22 101 02 02
2023-05-25 13:25 | Agnieszka Ośka | Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej |
Komunikaty