ZAPYTANIE
OFERTOWE
na
wykonanie prac
konserwacyjnych polegających na udrożnieniu oraz odmuleniu rowu na Potoku
Rotmanka, zlokalizowanego na terenie działek: 28/22, obręb 5, 1/59, obręb 1,
1/56, obręb 1, m. Pruszcz Gdański.
Rozdział I. NAZWA (FIRMA) ORAZ
ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
- Zamawiającym jest Gmina Miejska
Pruszcz Gdański, reprezentowana przez Burmistrza Pruszcza Gdańskiego, ul.
Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański, NIP 593-02-06-827, REGON
191674919.
- Adres strony internetowej na której
udostępnione jest postępowanie: https://platformazakupowa.pl/pn/um_pruszczgdanski;
wszelkie zmiany i wyjaśnienia do treści zapytania ofertowego oraz inne
dokumenty dotyczące zamówienia i bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie udostępniał na
powyższej stronie.
- Adres poczty
elektronicznej do kontaktu w sprawie zamówienia: szydlik@pruszcz-gdanski.pl
- Godziny pracy Urzędu: poniedziałek
9.00 – 17.00, zaś wtorek, środa, czwartek i piątek 7.30 – 15.30.
- Osoba prowadząca postępowanie: Sylwia
Szydlik, tel. (58) 775 99 12.
- Postępowanie
prowadzone jest na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Dz. U. z
2022r., poz. 1710 (Pzp). Wartość szacunkowa przedmiotu zamówienia znajduje
się poniżej kwoty 130.000 zł netto.
- W
sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem ofertowym mają zastosowanie
obowiązujące przepisy prawa, w szczególności ustawy Kodeks cywilny.
- Termin
związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym
dniem związania ofertą jest dzień składania ofert.
Rozdział III. TERMIN WYKONANIA
ZAMÓWIENIA
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować
przedmiot umowy w terminie 30 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Rozdział IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.
Gmina Miejska Pruszcz Gdański ogłasza
postępowanie na wykonanie prac konserwacyjnych polegających na udrożnieniu oraz
odmuleniu rowu na Potoku Rotmanka, zlokalizowanego na terenie działek: 28/22,
obręb 5, 1/59, obręb 1, 1/56, obręb 1, m. Pruszcz Gdański.
2.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie
prac konserwacyjnych polegających na udrożnieniu oraz odmuleniu rowu na Potoku
Rotmanka, zlokalizowanego na terenie działek: 28/22, obręb 5, 1/59, obręb 1,
1/56, obręb 1, m. Pruszcz Gdański.
3.
Parametry
rowu na Potoku Rotmanka:
-
spadek dna rowu:
ok.1,7 ‰,
-
szerokość dna:
ok. 1m,
-
szerokość skarp
1-10 m.
4.
Przedmiot
Zamówienia obejmuje:
a)
mechaniczne oraz
ręczne odmulenie dna rowu wskazanego w § 1 ust. 2 umowy, poprzez usunięcie z
jego dna namułu o gr. 20 cm,
b)
usunięcie porostów,
trzciny, karpin, krzaków oraz porastającej roślinności z dna oraz po obu
stronach skarp rowu wskazanego w § 1 ust. 2 umowy, w celu zachowania swobodnego
przepływu wód,
c)
okoszenie pasa o
szerokości 2 metrów od górnej krawędzi skarpy rowu wskazanego w § 1 ust. 2
umowy z porostów, trzciny oraz porastającej roślinności,
d)
wyprofilowanie dna i
nadanie odpowiedniego spadku podłużnego rowu wskazanego w § 1 ust. 2 umowy,
e)
oczyszczenie z namułu
i udrożnienie przepustu rurowego zlokalizowanego na trasie rowu wskazanego w §
1 ust. 2 umowy,
f)
oczyszczanie rowu,
przepustu i pasa o szerokości 2 m od górnej krawędzi skarpy rowu
z odpadów (śmieci, opon, itp.).
5.
Zagospodarowanie
odpadów:
a) osady, porosty
trzciny, roślinność wodną i karpin które zostały wydobyte z dna i skarp rowu
Potoku Rotmanka należy pozostawić na brzegu skarp rowu do momentu odsączenia z
nich nadmiaru wody. W dalszej kolejności urobek należy, zagospodarować we
własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
b) odpady komunalne –
śmieci i opony należy zebrać w worki na odpady w miejscu wskazanym przez
Zamawiającego. Zamawiający zagospodaruje odpady komunalne we własnym zakresie.
6.
Rozpoczęcie
i zakończenie prac na obiektach Zamawiającego.
a) Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia rozpoczęcia
i zakończenia prac realizowanych w ramach Przedmiotu Zamówienia na obiekcie.
b) zgłoszeń należy dokonywać:
7. Szczegółowy
zakres zamówienia określa: Umowa (załącznik nr 1).
8. Zamawiający nie dopuszcza składania
ofert częściowych ani wariantowych.
Rozdział V.
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY,
WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie
następującym kryterium i jego wagą:
kryterium
1: cena - waga 100 %
Zamawiający udzieli zamówienie Wykonawcy, którego
oferta będzie przedstawiała najniższą cenę. W toku oceny złożonych ofert
Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych przez nich ofert.
Rozdział VI. KOMUNIKACJA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM
A WYKONAWCAMI
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu: platformazakupowa.pl , przy czym ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za
pośrednictwem „Formularza składania oferty” dostępnego na platformazakupowa.pl w miejscu publikacji zaproszenia do składania oferty, natomiast dokumenty,
oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz przekazywanie informacji odbywa się
za pomocą formularza „Wyślij wiadomość”.
- W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku awarii platformy platformazakupowa.pl Zamawiający i Wykonawcy mogą komunikować się za pomocą
poczty elektronicznej Zamawiającego pod adresem: szydlik@pruszcz-gdanski.pl
- Osobą uprawnioną ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest: p. Sylwia Szydlik,
inspektor w Referacie Gospodarki Komunalnej. Wykonawcy mogą się kontaktować z
ww. osobą w dniach: poniedziałek w godz. 9.00 do 17.00, od wtorku do piątku w
godz. 7.30 do 15.30 tel. (58) 775 99 12.
Rozdział VII. TERMIN I SPOSÓB
ZŁOŻENIA OFERTY
- Termin
składania ofert: 21 kwietnia 2023 r. godz. 13.00
- Za datę przekazania oferty przyjmuje
się datę jej przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku Złóż ofertę i wyświetlaniu komunikatu,
że oferta została złożona.
- Miejsce
składania ofert: ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za
pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na stronie platformazakupowa.pl
sekcji „postępowania” dostępnego na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/um_pruszczgdanski/proceedings
Rozdział VIII. WZÓR UMOWY. ZMIANY UMOWY
- Miejsce i termin zawarcia umowy wyznacza
Zamawiający. O wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu i terminie zawarcia
umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana, zostanie poinformowany
odrębnym zawiadomieniem.
- Umowa zostanie zawarta na warunkach
określonych wzorem umowy, który stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia do
skłania ofert.
- Zamawiający
przewiduje zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
1.
2.
3.
3.1. zmiana w obowiązujących przepisach prawa
miejscowego lub powszechnie obowiązującego lub uchwał Rady Miasta Pruszcz
Gdański, mająca wpływ na realizację przedmiotu Umowy,
3.2.
zmiana zakresu obowiązków w powierzanych
zadaniach w stosunku do ich wielkości określonej w niniejszej umowie,
3.3.
ustawowa zmiana stawki VAT,
3.4.
zaistnienie siły wyższej,
uniemożliwiającej wykonanie usług zgodnie z Umową,
3.5.
w przypadku zaistnienia omyłki pisarskiej
lub rachunkowej.
4.
W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie
stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:
1.
2.
3.
4.
4.1.
danych związanych z obsługą
administracyjno-organizacyjną Umowy,
4.2.
danych teleadresowych,
4.3.
danych rejestrowych,
4.4.
będące następstwem sukcesji uniwersalnej
po jednej ze stron Umowy.
Rozdział IX. POZOSTAŁE INFORMACJE:
1. Zamawiający
zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
Rozdział X. KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(dalej: RODO) informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Burmistrz Pruszcza
Gdańskiego z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, przy
ul. Grunwaldzkiej 20, który reprezentuje Gminę Miejską Pruszcz Gdański i
jest kierownikiem Urzędu Miasta Pruszcz Gdański.
- Administrator
wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan
skontaktować pod adresem e-mail: iod@pruszcz-gdanski.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane
będą w celu realizacji zadań i obowiązków prawnych nałożonych na Administratora
ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej: ustawa
Pzp), tj. w celu udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy pn.:
„Wykonanie prac konserwacyjnych polegających na udrożnieniu oraz odmuleniu rowu
na Potoku Rotmanka, zlokalizowanego na terenie działek: 28/22, obręb 5, 1/59,
obręb 1, 1/56, obręb 1, m. Pruszcz Gdański”
– na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- W zakresie, w jakim
obowiązek podania przez Panią/Pana danych nie wynika z ustawy Pzp, pozostałe
dane mogą być przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody, tj. art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dotyczy to w
szczególności danych ułatwiających kontakt z Panią/Panem, takich jak adres
e-mail lub numer telefonu.
- Administrator nie planuje dalej
przetwarzać danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, jednak w razie powzięcia takich planów
przed takim dalszym przetwarzaniem informuje Panią/Pana, o tym innym celu oraz
udzieli wszelkich innych stosownych informacji, w szczególności o okresie
przechowywania danych oraz przysługujących Pani/Panu prawach.
- Odbiorcą Pani/Pana
danych osobowych mogą być w szczególności: Poczta Polska S.A., Open Nexus Sp. z
o.o., bank obsługujący jednostkę, podmioty świadczące dla Administratora usługi:
kurierskie, prawne oraz inne organy publiczne i jednostki organizacyjne Gminy
Miejskiej Pruszcz Gdański, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, Krajowa Izba
Odwoławcza, a w przypadku umów współfinansowanych podmioty współfinansujące,
kontrolujące i zarządzające lub inne podmioty zaangażowane w realizację
programu, z którego pochodzi dofinansowanie, podmiot zewnętrzny nie
uczestniczący w postępowaniu oraz inne organy publiczne, sądy i inni odbiorcy
legitymujący się interesem prawnym w pozyskaniu danych osobowych.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą
przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
- Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy, oraz nie
krócej niż przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej
załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011
w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt,
instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz
umów o dofinansowanie.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia
przetwarzania, prawo do przenoszenia
danych, prawo wniesienia sprzeciwu,
prawo do cofnięcia zgody w dowolnym
momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego
dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- W
przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3
rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający
może żądać od Pani/Pana, wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
- Wystąpienie
z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych, nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego.
- W
przypadku gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Podanie
przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem
wynikającym przepisów prawa i warunkiem niezbędnym do realizacji przyszłej umowy. Jest Pani/Pan
zobowiązany do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji zadania
nałożonego przepisami na Administratora. Nie dotyczy to podania danych w
celu zawarcia i wykonania umowy. W tym wypadku niepodanie danych uniemożliwi
jej zawarcie i wykonanie. W zakresie danych dodatkowych, takich jak email, telefon – ich
podanie jest z reguły dobrowolne.
- Mając
na względzie powyższe, Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę
następujących oświadczeń:
14.1. oświadczenia o wypełnieniu
obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.
1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskał w celu ubiegania się
o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu - według
załącznika nr 1 do zapytania ofertowego;
14.2. oświadczenia o wyrażeniu zgody
na podstawie art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) na przetwarzanie
danych osobowych w celu określonym pkt. 3 klauzuli informacyjnej -
zamieszczonej w Rozdziale IX zapytania ofertowego – według załącznika nr 1 do zapytania
ofertowego.
Komunikaty