Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Odbiór Odpadów Medycznych

Termin:
Zamieszczenia : 12-04-2023 20:17:00
Składania : 22-04-2023 09:00:00
Otwarcia : 22-04-2023 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47-77-16-363

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Obowiązki Wykonawcy:

  1. Wykonawca oświadcza, iż dysponuje zapleczem organizacyjno-technicznym niezbędnym do odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów określonych umowie.
  2. Wykonawca oświadcza, że spełnia wszelkie wymagane przepisami prawa warunki, umożliwiające mu wykonanie niniejszej umowy, w tym odnoszące się do odbioru, transportu i utylizacji do miejsca utylizacji odpadów medycznych Zamawiającego oraz uzyskał wymagane decyzje właściwego organu uprawniające do wykonania usług objętych niniejszą umową. W szczególności :

1)        Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,

2)        Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska,

3)        Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych,

4)        Umowy europejskiej dotyczącej międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych ADR

5)        Rozporządzenie Ministra Klimatu I Środowiska z dnia 26 listopada 2021 r. w sprawie unieszkodliwiania oraz magazynowania odpadów medycznych i odpadów weterynaryjnych

6)        oraz innych aktów prawnych regulujących działalność związaną z przedmiotem umowy.

  1. W okresie obowiązywania umowy odbiór odpadów odbywać się będzie w terminie każdorazowo  ustalonym z Zamawiającym w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym. Odpady będą ważone przez Wykonawcę, a waga będzie potwierdzana każdorazowo przy odbiorze odpadów przez Strony. Potwierdzenie wagi odpadów następować będzie za pomocą Kart Przekazania Odpadów.
  2. W sytuacjach wyjątkowych (np. jednostkowe sytuacje zagrożenia, stan epidemii) Wykonawca zobowiązany jest do odebrania odpadów w ciągu 24 godzin na żądanie Zamawiającego.
  3. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do:
  1. podstawienia czystych (umytych, zdezynfekowanych) kontenerów na odpady medyczne stanowiących własność Zamawiającego, oznakowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami z zamykaną uchylną pokrywą. Nie dopuszcza się mycia kontenerów na terenie siedziby Zamawiającego. Ilości i wymiary kontenerów będą ustalane z Wykonawcą na etapie realizacji niniejszej umowy,
  2. odbierania kontenerów wraz z zgromadzonymi odpadami do miejsca utylizacji i pozostawienie czystych kontenerów u Zamawiającego przy każdorazowym odbiorze odpadów,
  3. załadunku odpadów przez pracowników Wykonawcy w obecności pracownika Zamawiającego.
  4. posiadania (przez cały okres realizacji umowy), aktualnej decyzji / zezwolenia właściwego terytorialnie organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych o kodach objętych przedmiotem zamówienia dla instalacji mających wolne moce przerobowe,
  5. posiadania (przez cały okres realizacji umowy), decyzji / zezwolenia właściwego terytorialnie organu na użytkowanie (eksploatację) przez podmiot prowadzący - zakład termiczny unieszkodliwiania odpadów z zakresu przedmiotu zamówienia,
  6. posiadania ważnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł,
  7. w przypadku wszelkich istotnych zmianach w zakresie wskazanych w umowie zezwoleń/ licencji/ decyzji, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego oraz przedłożyć Zamawiającemu nowe zezwolenia, pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
  8. zapewnienia odbioru odpadów wyspecjalizowanym środkiem transportu zgodnie z przepisami obowiązującymi w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia, niepowodującego zagrożeń oraz uciążliwości dla środowiska, spełniającego wymogi Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych,
  9. zapewnienia stanu technicznego i wyposażenia pojazdu – gwarantującego bezpieczny transport odpadów,
  10. prowadzenia transportu w taki sposób, aby transportowane odpady nie przemieszczały się w środku pojazdu. Odpady muszą być tak zabezpieczone aby uniemożliwić ich rozprzestrzenianie poza środki transportu, w tym w szczególności wysypywanie, pylenie i wyciek oraz w sposób ograniczający do minimum uciążliwość zapachową,
  11. stosowania w zakresie transportu odpadów medycznych do odpowiednich wymagań ADR,
  12. transportu odpadów przez kierowców posiadających uprawnienia do przewozu materiałów niebezpiecznych.
  13. zapewnienia odbioru odpadów, ich transportu i załadunku przez osoby wyposażone w odzież roboczą oraz środki ochrony osobistej zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP,
  14. właściwego wyposażenia pojazdu służącego do transportu odpadów oraz prawidłowego (zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi) oznakowania pojazdu,
  15. zapewnienia unieszkodliwiania odpadów poprzez spalanie w spalarni odpadów medycznych z zachowaniem warunków ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
  1. Z chwilą odebrania odpadów medycznych od Zamawiającego, Wykonawca staje się w pełni odpowiedzialny za ich transport i zagospodarowanie, zgodnie z ich przeznaczeniem i klasyfikacją oraz ponosi ryzyko przypadkowej ich utraty lub zniszczenia.
  2. Za wszelkie szkody powstałe w majątku Zamawiającego w czasie wykonania usługi oraz za wszelkie szkody (szczególnie podczas załadunku odpadów) powstałe wskutek realizacji umowy, odpowiada Wykonawca.
  3. Wykonawca zobowiązuje się pokryć ewentualne koszty i kary finansowe, którymi obciążony zostanie Zamawiający w skutek niewykonania, bądź nienależytego wykonania usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych przez Wykonawcę.

    Termin wykonania umowy : od dnia podpisania umowy do 31.12.2023

Cena w kryterium CENA to wartość brutto wykonania całego zadania.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2023-04-21 13:47 Kamil Kwas Zapytanie do postępowania :
Dzień dobry!
Proszę o informację jakie kontenery wykonawca miałby zapewnić zamawiającemu (ilość, pojemność), jakie kody odpadów z grupy 18 byłyby do odbioru, jakie szacowane ilości na jednorazowy odbiór, jak często zamawiający przewiduje odbiór odpadów, ww. informacje są niezbędne do prawidłowego skalkulowania ceny oferty
Odpowiedź KM :
Koordynator Medyczny w Komendzie określił iż:
1) kontener nie jest potrzebny z uwagi na małą ilość odpadów które do czasu odbioru będą prawidłowo składowane.
2) kod odpadów to : 18 01 03
3) zakładana ilość to około 5kg na miesiąc.

Pozdrawiam

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 31.12.2023. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1086