Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.2601.1.2023 Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero na potrzeby Urzędu Miasta Pruszcz Gdański

Anna Banaczyk-Płatek
Gmina Miejska Pruszcz Gdański Oddział: Referat Organizacyjno Administracyjny
Termin:
Zamieszczenia : 04-04-2023 14:30:00
Składania : 17-04-2023 23:59:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 

Gmina Miejska Pruszcz Gdański, ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański

zaprasza do złożenia oferty na dostawę pn. „Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero na potrzeby Urzędu Miasta Pruszcz Gdański”.

 

Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego:

1.  Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru ksero dla Urzędu Miasta w Pruszczu Gdańskim.

2.  Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego określa formularz rzeczowo-cenowy.

3.   Zamawiający zastrzega, że podane w formularzu rzeczowo-cenowym ilości
są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi dla potrzeb obliczenia ceny oferty,
a faktyczne ilości materiałów poszczególnego rodzaju zostaną określone w trakcie wykonywania umowy – stosownie do aktualnych potrzeb Zamawiającego.

4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy na własny koszt i ryzyko do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego w budynkach Urzędu Miasta Pruszcz Gdański: przy ul. Grunwaldzkiej 20 (budynek II piętrowy, bez windy), ul. Wojska Polskiego 44, ul. Krótkiej 4.

5.  Materiały biurowe będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, począwszy od daty zawarcia umowy do dnia 30.04.2024 r.

6.   Wielkość dostarczenia każdej partii materiałów biurowych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji Zamawiającego.

7.  Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określoną partię towaru do siedziby Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od złożenia dyspozycji przez Zamawiającego. Dostawa będzie dokonywana w godzinach 7.30 – 15.00 - po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym, faksem lub drogą elektroniczną.

 

Pełna treść zapytania ofertowego znajduje się w załączniku do postępowania.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" ,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

tel. 22 101 02 02

e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz rzeczowo-cenowy 2023.xlsx xlsx 29.57 2023-04-04 14:30:00 Postępowanie
UMOWA-wzór 2023.doc doc 67 2023-04-04 14:30:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe IV.2023.pdf pdf 123.5 2023-04-04 14:30:00 Postępowanie
Formularz rzeczowo-cenowy 2023.xlsx xlsx 29.57 2023-04-04 14:30:00 Przedmiot zamówienia
Formularz rzeczowo-cenowy 2023 ZMIENIONY I.xlsx xlsx 29.71 2023-04-13 12:55:55 Publiczna wiadomość
20230413125852.pdf pdf 46.79 2023-04-13 12:55:55 Publiczna wiadomość
Formularz rzeczowo-cenowy 2023 ZMIENIONY II.xlsx xlsx 29.59 2023-04-14 14:20:43 Publiczna wiadomość
20230414143148.pdf pdf 61.55 2023-04-14 14:20:43 Publiczna wiadomość
Formularz rzeczowo-cenowy 2023 ZMIENIONY II.xlsx xlsx 29.76 2023-04-17 09:40:09 Publiczna wiadomość
Inf. o wyborze oferty 2023.pdf pdf 68.77 2023-04-20 11:40:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-04-20 11:40 Anna Banaczyk-Płatek INFORMACJA O:
- WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY;

Zamawiający, Gmina Miejska Pruszcz Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Grunwaldzkiej 20, 83-000 Pruszcz Gdański, reprezentowana przez Burmistrza Pruszcza Gdańskiego, informuje o:

1. Nazwie, imieniu i nazwisku, siedzibie i adresie wykonawcy, którego ofertę wybrano:

numer oferty: 1
nazwa Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe "EKO" Elżbieta Ogórek
adres : ul. Malborska 53, 82-300 Elbląg

Cena oferty brutto: 52 026,52 zł

2. Uzasadnieniu wyboru oferty:
Oferta Wykonawcy uzyskała 100 punktów w wyniku oceny oferty (kryteria oceny ofert: cena,
waga: 100%).

3. Nazwie albo imieniu i nazwisku, siedzibie albo miejscu zamieszkania
i adresie, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwach albo imionach i nazwiskach, siedzibach albo miejscach zamieszkania i adresach, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:

1) Oferta nr 1 - Przedsiębiorstwo Handlowe "EKO" Elżbieta Ogórek, ul. Malborska 53,
82-300 Elbląg.
Cena oferty brutto: 52 026,52 zł.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „cena” wynosi 100, 00 pkt.

2) Oferta nr 2 - PARTNER KLEKS Sp. z o.o., ul. Dworcowa 7, 87-100 Toruń.
Cena oferty brutto: 52 806,80 zł.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „cena” wynosi 98,52 pkt.

3) Oferta nr 3 – PARTNER XXI PIK SP. z o.o., ul. Fordońska 246, 85-766 Bydgoszcz.
Cena oferty brutto: 58 261,39 zł.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „cena” wynosi 89,30 pkt.
4) Oferta nr 4 – Przedsiębiorstwo Handlowe „KAS” Jacek Kasperski Sp.J.,
ul. Janka Wiśniewskiego 20/B-1 lok. 6, 81-969 Gdynia.
Cena oferty brutto: 60 162,61 zł.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „cena” wynosi 86,48 pkt

5) Oferta nr 5 - Office Marcin Sadowski, ul. Pilotów 20 C-10, 80-460 Gdańsk.
Cena oferty brutto: 69 945,10 zł.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „cena” wynosi 74,38 pkt.

Inf. o wyborze ofert [...].pdf

2023-04-17 09:40 Anna Banaczyk-Płatek Poprawiony załącznik do INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW NR 2
(w poprzednim nie wykreśliłam pozycji nr. 42 , zgodnie z INFORMACJĄ DLA WYKONAWCÓW NR 1)

Formularz rzeczowo-c [...].xlsx

2023-04-14 14:20 Anna Banaczyk-Płatek INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW NR 2
Wyjaśnienie:
poz. nr 48, 49:
Zamawiający zmienia treść Formularza rzeczowo-cenowego, poprzez dodanie „uchwyt z niełamliwego plastiku lub całkowicie metalowy...np. firmy Eagle”.

poz. nr 48 brzmi „Dziurkacz, metalowa konstrukcja, uchwyt z niełamliwego plastiku lub całkowicie metalowy, możliwość jednorazowego dziurkowania 40-45 standardowych kartek, wysuwany ogranicznik formatów ze wskaźnikiem środka strony np. firmy Eagle”.

poz. nr 49 brzmi „Dziurkacz, metalowa konstrukcja, uchwyt z niełamliwego plastiku lub całkowicie metalowy, możliwość jednorazowego dziurkowania 60 standardowych kartek, wysuwany ogranicznik formatów ze wskaźnikiem środka strony np. firmy Eagle”.

Zamawiający przekazuje jako załącznik: Formularz rzeczowo-cenowy 2023 ZMIENIONY II.

Formularz rzeczowo-c [...].xlsx

20230414143148.pdf

2023-04-13 12:55 Anna Banaczyk-Płatek INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW NR 1
zawierająca
- wnioski (zapytania o wyjaśnienie),
- wyjaśnienia (w odpowiedzi na zapytania)
- zmianę treści Zapytania ofertowego

Zamawiający przekazuje Wykonawcom treść wniosków (zapytań o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wraz z wyjaśnieniami, oraz zmianę treści Zapytania ofertowego.

I. Treść zapytania:
Zapytanie nr 1
Dzień dobry, wg naszej wiedzy długopis SX-101 występuje w kolorze zielonym, natomiast osobno zielonych wkładów do niego dokupić nie można. Prosimy o usunięcie pozycji 42.

Wyjaśnienie:
poz. nr 42:
Zamawiający zmienia treść Formularza rzeczowo-cenowego, poprzez wykreślenie poz.42 .

Zamawiający przekazuje jako załącznik: Formularz rzeczowo-cenowy 2023 ZMIENIONY I.

II. Załącznik:
Formularz rzeczowo-cenowy 2023 ZMIENIONY I

III. Zamawiający oświadcza oraz informuje, że:
1. Niniejsza informacja stanowi integralną część Zapytania ofertowego.
2. Niniejszą informację Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania: (https://platformazakupowa.pl/pn/um_pruszczgdanski).

Formularz rzeczowo-c [...].xlsx

20230413125852.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Materiały biurowe i papier ksero Proszę załączyć uzupełniony formularz wypełniając kolumny 6 do 9 oraz wpisując dane wykonawcy i wartość zamówienia słownie brutto.

Formularz rzeczowo-c [...].xlsx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury za każdą dostarczoną partię materiałów. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 dni od złożenia dyspozycji przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Koszt dostawy - Dostawa oraz wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego w budynkach Urzędu Miasta Pruszcz Gdański: przy ul. Grunwaldzkiej 20 (budynek II piętrowy, bez windy), ul. Wojska Polskiego 44, ul. Krótkiej 4 po stronie dostawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 641