Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 4/DIT/23 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek - nowy termin składania ofert - 06.04.2023 godz. 12:00

Termin:
Zamieszczenia : 03-04-2023 11:00:00
Składania : 06-04-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Niniejszym zapraszamy do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości poniżej 130.000 zł, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710). Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek – nr postępowania 4/DIT/23.

Zamówienie będzie zrealizowane na rzecz Szkoły Wyższej Wymiaru Sprawiedliwości w terminie od dnia zawarcia umowy 

do dnia 21.04.2023 r.

Kryterium wyboru będzie najniższa, sumaryczna cena oferty.

Szczegóły zamówienia znajdują się w załączniku do postępowania - zamówienie_spis_tonery2023.pdf

Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT. Faktura zostanie wystawiona nie wcześniej niż w dniu wykonania Umowy i sporządzenia protokołu odbioru przedmiotu Umowy wolnego od wad. 

Prawidłowo wystawiona faktura VAT w opisie powinna wskazywać Przedmiot Umowy oraz numer Umowy, na podstawie której jest wystawiona. 

Strony ustalają 30-dniowy termin płatności, licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT. Za termin zapłaty uznaje się dzień, w którym Zamawiający polecił swojemu bankowi przelać wynagrodzenie na rachunek Wykonawcy. 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz ofertowy w terminie do dnia 06-04-2023 r. do godz. 12:00.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 62 7669576

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zamówienie_spis_tonery2023.pdf pdf 437.92 2023-04-05 08:02:48 Postępowanie
oferty.pdf pdf 138.7 2023-04-11 11:28:37 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-04-11 11:28 Mateusz Andrzejczak Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęło 8 ofert. Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy Drukstar Wojciech Wierzbicki na kwotę 41 897,49 zł brutto. W załączeniu zestawienie wszystkich ofert.

oferty.pdf

2023-04-06 09:10 Mateusz Andrzejczak UWAGA!
Komunikat dotyczący Zamienników dotyczy tylko tych pozycji, w których w zamówieniu wyszczególniono wyraźnie w opisie "Zamiennik"
Komunikat powyższy nie dotyczy pozycji z opisem "Oryginał producenta drukarki", tam wymagane są nadal Oryginały producenta drukarki.
2023-04-05 11:48 Mateusz Andrzejczak Zamienniki:
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych pod warunkiem, że produkty te posiadają identyczne lub lepsze parametry w odniesieniu do produktów oryginalnych – zalecanych przez producenta urządzeń, nie powodują negatywnych objawów i wyświetlania ostrzegawczych komunikatów. Przez „produkt równoważny” Zamawiający rozumie produkt spełniający łącznie następujące warunki:
a) pełna kompatybilność oferowanych produktów równoważnych z odpowiednimi w/w urządzeniami, wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia,
b) oferowane produkty równoważne mają być fabrycznie nowe, których proces produkcji obejmuje użycie obok komponentów nowych także pełnowartościowe elementy z odzysku, przy czym wałek optyczny, listwa czyszcząca wałka optycznego, element zamykający zbiornik z tonerem, listwa wałka magnetycznego, toner, chipy sterujące pracą kasety są komponentami nowymi; nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Używanie produktów równoważnych nie powoduje utraty gwarancji na urządzenia.
c) produkty równoważne nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zużycia materiału eksploatacyjnego,
2023-04-05 07:59 Mateusz Andrzejczak UWAGA!!
W wyniku omyłki pisarskiej nastąpiły zmiany w załączniku dot. szczegółów zamówienia.

Pozycja 1 - Jest symbol tonera 72K20K0 - Winien być 72K2XK0 - wydajność 33000 stron
Pozycja 5 - Jest symbol tonera 106R03483 - Winien być 106R03488 - wydajność 5500 stron
Pozycja 14 - Jest wydajność tonera o symbolu B232000 6000 stron - Winno być 3000 stron

Natomiast w kwestii wyjaśnienia
Pozycja 33 - zamówienie dotyczy całego zestawu wywoływacza czyli ma być Oryginalny zestaw 3 modułów wywoływaczy CMY

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Materiały eksploatacyjne do drukarek Suma brutto całości zamówienia 1 szt. Kampus Mundurowy Szkoły Wyższej Wymiaru Sprawiedliwości
Wrocławska 193-195
62-800, Kalisz
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Dostawa do 21.04.2023r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1043