Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Jednorazowa dostawa sprzętu techniki biurowej.

Katarzyna Stanisławska
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Gospodarki Materiałowo- Technicznej
Termin:
Zamieszczenia : 31-03-2023 15:02:00
Składania : 07-04-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja


Wymagania i specyfikacja

1. Przedmiot dostawy został określony w załączniku nr 1.1oraz 1.2 - formularzu asortymentowo-cenowym.

2. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w projekcie umowy.

3. Koszty transportu oraz inne opłaty/koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zostaną wkalkulowane w cenę asortymentu.

5. Płatność – przelew z odroczonym terminem 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
5. Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/
6. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.
7. Termin ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.


Osoba do kontaktu:
Katarzyna Stanisławska
Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 841 32 32
E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PROJEKT UMOWY.pdf pdf 266.9 2023-03-31 15:02:00 Przedmiot zamówienia
zał. nr 1 - formularz asortymentowo-cenowy.xlsx xlsx 12.19 2023-03-31 15:02:00 Przedmiot zamówienia
zał. nr 2.1 - kserokopiarki -OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.docx docx 28.38 2023-03-31 15:02:00 Przedmiot zamówienia
zał. nr 3 - formularz ofertowy.docx docx 22.78 2023-03-31 15:02:00 Przedmiot zamówienia
zał. nr 4 - RODO.docx docx 18.85 2023-03-31 15:02:00 Przedmiot zamówienia
Ogłoszenie.docx docx 21.11 2023-03-31 15:02:00 Przedmiot zamówienia
PROJEKT UMOWY.pdf pdf 266.9 2023-03-31 15:02:00 Przedmiot zamówienia
zał. nr 1 - formularz asortymentowo-cenowy.xlsx xlsx 12.19 2023-03-31 15:02:00 Przedmiot zamówienia
zał. nr 2.2 - niszczarki-OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.docx docx 26.15 2023-03-31 15:02:00 Przedmiot zamówienia
zał. nr 3 - formularz ofertowy.docx docx 22.78 2023-03-31 15:02:00 Przedmiot zamówienia
zał. nr 4 - RODO.docx docx 18.85 2023-03-31 15:02:00 Przedmiot zamówienia
Ogłoszenie.docx docx 21.11 2023-03-31 15:02:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2023-04-06 15:09 Katarzyna Stanisławska Dotyczy: pytania do postępowania jednorazowa dostawa sprzętu techniki biurowej,

zwracam się do Zamawiającego z uprzejmą prośbą o możliwość zaproponowania w zadaniu 1 postępowania równoważnego rozwiązania sprzętowego o parametrach:
- Czas uzyskania pierwszej kopii: 6,1 s
- Pamięć: Standardowo: pamięć RAM 3,5 GB
- Pamięć masowa: Standardowo: (SSD) 256 GB
- Szybkość skanowania: Skanowanie jednostronne: 70/70 (300 × 300 dpi, wysyłanie), 51/51 (600 × 600 dpi, kopiowanie)
Proponowane zmiany nie będą miały negatywnego wpływu na obniżenie funkcjonalności urządzenia, pozwolą natomiast na uzyskanie przez Zamawiającego konkurencyjnej oferty opartej na solidnym i wydajnym rozwiązaniu wiodącego producenta z segmentu MFP.
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowanie sprzętu o wskazanych parametrach:
- Czas uzyskania pierwszej kopii: 6,1 s
- Pamięć: Standardowo: pamięć RAM 3,5 GB
- Pamięć masowa: Standardowo: (SSD) 256 GB
- Szybkość skanowania: Skanowanie jednostronne: 70/70 (300 × 300 dpi, wysyłanie), 51/51 (600 × 600 dpi, kopiowanie).
2023-04-04 14:48 Katarzyna Stanisławska Dotyczy pytań do postępowania na jednorazową dostawę sprzętu techniki biurowej:
Pytanie 1 - do zadania nr 2,
Czy Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia niszczarka P4 były wyposażone w system tnący bez plastikowych elementów, posiadających jednoelementowe stalowe hartowane wałki tnące służące do rozdrabniania dokumentów oraz w metalowe separatory dla precyzyjnego oczyszczania wałków tnących, z ciętego materiału?
Odpowiedź:
Zamawiający w odniesieniu do zapisów Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w kwestii wymagań technicznych pkt. nr 10, wymaga aby urządzenia były wyposażone w system tnący bez plastikowych elementów, posiadających jednoelementowe stalowe hartowane wałki tnące służące do rozdrabniania dokumentów oraz w metalowe separatory dla precyzyjnego oczyszczania wałków tnących, z ciętego materiału.
Pytanie 2 - do zadania nr 2
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wymaga zaoferowania urządzeń cechujących wysoką jakością natomiast nie dał żadnego opisu do jak długiej pracy ciągłej niszczarka ma być przystosowana. Czy zamawiający chce zakupić niszczarki posiadające silniki indukcyjne przystosowane do pracy ciągłej przez min. 4 godziny?
Odpowiedź:
Zamawiający wymaga urządzeń przystosowanych do pracy ciągłej przez min. 4 godziny.
Pytanie 3 - do zadania nr 1
Czy w opisie przedmiotu zamówienia w pozycji 17 przy określeniu wielkości panelu nie powinna być jednostka cm zamiast podanych cali?
Odpowiedź:
Zamawiający informuje o pomyłce pisarskiej w pozycji 17 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, zamiast podanych cali powinny zostać wpisane cm.
2023-04-04 09:30 Katarzyna Stanisławska Dotyczy postępowania - Jednorazowa dostawa sprzętu techniki biurowej –
Zamawiający w Zadaniu nr 1. Kserokopiarki w pkt. 19 – podał informację w pkt c) nadpisywanie danych dyskowych min. 8. krotnie.
Jest to metoda dla dysków talerzykowych (HDD), w dyskach SSD nie ma takiej potrzeby .Zwracam się z wnioskiem o dopuszczenie do postępowania Wykonawcy oferującego urządzenia wyższej generacji z dyskami SDD. Dysk SSD to nośnik danych, który w przeciwieństwie do dysku twardego HDD wykorzystuje do przechowywania danych i ich udostępniania pamięć nieulotną (flash).
Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza w przedmiotowym postępowaniu możliwość zaoferowania urządzenia wyższej generacji z dyskami SSD.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Jednorazowa dostawa sprzętu techniki biurowej - zadanie 1 kserokopiarki 1.Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach: a. projekcie umowy, b. formularzu asortymentowo-cenowym, c.opisie przedmiotu zamówienia, d. formularzu ofertowym, e. informacji o ochronie danych osobowych, f. ogłoszeniu. 2.Ofertę należy złożyć na Platformie Zakupowej, podając cenę oferty proszę wpisać łączną wartość brutto z Formularza ofertowego. 3.Wraz z ofertą należy złożyć załączniki podpisane przez osobę do tego uprawnioną.

PROJEKT UMOWY.pdf

zał. nr 1 - formular [...].xlsx

zał. nr 2.1 - kserok [...].docx

zał. nr 3 - formular [...].docx

zał. nr 4 - RODO.doc [...].docx

Ogłoszenie.docx

1 dostawa - (0)
2 Jednorazowa dostawa sprzętu techniki biurowej - zadanie 2 niszczarki 1.Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach: a. projekcie umowy, b. formularzu asortymentowo-cenowym, c.opisie przedmiotu zamówienia, d. formularzu ofertowym, e. informacji o ochronie danych osobowych, f. ogłoszeniu. 2.Ofertę należy złożyć na Platformie Zakupowej, podając cenę oferty proszę wpisać łączną wartość brutto z Formularza ofertowego. 3.Wraz z ofertą należy złożyć załączniki podpisane przez osobę do tego uprawnioną.

PROJEKT UMOWY.pdf

zał. nr 1 - formular [...].xlsx

zał. nr 2.2 - niszcz [...].docx

zał. nr 3 - formular [...].docx

zał. nr 4 - RODO.doc [...].docx

Ogłoszenie.docx

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2858 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji 40% ... dni od otrzymania zamówienia - według wskazania z formularza ofertowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 354