- Strona główna
- Postępowanie ID 748210
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP 4/2023 Odbiór i zagospodarowanie partii odpadów o kodzie 19 12 12 z mechanicznego przesiewania zmieszanych odpadów komunalnych (20 03 01) i odpadów zbieranych selektywnie z terenu Instalacji Komunalnej w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa w miesiącu sierpniu 2023 r.
Wystawiający
-
UżytkownikAngelika Gajewska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-03-30 14:05:00
-
Składania2023-04-12 09:00:00
-
Otwarcie ofert2023-04-12 09:10:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Bio Star Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Bogusława IV 15, 73 – 110 Stargard, na podstawie art. 277, w związku z art. 275 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych przedstawia informacje o przedmiocie zamówienia i warunkach postępowania o udzielenie zamówienia na "Odbiór i zagospodarowanie partii odpadów o kodzie 19 12 12 z mechanicznego przesiewania zmieszanych odpadów komunalnych (20 03 01) i odpadów zbieranych selektywnie z terenu Instalacji Komunalnej w Łęczycy gm. Stara Dąbrowa w miesiącu sierpniu 2023" w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-05-04
13:45:50
|
Angelika Gajewska |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ złożona oferta przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia. Ponadto informuję, że Zamawiający został w dn. 17 kwietnia br. poinformowany przez Instalację Komunalną która zagospodarowuje w jego imieniu odpady o kodach 20 03 01 i 19 12 12, o skróceniu terminu przerwy technologicznej, co ma wpływ na przedmiotowe postępowanie. Planowana przerwa zostaje skrócona o 8 dni roboczych, co w przypadku przedmiotowego postępowania jest zmniejszeniem zakresu przedmiotu o ok. 35 % zakresu podstawowego. |
2023-05-04
13:44:59
|
Angelika Gajewska |
Ogłoszenie
o
wyniku
postępowania.
Załączniki |
2023-04-27
14:48:48
|
Angelika Gajewska |
Zamawiający
przesyła
informację
-
unieważnienie
postępowania.
Załączniki |
2023-04-12
12:12:42
|
Angelika Gajewska |
Zamawiający
przesyła
informację
z
otwarcia.
Załączniki |
2023-04-12
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotowego zamówienia dysponuje kwotą 712 800,00 zł brutto |
2023-03-31
07:15:43
|
Angelika Gajewska |
Załączniki
do
SWZ
-
edytowalne
Załączniki |
2023-03-31
07:14:50
|
Angelika Gajewska | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?