Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP.271.2.30.2023.AG Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla inwestycji pn „Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Druha Wacława Milke w Płocku” wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego

Alina Głuszek-Obszyńska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 30-03-2023 11:59:00
Składania : 14-04-2023 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł    

pn. :„ Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla inwestycji pn „Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Druha Wacława Milke w Płocku” wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego"

I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia z załącznikami oraz wzór umowy z załącznikami.

Zamówienie obejmuje:

    1) Zakres minimalny (podstawowy):
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z uzyskaniem właściwej zgody organu administracji architektoniczno – budowlanej, zezwalającej na wykonanie robót budowlanych, tj. decyzji o pozwoleniu na budowę, skutecznego zgłoszenia budowy – w zależności co będzie właściwe, a jeżeli będzie taka konieczność lub potrzeba, uzyskanie więcej niż jednej takiej zgody.

    2) Zakres opcjonalny (opcja):
    Nadzór autorski - Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji, w terminie 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru, o którym mowa w §9 ust. 1 pkt 1) lit. b) Umowy. O skorzystaniu z opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej i będzie to równoznaczne ze złożeniem przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji w zakresie określonym w Umowie.

II. Termin realizacji zamówienia (zgodnie ze wzorem umowy):

 Zakres minimalny (podstawowy) - 18 tygodni od daty zawarcia umowy

Zakres opcjonalny (opcja) - Nadzór autorski sprawowany będzie w okresie prowadzenia robót budowlanych realizowanych na podstawie Dokumentacji projektowej, do dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót budowlanych i zgłoszenia zakończenia robót inwestycji/uzyskania pozwolenia na użytkowanie inwestycji – w zależności co będzie właściwe.

III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %

IV. Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:

1)Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie obejmujące:

opracowanie projektu budowlanego, projektu wykonawczego, kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na remont / modernizację budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 500 m² i kubaturze nie mniejszej niż 3.000 m3, obejmującego projekty na realizację robót branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej

UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (na wezwanie Zamawiającego przed wyborem oferty najkorzystniejszej) wykaz zrealizowanych robót budowlanych, potwierdzający spełnienie powyższego warunku wraz ze skanem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie.  

Brak wykazu zrealizowanych robót lub dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie  spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.

2) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami:
          a)  jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń

          b)  jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń

          c) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych  bez ograniczeń

          d)  jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń

          e)  jedną osobą posiadającą udokumentowane doświadczenie w realizacji inwentaryzacji dendrologicznych legitymującą się wykształceniem kierunkowym:

               - 1 rok doświadczenia zawodowego – absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo;
lub
             -  2 lata doświadczenia zawodowego dla osób:
                    absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo,
                    technik architektury krajobrazu, absolwent kierunków przyrodniczych takich jak: ochrona środowiska, biologia lub ekologia.
lub
             -   4 lata doświadczenia zawodowego – absolwenci innych kierunków studiów lub kursów zawodowych dotyczących prac z drzewami.

          f) jedną osobą posiadającą udokumentowane doświadczenie w realizacji operatu dendrologicznych legitymującą się wykształceniem kierunkowym:

                -  2 lata doświadczenia zawodowego – absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu,   ogrodnictwo i            leśnictwo

lub
              -  3 lata doświadczenia zawodowego dla osób: absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo,  technik architektury krajobrazu,  absolwent kierunków przyrodniczych takich jak: ochrona środowiska, biologia lub ekologia.


lub
            - 4 lata doświadczenia zawodowego – absolwenci innych kierunków studiów lub kursów zawodowych dotyczących  prac z drzewami.

           g) jedną osobą posiadającą udokumentowane doświadczenie w realizacji projektów ochrony zieleni oraz nadzoru dendrologicznego i legitymującą się  wykształceniem kierunkowym:

          - 2 lata doświadczenia zawodowego – inspektor nadzoru terenów zieleni lub drzew, legitymujący się ukończonym kursem z tego zakresu,
lub
          -  3 lata doświadczenia zawodowego – absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo,
lub
          -  4 lata doświadczenia zawodowego – absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo.

Zespół realizujący przedmiot zamówienia musi składać się z osób posiadających uprawnienia określone  przepisami   ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane do  projektowania.

W zakresie zagadnień dotyczących gospodarki zielenią i ochroną zieleni na terenie planowanej inwestycji wykonawca jest zobowiązany zatrudnić osobę posiadającą wymagane kwalifikacje branżowe.

Do sporządzenia opracowań określonych w Zarządzeniu Nr 2738/2021 Prezydenta Miasta Płocka z dnia 14.10.2021 roku w sprawie: ustalenia zasad ochrony zieleni przy planowaniu i realizacji inwestycji miejskich, których zakres obejmie: inwentaryzację dendrologiczną, operat dendrologiczny, projekt ochrony zieleni wraz z pełnieniem nadzoru dendrologicznego, wykonawca  musi skierować osoby posiadające wymagane kwalifikacje określone w ww. Zarządzeniu

UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (przed wyborem najkorzystniejszej oferty, na wezwanie Zamawiającego) wykaz osób zawierający informacje potwierdzające spełnienie powyższego warunku. 

Brak wykazu osób powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty. 

V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.  

VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.   

VII. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.

VIII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.   

IX. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.  

X. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

XI. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.   

XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.   

XIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.   

XIV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Alina Głuszek-Obszyńska tel. 24 36 71 616 lub poprzez platformę zakupową.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 89.45 2023-03-30 11:59:00 Postępowanie
Protokół 5-letniej i rocznego przeglądu budynku szkoły podstawowej nr 6 w Płocku.pdf pdf 689.61 2023-03-30 11:59:00 Postępowanie
Protokół roczny 2022.pdf pdf 559.24 2023-03-30 11:59:00 Postępowanie
T.E.S..pdf pdf 41.22 2023-03-30 11:59:00 Postępowanie
wytyczne - SP 6 (d.monopol spirytusowy) dla WIR(1).pdf pdf 32.76 2023-03-30 11:59:00 Postępowanie
Wzór umowy.pdf pdf 224.54 2023-03-30 11:59:00 Postępowanie
zał. nr 2 do umowy - Karta pobytu nadz autorskiego wzór.pdf pdf 41.75 2023-03-30 11:59:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do Umowy - EBI.pdf pdf 29.99 2023-03-30 11:59:00 Postępowanie
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2023-03-30 11:59:00 Kryterium
treśc art 7 ust 1.pdf pdf 18.58 2023-03-30 11:59:00 Kryterium

Komunikaty

2023-04-25 08:26 Alina Głuszek-Obszyńska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający Gmina Miasto Płock informuje, iż jako najkorzystniejszą ofertę wybrano:
GRAŻYNA ULISIAK "PROJEKTOWANIE ARCHITEKTONICZNE" - GRAŻYNA ULISIAK 91-745 ŁÓDŹ REJA MIKOŁAJA 2 m 21 91-463 Łódź, ul. Łagiewnicka 54/56 099 Cena za całość zamówienia: 84 009.00 zł brutto
Oferta zgodna z ogłoszeniem. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2023-04-14 10:30 Alina Głuszek-Obszyńska Informacja z otwarcia ofert.
Do terminu składania ofert do Zamawiającego wpłynęły 4 oferty:
1) PROJEKT SAMOGRAJ DĄBROWSKA GRAJ SPÓŁKA JAWNA, 64-700 Czarnków, ul. Ogrodowa 14 Cena za całość zamówienia:
99 568.50 zł brutto
2) Pracownia Projektowa Michał Żochowski, 09-520 Łąck, ul. Gajowa 52 Cena za całość zamówienia: 105 165.00 zł brutto
3) GRAŻYNA ULISIAK "PROJEKTOWANIE ARCHITEKTONICZNE" - GRAŻYNA ULISIAK 91-745 ŁÓDŹ REJA MIKOŁAJA 2 m 21
91-463 Łódź, ul. Łagiewnicka 54/56 099 Cena za całość zamówienia: 84 009.00 zł brutto
4) Pracownia Projektowo-Inżynierska mgr inż. Łukasz Wiśniewski Cena za całość zamówienia: 123 000.00 zł brutto

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena za zakres minimalny Proszę podać cenę za Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z uzyskaniem właściwej zgody organu administracji architektoniczno – budowlanej, zezwalającej na wykonanie robót budowlanych 1 usługa - (0)
2 Cena za zakres opcjonalny Proszę podać cenę za jeden pobyt w ramach pełnienia nadzoru autorskiego 5 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki umowy - Zgodnie ze wzorem umowy, proszę potwierdzić akceptację (0)
3 E-fakturowanie - Proszę wpisać odpowiednio faktura papierowa lub ustrukturyzowana

e-fakturowanie.odt

(0)
4 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić

treśc art 7 ust 1.pd [...].pdf

(0)
5 Nadzór autorski - Kwota brutto stanowiąca koszty przyjazdu, pobytu na budowie i powrotu w ramach jednego pobytu zgodnie z par. 8 ust 2 pkt 2) Wzoru umowy (0)
6 Nadzór autorski - Kwota brutto stanowiąca koszt wykonania czynności nadzoru autorskiego w ramach merytorycznego załatwienia sprawy w ramach jednego pobytu zgodnie z par. 8 ust 2 pkt 2) Wzoru umowy (0)
7 Wykonawca oświadcza, że jest/ nie jest czynnym podatnikiem podaktu VAT - Proszę wpisać odpowiednio jest/ nie jest (0)
8 Spełnianie warunku określonego w pkt IV ogłoszenia - Proszę potwierdzić spełnianie warunku udziału w postępowaniu (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 462