Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: I.7013.814.1.2023.MJ „Dobudowa punktów świetlnych - Osiedle Turaszówka.”

Marian Jerzyk
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 23-03-2023 07:57:00
Składania : 12-04-2023 10:00:00
Otwarcia : 12-04-2023 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

I.7013.814.1.2023.MJ                                                          Krosno, dnia 23.03.2023 r.

 

SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

1. Zamawiający:

 

GMINA MIASTO KROSNO

ul. Lwowska 28a

38-400 KROSNO

 

Godziny pracy :

w poniedziałki w godz. 730 do 1630,

od wtorku do czwartku w godz. 730 do 1530,

w piątki w godz. 730 do 1430;

tel. 13 47 43 210

fax 13 47 43 206

 

2. Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym określonym w przepisach regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych (§ 8 pkt 1 regulaminu stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna
z dnia 31 grudnia 2020 r. – publikacja na stronie internetowej (https://platformazakupowa.pl)

 

3. Przedmiot zamówienia

 

„Dobudowa punktów świetlnych - Osiedle Turaszówka.”

 

Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych - CPV:

31527200-8 Oświetlenie zewnętrzne

71323100-9 Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

 

3.1. Zakres prac do wykonania przy realizacji zadania pn.: „Dobudowa punktów świetlnych - Osiedle Turaszówka.”

 

A)      Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” budowy oświetlenia łącznie 3 sztuk opraw oświetleniowych ledowych na zaprojektowanych słupach oświetleniowych typu parkowe ( lokalizacja na PZT złączniku nr 2) oraz budowy linii kablowej zasilającej nowe słupy oświetleniowe we wskazanej lokalizacji od ostatniego słupa oświetleniowego nr L13/1/1 przy ul . Długiej w Krośnie działka nr 894/1 obręb Turaszówka ( oznaczone na złączniku nr 2). Teren na którym należy zaprojektować oświetlenie należy do Gminy Miasta Krosno oraz do Skarbu Państwa – Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie działka nr 911/2 obręb Turaszówka.

 

Zakres prac:

-przewidywana długość budowy trasy kablowej około 80m,

- ułożenie bednarki uziemiającej na całej długości trasy kablowej,

- przewiduje się ułożenie kabla w ziemi typu YAKY 4x35mm2, w miejscach skrzyżowań z infrastruktura podziemną w rurach ochronnych.

- przewiduje się ułożenie kabla pod ciekiem wodnym  o łącznej długości  około 8m w rurze ochronnej,

- projektowana ilość punktów oświetleniowych na zaznaczonym odcinku (zał nr 2 ) wg obliczeń zgodnie z przepisami  3szt.,

- wykonać pomiary elektryczne w zakresie ochrony przeciwporażeniowej, izolacji, uziemienia.

 

Całość prac projektować i realizować z warunkami technicznymi znak: KSL.7021.5.1.18.2023.AS z dnia 01.03.2023 r. - załącznik nr 8 do SWZ.

 

Oprawy należy dobrać tak aby współpracowały z systemem oświetlenia miejskiego wg ww. wymogów.

 

Oświetlenie uliczne  dobrać wg normy EN13201, Europejskiego Komitetu Normalizacyjny (CEN), w zakresie oświetlenia ciągów pieszych.

1- PKN-CEN/TR13201-1:2007 Tytuł: Oświetlenie dróg - Część 1: Wybór klas oświetlenia
2- PN-EN13201-2:2007 Tytuł: Oświetlenie dróg - Część 2: Wymagania oświetleniowe
3- PN-EN13201-3:2007 Tytuł: Oświetlenie dróg - Część 3: Obliczenia parametrów oświetleniowych
4 - PN-EN 13201-4:2007 Tytuł: Oświetlenie dróg - Część 4: Metody pomiarów parametrów oświetlenia

 

 

Wybór klasy oświetlenia po sparametryzowaniu

  • oświetlenia chodników ,
  • dróg osiedlowych,
  • parkingów,

Projektant powinien dokonać wyboru klasy oświetleniowej przeprowadzając ścieżkę wyboru sytuacji oświetleniowej wg zaleceń normy.

 

Zakres prac projektowych obejmuje:

·         przeprowadzenie ewentualnych badań potrzebnych do opracowania projektu,

·         przygotowanie wniosków wraz z wymaganymi dokumentami i opracowaniami w celu uzyskania warunków, uzgodnień oraz wymaganych aktualnymi przepisami szczegółowymi decyzji i pozwoleń wraz z ich uzyskaniem, w tym  min. operat wodnoprawny,

·         przygotowanie materiałów do wniosku oraz wniosku na zgłoszenie robót bądź wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę wraz z wymaganymi dokumentami oraz złożenie wniosku w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa,

·         opracowanie projektu budowlanego we wszystkich branżach wraz
z ewentualnymi opiniami, uzgodnieniami oraz pozwoleniami (zgodnie z art. 34 Prawa Budowlanego) – 4 egz.,

·         opracowanie projektu wykonawczego we wszystkich branżach – 2 egz.,

·         pozostałe inne opracowania niezbędne w celu wykonania zamówienia wynikające z wymagań jednostek opiniujących i uzgadniających bądź wynikające z przyjętych rozwiązań projektowych oraz obowiązujących przepisów,

·         Wykonawca obowiązany jest wykonać prace projektowe zgodnie z umową, w oparciu o rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454), jak również w oparciu o rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609; zm.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1169 i poz. 2280) oraz rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z 2012 r. poz. 463).

·         Wykonawca zapewni opracowanie dokumentacji projektowej z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz oświadcza, że dokumentacja projektowa będzie kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych, a także wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów.

·         W rozwiązaniach projektowych będą zastosowane wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania.

·         Wykonawca będzie na bieżąco informował Zamawiającego o postępie i zaawansowaniu prac projektowych. Zamawiający będzie miał zapewnioną możliwość zapoznania się w każdej chwili z rozwiązaniami projektowymi, a jego uwagi będą uwzględnione przez Wykonawcę.

·         Po zakończeniu prac projektowych, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację projektową w wersji papierowej w 2 egz.

·         Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia ewentualnych uwag do ww. dokumentacji projektowej w terminie do 7 dni od dnia jej przekazania Zamawiającemu, a Wykonawca zobowiązuje się je uwzględnić w opracowanej dokumentacji projektowej.

·         Zamawiający dokona odbioru opracowanej dokumentacji projektowej wraz z wykonanymi na jej podstawie robotami budowlanymi w ramach odbioru końcowego, zgodnie z umową.

 

Zakres prac wykonawczych po dopełnieniu wymogów formalnych zezwalających na realizacje obiektu na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej:

  • Powierzenie kierowania budową osobie posiadającej uprawnienia budowlane konieczne do pełnienia tej funkcji w zakresie rzeczowym objętym zadaniem,
  • Zabezpieczenie, wygrodzenie, oznakowanie terenu placu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • Dokonanie wytyczenia geodezyjnego obiektu,
  • Realizacja prac zgodnie z zatwierdzonym do realizacji projektem  oraz wydanymi warunkami i decyzjami administracyjnymi,
  • Uporządkowanie terenu budowy oraz przyległego po zakończeniu prac,
  • Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z art. 57 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane,
  • Złożenie kompletu dokumentów dla Zamawiającego związanych z zakończoną budową zawierających oświadczenie kierownika budowy oraz potwierdzenia dla użytych materiałów, sprzętu, urządzeń i wyposażenia o zgodności z obowiązującym w tym zakresie prawem,

 

Oferent jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn bez żadnego odszkodowania na rzecz Wykonawcy.

 

4. Termin realizacji:

1)      Planowany termin realizacji zamówienia:

a)      rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy

b)      zakończenie: 15 listopada 2023r.

 

Zamawiający dopuszcza w szczególności przesunięcie terminu wykonania zadania w przypadku napotkanych trudności związanych z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego o czas niezbędny do uzyskania wszystkich zezwoleń od Wody Polskie. Niemniej jednak nie może to wynikać z opieszałości w działaniu ze strony wykonawcy.

 

 

5. Warunki wymagane od wykonawców:

5.1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą następujące dokumenty:

1. Wypełniony formularz oferty przetargowej - Załącznik Nr 1.

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG).

3. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – co najmniej 20 000zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, (co najmniej jedno zamówienie) z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem posiadanych dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie celem udokumentowania doświadczenia zawodowego – Załącznik Nr 3.

4. Wykaz personelu do wykonania zamówienia, – Załącznik Nr 4.

5. Oświadczenie uczestnika przetargu dotyczące praw autorskich do pracy projektowej.

 

 

6. Informacje:

1.    Zamówienie podlega rozliczeniu ryczałtowemu, a cena ryczałtowa za wykonanie zamówienia wynika ze złożonej oferty przez Wykonawcę. Charakter przyjętego wynagrodzenia oznacza, że jeżeli rzeczywisty rozmiar lub koszt prac koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia przewyższy planowany, wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu roszczenie o podwyższenie wynagrodzenia.

Przy wynagrodzeniu ryczałtowym wykonawca nie może więc żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac (art. 632 § 1 K.c.).

2.       Wykonawca przed podpisaniem umowy  obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kosztorys -zgodnie z nw. wytycznymi.

Kosztorys będzie traktowany pomocniczo w celu określenia wartości poszczególnych urządzeń (opraw oświetleniowych) , konstrukcji i robót w celu wystawienia dowodu przyjęcia środka trwałego OT.

Należy przedstawić koszty słupów, opraw oświetleniowych, wykonania linii kablowej oraz koszt dokumentacji projektowej.

Ceny jednostkowe i ceny umieszczone przy poszczególnych pozycjach kosztorysu powinny obejmować wszystkie koszty niezbędne do wykonania robót wymaganej jakości, w wymaganym terminie, włączając w to:

- koszty bezpieczeństwa i higieny pracy, obejmujące koszty wykonania niezbędnych zabezpieczeń stanowisk roboczych i miejsc wykonywania robót,

- koszty ubezpieczeń majątkowych budowy,

- koszty zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami,

- koszty uporządkowania terenu budowy po wykonaniu robót,

- koszty zabezpieczenia wykonanych elementów i istniejących elementów przed zniszczeniem.

3.      W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji  przedmiotu zamówienia, w tym wynikające z postanowień zawartych w SWZ. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

4.      Oferta winna być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie.

5.      Na prace objęte zamówieniem wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy od daty odbioru prawidłowo wykonanych prac objętych zamówieniem.

6.      Płatność za realizację zamówienia, po wykonaniu zamówienia i bezusterkowym odbiorze zamówienia przez Zamawiającego jednorazowo, w terminie 21 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury do Zamawiającego.

 

 

 

7. Wyjaśnienia dotyczące treści specyfikacji:

Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące zamówienia za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno.

 

Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami jest:

1)        W sprawach formalnych i merytorycznych:

Marian Jerzyk Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a .

 

 

8. Sposób składania ofert:

a)      Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

b)      Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.

c)      Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.

d)     Do upływu terminu składania ofert wykonawca może wycofać ofertę.

e)      Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

f)       W przypadku awarii Platformy, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. W takiej sytuacji Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

g)      Oferta musi zawierać informacje, których zakres Zamawiający określił w załączonym formularzu „Oferty”. Zaleca się zastosowanie formularza oferty przygotowanego przez Zamawiającego oraz pozostałych załączników.

h)      Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 12 kwietnia 2023 r., do godziny 10.00.

i)        Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty.

j)        Po wypełnieniu Formularza oferty i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”.

k)      W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty.

l)        Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.

m)    Szczegółowa instrukcja dla wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

n)      Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 kwietnia 2023 r. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, w siedzibie Zamawiającego, Krosno, ul. Lwowska 28a, pokój nr 210, o godzinie 10.30.

o)      Informację z otwarcia ofert Zamawiający udostępni na platformazakupowa.pl w sekcji „Komunikaty” na stronie przedmiotowego postępowania.

p)      Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane w SIWZ oświadczenia i dokumenty, bez dokonywania w ich treści jakichkolwiek zastrzeżeń lub zmian ze strony wykonawcy.

q)      Oferta powinna być:

a.       sporządzona na podstawie załączników SIWZ w języku polskim,

b.      złożona w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl,

c.       podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione;

r)       Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

s)       Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego wykonawcę.

t)       Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być sporządzone w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca obowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.

u)      Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi: 100 MB.

v)      Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów.

w)    Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.

x)      Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

y)      Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

z)      Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu.

aa)  Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

bb)  Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem.

Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z jego udziałem zostaną odrzucone.

9. Kryterium oceny ofert :

Przed oceną ofert Zamawiający sprawdzi formalną stronę uczestnictwa wykonawcy w postępowaniu.

Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień dotyczących jej treści.

 

Przy wyborze ofert, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium :

 

- Najniższa cena- 100%

 

Zamawiający niezwłocznie zawiadomi pisemnie wybranego wykonawcę, że jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, a także pozostałych wykonawców o dokonanym wyborze.

Zawiadomienie wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zleceniem wykonania przedmiotowego zamówienia oraz zaproszeniem do zawarcia umowy.

 

10. Skład dokumentacji przetargowej:

1.      Załącznik Nr 1  - formularz oferty przetargowej.

2.      Załącznik Nr 2 – Załącznik graficzny

3.      Załącznik Nr 3  - informacja o doświadczeniu

4.      Załącznik Nr 4 – wykaz personelu do realizacji zamówienia

5.      Załącznik nr 5 - Oświadczenie uczestnika przetargu dotyczące praw autorskich do pracy projektowej

6.      Załącznik Nr 6 - Wzór umowy.

7.      Załącznik Nr 7 - Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych.

8.      Załącznik Nr 8 – Wymagania stawiane urządzeniom oświetlenia ulicznego.

9.      Poglądowe zdjęcia terenu objętego zamówieniem.

 

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 - PZT turaszówka.pdf pdf 314.38 2023-03-23 07:57:00 Postępowanie
Załącznik Nr 5 - oświadczenie uczestnika przetargu dotyczące praw autorskich do pracy projektowej.doc doc 37.5 2023-03-23 07:57:00 Postępowanie
Załącznik Nr 6 wzór umowy Turaszówka.doc doc 181 2023-03-23 07:57:00 Postępowanie
Załącznik Nr 7-Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych.docx docx 18.47 2023-03-23 07:57:00 Postępowanie
Załącznik Nr 8 Warunki techniczne wykonania oświetlenia.pdf pdf 2438.32 2023-03-23 07:57:00 Postępowanie
IMG_3508.jpg jpg 1998.34 2023-03-23 07:57:00 Postępowanie
IMG_3509.jpg jpg 2130.5 2023-03-23 07:57:00 Postępowanie
IMG_3510.jpg jpg 2159.27 2023-03-23 07:57:00 Postępowanie
IMG_3511.jpg jpg 2070.25 2023-03-23 07:57:00 Postępowanie
SWZ + Załączniki Turaszówka MJ.doc doc 108.5 2023-03-23 07:57:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 183.05 2023-04-14 12:44:36 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-04-14 12:44 Marian Jerzyk Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. Gmina Miasto Krosno
Lwowska 28a
38-400, Krosno
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 426