Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-03-2023 11:38:00 |
Składania : | 28-03-2023 08:30:00 |
Otwarcia : | 28-03-2023 08:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-03-31 12:16 | Joanna Radzikowska | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Postępowanie zostaje unieważnione z powodu braku ważnych formalnie ofert mieszczących się w kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia. |
2023-03-31 12:14 | Joanna Radzikowska |
Zamawiający
informuje,
że
przedmiotowe
postępowanie
zostaje
unieważnione
w
wyniku
braku
złożenia
ważnej
formalnie
oferty
mieszczącej
się
w
kwocie
jaką
zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizację
przedmiotu
zamówienia
tj.
16
000
zł
brutto.
W
załączeniu
sklasyfikowane
oferty. |
2023-03-27 12:59 | Joanna Radzikowska |
Do
Zamawiającego
w
dniu
27.03.2023r.
wpłynęło
pytanie
o
następującej
treści: Czy Zamawiający będzie wzywał wykonawcę w razie awarii? Jeśli tak, to jaki czas reakcji miałby wykonawca na przyjazd i diagnozę awarii? Czy przyjazd i diagnoza są płatne oddzielnie czy Wykonawca ewentualny koszt ma uwzględnić w planowanych przeglądach? Czy wykonanie napraw odbywa się na odrębne zlecenie Zamawiającego po wycenie napraw przez Wykonawcę czy naprawy mają zawierać się w cenie przeglądów i konserwacji? Zamawiający odpowiada: Naprawy wynikające z awarii urządzenia, awarii części koniecznych do wymiany, zgodnie z paragrafem 2 punkt 5 wzoru umowy są wykonywane na podstawie odrębnego zlecenia Zamawiającego (poza usługą przeglądu i konserwacji - w odrębnej kwocie). Naprawa, zgodnie z paragrafem 3 punkt 1 musi być wykonana w przeciągu 48 godzin (dni wolne od pracy 72h). Każdorazowy przyjazd służący identyfikacji sprawdzeniu pracy urządzenia podejrzanego o niesprawność Wykonawca wlicza na swój koszt do usługi ewentualnej naprawy. |
Komunikaty