Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-03-2023 17:12:00 |
Składania : | 29-03-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM 271.2.15.2023 z dnia 21.03.2023 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz
Nazwa zadania:
1) „Budowa tężni solankowej na os. Szwederowo (Program BBO)”
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy podświetlanej mini tężni solankowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu wokół na skwerze im. Alojzego Bukolta dz. ew. nr 108/46 i 20/11 obręb 496 w Bydgoszczy – uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn. Opis przedmiotu zamówienia (uszczegółowienie).
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:
1) prowadzenie działalności w zakresie robót objętych przedmiotem zamówienia,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania usług projektowych, dla których prawo budowlane wymaga uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności:
- architektonicznej,
- konstrukcyjno-budowlanej,
- w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych.
3) posiadanie doświadczenia: co najmniej trzy wykonane w okresie ostatnich trzech lat zamówienia na dokumentację projektową odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – budowa mini tężni solankowej.
4. Załączniki do zapytania:
1) opis przedmiotu zamówienia,
2) wzór umowy,
3) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych,
4) wykaz wykonanych usług,
5) mapa zasadnicza do celów informacyjnych,
6) projekt zagospodarowania terenu skweru im. A. Bukolta (nieobjęte niniejszym postępowaniem) z zaznaczoną lokalizacją rezerwy na tężnię,
7) parametry opraw i słupów oświetleniowych,
8) preferowany wygląd tężni,
9) wypisy z rejestru gruntów i wyrysy z mapy ewidencyjnej,
10) zdjęcia- 3 ujęcia,
11) warunki MWiK w Bydgoszczy sp. z o.o. z dnia 07.12.2022r. znak pisma: RT.405/0764/2022,
12) warunki ENEA Operator z dnia 28.12.2022r. znak pisma: 6839/2022/OD1/ZR1,
13) wzór tablicy informującej o finansowaniu inwestycji z BBO.
5. Załączniki, które zostaną przekazane wybranemu wykonawcy:
Wyciąg z dokumentacji projektowej pn.: „Budowa obiektów małej architektury, budowa zewnętrznej instalacji elektroenergetycznej oświetlenia terenu oraz ciągów komunikacji pieszej na terenie działek 20/1, 20/11 oraz 108/46 dla potrzeb rewitalizacji skweru im. Alojzego Bukolta przy ul. Brzozowej, ul. Konopnickiej, ul. G. Zapolskiej na osiedlu Szwederowo w Bydgoszczy” (udostępniony w postepowaniu projekt zagospodarowania terenu ( pkt. 4 ppkt. 6) stanowi część ww. dokumentacji).
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
7.1. Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.
7.2. Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
* oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
* oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7.3. Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego zdawczo- odbiorczego,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
8. Termin wykonania zamówienia: - 4 miesiące od daty zawarcia umowy,
w tym przekazanie koncepcji i wizualizacji w ciągu 1 miesiąca od daty zawarcia umowy (o których mowa w pkt. 1 ppkt. 2 i 6 Opisu przedmiotu zamówienia).
9. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
1) Inspektor WIM (koordynator) Agnieszka Łabędzka – tel.887-870-970
2) Inspektor WIM (br. ogólnobudowlana) Arkadiusz Lewandowski – tel. 52-58-58-653
3) Inspektor WIM (br. elektryczna) Jacek Pilarski – tel. 795-147-911
4) Inspektor WIM (br. sanitarna) Mariusz Dolewski – tel.52-58-58-377.
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: agnieszka.labedzka@um.bydgoszcz.pl.
10. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 29.03.2023r. o godz. 9.00.
11. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 4) – wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum 3 zamówienia) opisanych w pkt. 3 ppkt.3),
2) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 4 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).
Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 11 ppkt.: 1-2 załączników spowoduje odrzucenie oferty.
12. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
14. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:
1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”
Bydgoszcz, 21.03.2023 r.
DYREKTOR / ZASTĘPCA DYREKTORA
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Bogdan Tyborski
2023-03-29 12:43 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Komunikaty