Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.2.2023 Przebudowa balkonów oraz przyłącza gazu w Szpitalu Uzdrowiskowym „JUBILAT” w miejscowości Lądek Zdrój

Termin:
Zamieszczenia : 16-03-2023 11:48:00
Składania : 31-03-2023 10:00:00
Otwarcia : 31-03-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

1. Nazwa postępowania:

 Przebudowa balkonów oraz przyłącza gazu w Szpitalu Uzdrowiskowym „JUBILAT”  w miejscowości Lądek Zdrój”

2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 

 Główny kod CPV: 

45000000-7 Roboty budowlane

 Kody CPV dodatkowe, pomocnicze:

45215110-1 Roboty budowlane w zakresie uzdrowisk

45111300-1 Roboty rozbiórkowe

45111100-9 Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu

45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262400-5 Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45231221-0 Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających

71330000-0 Różne usługi inżynieryjne

WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ TYLKO JEDNĄ OFERTĘ.

ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.

ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.

Adres inwestycji:

Szpital Uzdrowiskowy „Jubilat” na działce 020808_4.0002.121/2 

pod adresem ul. Wolności 6, kod 57-540 miejscowość Lądek Zdrój, woj. dolnośląskie.

3. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa balkonów oraz przyłącza gazu w Szpitalu Uzdrowiskowym „Jubilat” w miejscowości Lądek Zdrój. Przebudowa obejmuje swoim zakresem rozbiórkę istniejących balkonów, budowę nowych balkonów oraz przebudowę przyłącza gazu.

Zakres inwestycji obejmuje m.in.:

- opracowanie programu rozbiórki wraz z uzgodnieniami oraz uzyskaniem pozwolenia na rozbiórkę;

- opracowanie planu postępowania z materiałami rozbiórkowymi, koszt usunięcia i utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki będzie kosztem Wykonawcy;

- opracowanie i wdrożenie planu/projektu zabezpieczeń obiektu i przyległego terenu na czas prowadzonych prac, uwzględniający ich wykonanie na obiekcie pozostającym w ciągłym użytkowaniu; 

- przeprowadzenie robót/prac rozbiórkowych w zakresie istniejących balkonów;

- uprzątnięcie placu budowy po rozbiórce;

- prace budowlano-konstrukcyjne w zakresie budowy nowych balkonów;

- przebudowa przyłącza gazu;

- wszystkie materiały, urządzenia, nośniki energii, inne elementy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza na swój koszt Wykonawca;

- przeprowadzenie niezbędnych odbiorów, innych prac koniecznych do prawidłowej realizacji  i zakończenia niniejszego zamówienia;

- dokonanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego stosownych zgłoszeń do właściwych organów oraz uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie.

Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na użytkowanym obiekcie. W organizacji placu budowy i prowadzeniu robót musi być uwzględnione funkcjonowanie  obiektu. Realizacja zadania nie może zakłócić działalności podstawowej obiektu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest m.in. w:

1)     Projekcie budowlanym, wykonawczym oraz uproszczonym projekcie budowlanym w zakresie przyłącza,

2)     STWIORB-ach.

3)     Pomocniczych przedmiarach robót.

Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z umową, projektami budowlano – wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, POMOCNICZYMI przedmiarami robót,  Polskimi Normami Budowlanymi przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz niniejszą SWZ.

Zamawiający informuje, że złożenie oferty MOŻE być (nie jest to wymóg obligatoryjny) poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą wyznaczoną do komunikowania się z Wykonawcami. 

4.  Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo – finansowy, przedstawiając planowane wykonanie robót z podziałem na ich etapy i finansowanie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty podpisania umowy. Zakres robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo – finansowym musi być podzielony na elementy robót, czas realizacji, koszty finansowe i MUSI być skorelowany z harmonogramem obłożenia obiektu.

5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane przedmiotu zamówienia na okres minimum 36 miesięcy.

6. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 9 do SWZ.

7. EWENTUALNIE występujące, bądź podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje/-ą produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego.

Zamawiający dopuszcza w takich sytuacjach rozwiązania równoważne pod warunkiem ŁĄCZNEGO spełnienia następujących kryteriów oceny równoważności:

a) Dochowania tego samego poziomu kryteriów jakościowych tj. tego samego poziomu technicznego, technologicznego, wydajnościowego, funkcjonalnego założonego w dokumentacji. Wszystkie podane w dokumentacji ewentualne: nazwy własne, marki handlowe, znaki towarowe, patenty lub inne elementy wskazujące pochodzenie, źródła pochodzenia, szczególne procesy, które wskazują na dany, konkretny produkt, materiał, wyrób, wyrób budowlany, urządzenie lub usługę, zostały użyte przez Zamawiającego w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych tj. technicznych, technologicznych, wydajnościowych, funkcjonalnych. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi wymienione w dokumentacji mogą być zastąpione produktami, materiałami, wyrobami, wyrobami budowlanymi, urządzeniami lub usługami równoważnymi. Poprzez pojęcie: produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi równoważne należy rozumieć produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi gwarantujące realizację zamówienia zgodnie

z dokumentacją merytoryczną (np. projektową) postępowania oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych, wydajnościowych, funkcjonalnych nie gorszych od założonych w dokumentacji;

b) Spełnienia wymogu kryterium legalności: równoważne produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie
z obowiązującym prawem (np. m.in. z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane – Dz. U.
z 2021 r. poz. 2351 tj. ze zm.). Wykonawca, który zaoferuje produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp., który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów, materiałów, wyrobów, wyrobów budowlanych, urządzeń lub usług z wymaganiami określonymi w SWZ. Wykonawca zobowiązany jest wskazać i udokumentować równoważność na etapie składnia oferty zawierającej produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi równoważne.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi wraz z ofertą. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia o opinię na temat oferowanych produktów, materiałów, wyrobów, wyrobów budowlanych, urządzeń lub usług. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu produktów, materiałów, wyrobów, wyrobów budowlanych, urządzeń lub usług równoważnych, albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.

Łączna ocena spełnienia ww. kryteriów (a i b) zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, wg zasady spełnia/ nie spełnia.

8. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:

Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp. wskazuje, że dla czynności wykonania:  robót oraz prac ziemnych, wyburzeniowych, robót konstrukcyjnych oraz instalacyjnych określa wymóg zatrudnienia osób wykonujących te czynności na umowę o pracę zgodnie z art. 22  § 1 ustawy z dnia  26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 tj. ze zm.). Szczegóły w tym zakresie określają projektowane postanowienia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

9. Zamawiający nie precyzuje dodatkowych (fakultatywnych) wymagań określonych w art. 94 oraz  art. 96 ustawy Pzp. 

 TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2023 r.


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 170.81 2023-03-16 11:48:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 1528.9 2023-03-16 11:48:00 Postępowanie
Załączniki od nr 1 do nr 9 do SWZ - plik zbiorczy.zip zip 176.13 2023-03-16 11:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 10 do SWZ – Dokumentacja dotycząca rozbiórki balkonów.zip zip 4221.97 2023-03-16 11:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 11 do SWZ – Dokumentacja dotycząca budowy balkonów.zip zip 220810.08 2023-03-16 11:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 12 do SWZ – Dokumentacja dotycząca przyłącza gazowego.zip zip 3014.11 2023-03-16 11:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 13 do SWZ – Pozwolenie na budowę.pdf pdf 270.96 2023-03-16 11:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 14 do SWZ – Ekspertyza podłoża pod fundamenty balkonów.pdf pdf 5862.21 2023-03-16 11:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy.rtf rtf 123.73 2023-03-16 11:48:00 Kryterium
Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie ogólne Wykonawcy.docx docx 17.05 2023-03-16 11:48:00 Kryterium
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 35.32 2023-03-16 21:02:15 Publiczna wiadomość
Zmieniony Załącznik nr 9 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.docx docx 72.64 2023-03-16 21:02:15 Publiczna wiadomość
ULD Zmiana terminu realizacji zamówienia-sig.pdf pdf 420.2 2023-03-16 21:02:15 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 28.03.2023 r.-sig.pdf pdf 926.72 2023-03-28 14:40:25 Publiczna wiadomość
Załącznik do pisma z dnia 28.03.2023 r. - Słupek zw wspornikami-Arkusz_A4.pdf pdf 112.86 2023-03-28 14:40:25 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 167.5 2023-03-31 12:01:47 Publiczna wiadomość
Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty_balkony Jubilat-sig.pdf pdf 1149.29 2023-04-12 16:06:53 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 83.75 2023-04-28 15:17:30 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-04-28 15:17 Elżbieta Kinal Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-04-12 16:06 Elżbieta Kinal Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty

Informacja dotycząca [...].pdf

2023-03-31 12:01 Elżbieta Kinal Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].doc

2023-03-31 10:00 Komunikat Zamawiającego 8.300.000,00 zł (słownie: osiem milionów trzysta tysięcy złotych).
2023-03-28 14:40 Elżbieta Kinal Odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 28.03.2023 r.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Załącznik do pisma z [...].pdf

2023-03-16 21:02 Elżbieta Kinal Zmiana zapisów w SWZ w trybie art. 286 ust. 1 ustawy Pzp.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Zmieniony Załącznik [...].docx

ULD Zmiana terminu r [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do SW [...].rtf

Załącznik nr 2 do SW [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 713