Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-03-2023 11:48:00 |
Składania : | 31-03-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 31-03-2023 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
1. Nazwa postępowania:
„Przebudowa balkonów oraz przyłącza gazu w Szpitalu Uzdrowiskowym „JUBILAT” w miejscowości Lądek Zdrój”
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
Kody CPV dodatkowe, pomocnicze:
45215110-1 Roboty budowlane w zakresie uzdrowisk
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45111100-9 Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu
45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262400-5 Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45231221-0 Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających
71330000-0 Różne usługi inżynieryjne
WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ TYLKO JEDNĄ OFERTĘ.
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
Adres inwestycji:
Szpital Uzdrowiskowy „Jubilat” na działce 020808_4.0002.121/2
pod adresem ul. Wolności 6, kod 57-540 miejscowość Lądek Zdrój, woj. dolnośląskie.
3. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa balkonów oraz przyłącza gazu w Szpitalu Uzdrowiskowym „Jubilat” w miejscowości Lądek Zdrój. Przebudowa obejmuje swoim zakresem rozbiórkę istniejących balkonów, budowę nowych balkonów oraz przebudowę przyłącza gazu.
Zakres inwestycji obejmuje m.in.:
- opracowanie programu rozbiórki wraz z uzgodnieniami oraz uzyskaniem pozwolenia na rozbiórkę;
- opracowanie planu postępowania z materiałami rozbiórkowymi, koszt usunięcia i utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki będzie kosztem Wykonawcy;
- opracowanie i wdrożenie planu/projektu zabezpieczeń obiektu i przyległego terenu na czas prowadzonych prac, uwzględniający ich wykonanie na obiekcie pozostającym w ciągłym użytkowaniu;
- przeprowadzenie robót/prac rozbiórkowych w zakresie istniejących balkonów;
- uprzątnięcie placu budowy po rozbiórce;
- prace budowlano-konstrukcyjne w zakresie budowy nowych balkonów;
- przebudowa przyłącza gazu;
- wszystkie materiały, urządzenia, nośniki energii, inne elementy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza na swój koszt Wykonawca;
- przeprowadzenie niezbędnych odbiorów, innych prac koniecznych do prawidłowej realizacji i zakończenia niniejszego zamówienia;
- dokonanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego stosownych zgłoszeń do właściwych organów oraz uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie.
Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na użytkowanym obiekcie. W organizacji placu budowy i prowadzeniu robót musi być uwzględnione funkcjonowanie obiektu. Realizacja zadania nie może zakłócić działalności podstawowej obiektu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest m.in. w:
1) Projekcie budowlanym, wykonawczym oraz uproszczonym projekcie budowlanym w zakresie przyłącza,
2) STWIORB-ach.
3) Pomocniczych przedmiarach robót.
Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z umową, projektami budowlano – wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, POMOCNICZYMI przedmiarami robót, Polskimi Normami Budowlanymi przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz niniejszą SWZ.
Zamawiający informuje, że złożenie oferty MOŻE być (nie jest to wymóg obligatoryjny) poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą wyznaczoną do komunikowania się z Wykonawcami.
4. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo – finansowy, przedstawiając planowane wykonanie robót z podziałem na ich etapy i finansowanie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty podpisania umowy. Zakres robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo – finansowym musi być podzielony na elementy robót, czas realizacji, koszty finansowe i MUSI być skorelowany z harmonogramem obłożenia obiektu.
5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane przedmiotu zamówienia na okres minimum 36 miesięcy.
6. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 9 do SWZ.
7. EWENTUALNIE występujące, bądź podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje/-ą produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza w takich sytuacjach rozwiązania równoważne pod warunkiem ŁĄCZNEGO spełnienia następujących kryteriów oceny równoważności:
a) Dochowania tego samego poziomu kryteriów jakościowych tj. tego samego poziomu technicznego, technologicznego, wydajnościowego, funkcjonalnego założonego w dokumentacji. Wszystkie podane w dokumentacji ewentualne: nazwy własne, marki handlowe, znaki towarowe, patenty lub inne elementy wskazujące pochodzenie, źródła pochodzenia, szczególne procesy, które wskazują na dany, konkretny produkt, materiał, wyrób, wyrób budowlany, urządzenie lub usługę, zostały użyte przez Zamawiającego w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych tj. technicznych, technologicznych, wydajnościowych, funkcjonalnych. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi wymienione w dokumentacji mogą być zastąpione produktami, materiałami, wyrobami, wyrobami budowlanymi, urządzeniami lub usługami równoważnymi. Poprzez pojęcie: produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi równoważne należy rozumieć produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi gwarantujące realizację zamówienia zgodnie
z dokumentacją merytoryczną (np. projektową) postępowania oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych, wydajnościowych, funkcjonalnych nie gorszych od założonych w dokumentacji;
b) Spełnienia wymogu kryterium legalności: równoważne produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane,
urządzenia lub usługi muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania
zgodnie
z obowiązującym prawem (np. m.in. z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane – Dz. U.
z 2021 r. poz. 2351 tj. ze zm.). Wykonawca, który zaoferuje produkty,
materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi równoważne
wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania
zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem
i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym
z SWZ.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez
Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy,
usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności jest obowiązkiem wynikającym z
ustawy Pzp., który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający
Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów,
materiałów, wyrobów, wyrobów budowlanych, urządzeń lub usług z wymaganiami
określonymi w SWZ. Wykonawca zobowiązany jest wskazać i udokumentować
równoważność na etapie składnia oferty zawierającej produkty, materiały,
wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi równoważne.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga
złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty,
materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi wraz z ofertą. Zamawiający zastrzega sobie prawo
wystąpienia o opinię na temat oferowanych produktów, materiałów, wyrobów,
wyrobów budowlanych, urządzeń lub usług. Opinia ta może stanowić
podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu produktów,
materiałów, wyrobów, wyrobów budowlanych, urządzeń lub usług równoważnych, albo
odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
Łączna ocena spełnienia ww. kryteriów (a i b) zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, wg zasady spełnia/ nie spełnia.
8. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp.
wskazuje, że dla czynności wykonania: robót
oraz prac ziemnych, wyburzeniowych, robót konstrukcyjnych oraz instalacyjnych określa
wymóg zatrudnienia osób wykonujących te czynności na umowę o pracę zgodnie z
art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy
(Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 tj. ze zm.). Szczegóły w tym zakresie określają
projektowane postanowienia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
9. Zamawiający nie precyzuje dodatkowych (fakultatywnych) wymagań określonych w art. 94 oraz art. 96 ustawy Pzp.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2023 r.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-04-28 15:17 | Elżbieta Kinal | Ogłoszenie o wyniku postępowania |
2023-04-12 16:06 | Elżbieta Kinal | Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej oferty |
2023-03-31 12:01 | Elżbieta Kinal | Informacja z otwarcia ofert |
2023-03-31 10:00 | Komunikat Zamawiającego | 8.300.000,00 zł (słownie: osiem milionów trzysta tysięcy złotych). |
2023-03-28 14:40 | Elżbieta Kinal | Odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 28.03.2023 r. |
2023-03-16 21:02 | Elżbieta Kinal |
Zmiana
zapisów
w
SWZ
w
trybie
art.
286
ust.
1
ustawy
Pzp.
Ogłoszenie o zmianie [...].pdf |
Komunikaty