Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-03-2023 10:12:00 |
Składania : | 03-04-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Wymagania i specyfikacja
1. Zakres usług został określony w załączniku nr 1 – Formularzu asortymentowo - cenowym.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji usług zostały określone w projekcie umowy.
3.
Koszty transportu oraz inne opłaty/koszty związane z wykonaniem
przedmiotu zamówienia zostaną wkalkulowane w cenę asortymentu.
5. Płatność – przelew z odroczonym terminem 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo
wystawionej faktury.
5. Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na
stronie https://platformazakupowa.pl/
6. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.
7. Termin ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.
8. Zgodnie z treścią § 11 projektu umowy, Zamawiający przewidział możliwość zmiany cen jednostkowych będących następstwem zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, na pisemny wniosek jednej ze Stron (nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty zawarcia umowy).
Osoba
do kontaktu:
Katarzyna Stanisławska
Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 841 32 32
E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl
2023-03-29 14:51 | Katarzyna Stanisławska |
Dzień
dobry, Zamawiający dokonał zmiany w formularzu asortymentowo-cenowym polegającej na usunięciu w Lp. 9 pozycji DEFIBRYLATOR AED TELE FUNKEN HR1. Zmiana podyktowana jest brakiem dostępności asortymentu. W związku z powyższym termin składania ofert zostaje wydłużony do dnia 03.04.2023 godzina 10:00. |
Komunikaty