Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Sukcesywne świadczenie usług przeglądów technicznych, drobnych napraw i konserwacji defibrylatorów, respiratorów oraz ssaków elektrycznych.

Katarzyna Stanisławska
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Gospodarki Materiałowo- Technicznej
Termin:
Zamieszczenia : 14-03-2023 10:12:00
Składania : 03-04-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wymagania i specyfikacja

1. Zakres usług został określony w załączniku nr 1 – Formularzu asortymentowo - cenowym.

2. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji usług zostały określone w projekcie umowy.

3. Koszty transportu oraz inne opłaty/koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zostaną wkalkulowane w cenę asortymentu.

5. Płatność – przelew z odroczonym terminem 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
5. Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/
6. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.
7. Termin ważności oferty nie krótszy niż 30 dni.

8. Zgodnie z treścią § 11 projektu umowy, Zamawiający przewidział możliwość zmiany cen jednostkowych będących następstwem zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, na pisemny wniosek jednej ze Stron (nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty zawarcia umowy).



Osoba do kontaktu:
Katarzyna Stanisławska
Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 841 32 32
E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
umowa-defibrylatory.pdf pdf 556.95 2023-03-14 10:12:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 2 - Zlecenie.docx docx 12.82 2023-03-14 10:12:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 3 - protokół odbioru-ekspertyzy.docx docx 16.2 2023-03-14 10:12:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 5 -Formularz ofertowy.docx docx 18.63 2023-03-14 10:12:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 4 - RODO.docx docx 19.03 2023-03-14 10:12:00 Przedmiot zamówienia
Ogłoszenie.doc doc 47 2023-03-14 10:12:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 1 - Formularz asortym-cenowy.xlsx xlsx 14.18 2023-03-29 14:42:44 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2023-03-29 14:51 Katarzyna Stanisławska Dzień dobry,
Zamawiający dokonał zmiany w formularzu asortymentowo-cenowym polegającej na usunięciu w Lp. 9 pozycji DEFIBRYLATOR AED TELE FUNKEN HR1. Zmiana podyktowana jest brakiem dostępności asortymentu.
W związku z powyższym termin składania ofert zostaje wydłużony do dnia 03.04.2023 godzina 10:00.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sukcesywne świadczenie usług przeglądów technicznych, drobnych napraw i konserwacji defibrylatorów, respiratorów oraz ssaków elektrycznych. 1.Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach: a. projekcie umowy, b. formularzu asortymentowo - cenowym, c. wzór zlecenia, d. wzór protokołu odbioru/ekspertyzy, e. formularzu ofertowym, f. informacji o ochronie danych osobowych, g. ogłoszeniu. 2.Ofertę należy złożyć na Platformie Zakupowej, podając cenę oferty proszę wpisać końcową wartość z Formularza asortymentowo - cenowego. 3.Wraz z ofertą należy złożyć załączniki podpisane przez osobę do tego uprawnioną.

umowa-defibrylatory. [...].pdf

załącznik nr 2 - Zle [...].docx

załącznik nr 3 - pro [...].docx

załącznik nr 5 -Form [...].docx

załącznik nr 4 - ROD [...].docx

Ogłoszenie.doc

załącznik nr 1 - For [...].xlsx

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji 40% ... dni roboczych od odbioru urządzenia od Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 451