Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-03-2023 10:17:00 |
Składania : | 31-03-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 31-03-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
W imieniu firmy SKF Polska S.A. w Poznaniu, informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest celem uzyskania ofert na usuwanie etykiet i mycie pojemników.
Pojemniki są wykonane z polipropylenu. Wykorzystywane są do transportu metalowych wałków do łożysk. Etykiety naklejane na pojemniki wykonane są z tworzywa sztucznego.
Posiadamy pojemniki w dwóch rozmiarach:
1) C KLT 4328:
• Waga: 2,6 kg
• Wymiary zewnętrzne: 400 x 300 x 280 (h) mm
2) C KLT 3214:
• Waga: 0,7 kg
• Wymiary zewnętrzne: 300 x 200 x 147,5 (h) mm
2. Zakres usługi
Usługa obejmować ma odbiór oklejonych pojemników z siedziby firmy SKF Polska (ul. Nieszawska 15, 61-022 Poznań), usunięcie etykiet i umycie pojemników oraz dostarczenie czystych pojemników do SKF Polska. Załadunek i wyładunek pojemników po stronie dostawcy.
W ofercie proszę podać koszt usługi przeliczony na 1 sztukę pojemnika.
Roczne szacowane zapotrzebowanie na mycie dużego pojemnika: 36000 sztuk.
Roczne szacowana zapotrzebowanie na mycie małego pojemnika: 96000 sztuk.
3. Wymagania jakościowe
➢ Pojemnik musi być wolny od wszelkich pozostałości etykiet.
➢ Pojemnik musi być oczyszczony wewnątrz i z zewnątrz z brudu.
➢ Stosowane metody nie mogą w żaden sposób kaleczyć i uszkadzać pojemnika.
➢ Wnętrze pojemnika musi być wolne od pozostałości jakiegokolwiek środka chemicznego, aby nie powodować korozji wałków.
W załączeniu znajdą Państwo specyfikację techniczną wraz z poglądowymi zdjęciami.Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 503-460-528
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty