Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2023/BZP 00153497 RÓWNANIE I PROFILOWANIE DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY LUZINO - sprawa 5.2023

Aurelia Wolska
Urząd Gminy Luzino
Termin:
Zamieszczenia : 28-03-2023 11:20:00
Składania : 13-04-2023 11:00:00
Otwarcia : 13-04-2023 11:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
01 SWZ 5.2023.pdf pdf 1952.55 2023-03-28 11:20:00 Postępowanie
02 ZAŁ. 1 PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY.pdf pdf 409.94 2023-03-28 11:20:00 Postępowanie
03 ZAŁ. 2 FORMULARZ OFERTY.docx docx 28.64 2023-03-28 11:20:00 Postępowanie
04 ZAŁ. 3 OŚWIADCZENIE.docx docx 25.08 2023-03-28 11:20:00 Postępowanie
05 ZAŁ. 4 RODO.pdf pdf 162.2 2023-03-28 11:20:00 Postępowanie
06 ZAŁ. 5 BHP.pdf pdf 122.04 2023-03-28 11:20:00 Postępowanie
07 ZAŁ. 6 DOKUMENTACJA TECHNICZNA.pdf pdf 126.2 2023-03-28 11:20:00 Postępowanie
08 Zał. 6.1.1 DOKUMENTACJA PROJEKTOWA.pdf pdf 80.97 2023-03-28 11:20:00 Postępowanie
09 Zał. 6.1.1.1 ZAŁĄCZNIKI DO DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ.pdf pdf 824.59 2023-03-28 11:20:00 Postępowanie
10 Zał. 6.1.2 SSTWIORB.pdf pdf 158.25 2023-03-28 11:20:00 Postępowanie
11 Zał. 6.1.3 PRZEDMIAR ROBÓT.xls xls 42.5 2023-03-28 11:20:00 Postępowanie
12 Zał. 6.2.1 DOKUMENTACJA PROJEKTOWA.pdf pdf 83.31 2023-03-28 11:20:00 Postępowanie
13 Zał. 6.2.1.1 ZAŁĄCZNIKI DO DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ.pdf pdf 1484.6 2023-03-28 11:20:00 Postępowanie
14 Zał. 6.2.2 SSTWIORB.pdf pdf 158.17 2023-03-28 11:20:00 Postępowanie
15 Zał. 6.2.3 PRZEDMIAR ROBÓT.xls xls 41.5 2023-03-28 11:20:00 Postępowanie
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 67.1 2023-04-13 14:30:04 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze str internetowa.pdf pdf 87.47 2023-04-14 08:44:15 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-04-14 08:44 Aurelia Wolska Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej, odpowiednio w części nr 1 i 2 postępowania, jak w załączonym piśmie.
Z poważaniem
Aurelia Wolska

informacja o wyborze [...].pdf

2023-04-13 14:30 Aurelia Wolska Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający udostępnia informację z sesji otwarcia ofert, jak niżej.
W dniu 13.04.2023 r. o godzinie 11:15 odbyło się otwarcie ofert. W terminie, do dnia 13.04.2023 r. do godziny 11:00, odpowiednio na daną część zamówienia, oferty złożyli Wykonawcy, jak w załączonym piśmie.
Z poważaniem
Aurelia Wolska

informacja z otwarci [...].pdf

2023-04-13 11:00 Komunikat Zamawiającego Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć, odpowiednio na część zamówienia, kwotę jak niżej:
Część nr 1 zamówienia – Część północna terenu gminy Luzino – 349 600,00 zł brutto
Część nr 2 zamówienia – Część południowa gminy Luzino – 349 300,00 zł brutto
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Razem na cały przedmiot zamówienia kwota wynosi: 698 900,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 537