Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa wyposażenia BHP i obuwia KZ-2380/34/2023/ZW-JW

Jolanta Wojdera
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Gospodarki Materiałowo- Technicznej
Termin:
Zamieszczenia : 06-03-2023 11:08:00
Składania : 21-03-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Wymagania i specyfikacja

1.   Szczegółowy zakres asortymentu został określony w Formularzu asortymentowo - cenowym dla poszczególnych zadań.

2.   Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia, zostały określone w projekcie umowy.

3.   Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt dostawy leżą po stronie Wykonawcy.

4.   Płatność – przelew z odroczonym terminem do 30 dni od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu.

5.   Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/

6.   Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.

Osoba do kontaktu:
Jolanta Wojdera
Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 841 32 32
E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
KZ-2380-34-2023-ZW-JW Formularz ofertowy.docx docx 20.4 2023-03-06 11:08:00 Postępowanie
KZ-2380-34-2023-ZW-JW projekt umowy.doc doc 128.5 2023-03-06 11:08:00 Postępowanie
Kz-2380-34-23 -ZW-JW OGŁOSZENIE.docx docx 28.54 2023-03-06 11:08:00 Postępowanie
KZ-2380-34-23 - ZW-JW RODO.pdf pdf 129.46 2023-03-06 11:08:00 Postępowanie
Oświadczenie Wykonawcy KZ-2380-34-23-ZW-JW.pdf pdf 175.13 2023-03-06 11:08:00 Postępowanie
1.Formularz asortymentowo - cenowy - zad 1 i 2.xlsx xlsx 27.24 2023-03-16 10:10:21 Postępowanie
Zestawienie ofert.pdf pdf 218.79 2023-03-23 14:52:09 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-23 14:52 Jolanta Wojdera Zestawienie ofert

Zestawienie ofert.pd [...].pdf

2023-03-16 10:15 Jolanta Wojdera Dzień dobry,
Zamawiający zamieszcza ostateczną wersję formularza asortymentowo-cenowego i informuje, że termin składania ofert zostaje wyznaczony na dzień 21.03.2023 do godziny 12:00.
2023-03-16 09:28 Jolanta Wojdera Dzień dobry,
Zamawiający informuje o poprawce w formularzu asortymentowo-cenowym i zmieszczeniu w formie załącznika do postępowania właściwej wersji.
Dotyczy zadania 1 - w arkuszu kalkulacyjnym pomiędzy wierszem o numerze 8, a 10 ukrył się wiersz numer 9 z pozycją "Fartuch kwasoochronny PCV".
Proszę o weryfikację nowego załącznika i ponowne skalkulowanie formularza asortymentowo-cenowego z naniesionymi poprawkami.
W związku z powyższym termin składania ofert zostaje przesunięty do dnia 21.03.2023 do godziny 12:00.
2023-03-09 10:20 Jolanta Wojdera Pytanie nr 1
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na przedłużenie terminu składania ofert do 16 marca 2023r?
Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę na zmianę terminu składania ofert do dnia 16.03.2023 r. - do godz. 12.00

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 zadanie nr 1 – dostawa odzieży roboczej i wyposażenia 1.Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach: a. formularzu ofertowym b. formularzu asortymentowo - cenowym c. projekcie umowy , d. informacji o przetwarzaniu danych osobowych. 2. Proszę o składanie ofert na formularzu ofertowym 3.Ofertę proszę składać na platformie zakupowej. 4. Jako wartość oferty proszę wpisać ogólną wartość z formularza asortymentowo - cenowego 1 dostawa - (0)
2 zadanie nr 2 – dostawa obuwia roboczego 1.Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach: a. formularzu ofertowym b. formularzu asortymentowo - cenowym c. projekcie umowy , d. informacji o przetwarzaniu danych osobowych. 2. Proszę o składanie ofert na formularzu ofertowym 3.Ofertę proszę składać na platformie zakupowej. 4. Jako wartość oferty proszę wpisać ogólną wartość z formularza asortymentowo - cenowego 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2773 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji 40% Proszę o wskazanie w Formularzu ofertowym (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 901