Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-03-2023 11:08:00 |
Składania : | 21-03-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Wymagania i specyfikacja
1. Szczegółowy zakres asortymentu został określony w Formularzu asortymentowo - cenowym dla poszczególnych zadań.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia, zostały określone w projekcie umowy.
3. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt dostawy leżą po stronie Wykonawcy.
4. Płatność – przelew z odroczonym terminem do 30 dni od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu.
5. Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/
6. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.
Osoba
do kontaktu:
Jolanta Wojdera
Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 841 32 32
E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl
2023-03-23 14:52 | Jolanta Wojdera | Zestawienie ofert |
2023-03-16 10:15 | Jolanta Wojdera |
Dzień
dobry, Zamawiający zamieszcza ostateczną wersję formularza asortymentowo-cenowego i informuje, że termin składania ofert zostaje wyznaczony na dzień 21.03.2023 do godziny 12:00. |
2023-03-16 09:28 | Jolanta Wojdera |
Dzień
dobry, Zamawiający informuje o poprawce w formularzu asortymentowo-cenowym i zmieszczeniu w formie załącznika do postępowania właściwej wersji. Dotyczy zadania 1 - w arkuszu kalkulacyjnym pomiędzy wierszem o numerze 8, a 10 ukrył się wiersz numer 9 z pozycją "Fartuch kwasoochronny PCV". Proszę o weryfikację nowego załącznika i ponowne skalkulowanie formularza asortymentowo-cenowego z naniesionymi poprawkami. W związku z powyższym termin składania ofert zostaje przesunięty do dnia 21.03.2023 do godziny 12:00. |
2023-03-09 10:20 | Jolanta Wojdera |
Pytanie
nr
1 Czy Zamawiający wyrazi zgodę na przedłużenie terminu składania ofert do 16 marca 2023r? Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę terminu składania ofert do dnia 16.03.2023 r. - do godz. 12.00 |
Komunikaty