Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-03-2023 11:19:00 |
Składania : | 10-03-2023 08:30:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
Powiat Strzelecki w trybie zapytania ofertowego, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej dla zadania pn.: „Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego jako element przebudowy i rozbudowy drogi powiatowej 1805 O Strzelce Opolskie – Leśnica – Kędzierzyn – Koźle na odcinku ul. Wiejskiej w Porębie”.
Opis przedmiotu zamówienia:
Zgodnie ze Specyfikacją Zamówienia Publicznego – znak spr. DP.272.24.2023.AF.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia
procedury zamówienia publicznego
w formie zapytania ofertowego, bez podania przyczyny.
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał zamówienia, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dostępnych środków dowodowych.
Termin realizacji zamówienia:
· od dnia zawarcia umowy do dnia 15.12.2023 r.
Informacje dodatkowe
1. „Dodatkowe przesłanki wykluczenia
wynikające z art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U. 2022 poz. 835)”.
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w
wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006) i rozporządzeniu
269/2014 ( Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014) albo wpisanego na listę na podstawie
decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o
którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego
beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego
jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości
(Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany
na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
został wpisany na listę na podstawie
decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o
którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
4) Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 2.
5) W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 2 Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy .
6) Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1 które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej nakładanej przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych”.
Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca
musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich
3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia
działalności jest krótszy
–
w tym okresie minimum:
a) jednego projektu budowlano-wykonawczego lub budowlanego, który dotyczył budowy chodnika lub ścieżki pieszo – rowerowej wraz z odwodnieniem o długości co najmniej 250 m, stanowiący jeden odcinek drogi publicznej (nie dopuszcza się sumowania odcinków składowych),
b) jednego projektu dotyczącego rozbudowy drogi publicznej, dla którego została wydana decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (decyzja ZRID) w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 162).
Informacje dotyczące złożenia oferty:
Oferta oraz załączone do niej oświadczenia i załączniki winny być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy zgodnie z umocowaniem prawnym wynikającym z odpisu lub wyciągu właściwego rejestru, ewidencji działalności gospodarczej albo z umowy. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego swoje uprawnienia.
Pełnomocnictwo do podpisania oferty powinno być złożone wraz z ofertą.
Kryterium oceny ofert:
Kryterium oceny ofert: cena 100%
Wszelkich dodatkowych informacji udzielają:
- w sprawie procedury wyboru – Katarzyna Szydłak-Chromicz – Inspektor Wydziału Organizacyjnego (tel. 77 440 17 55 lub 787, pok. nr 312, III piętro); Izabela Garbela - Inspektor Wydziału Organizacyjnego (tel. 77 440 17 55 lub 787, pok. nr 312, III piętro), budynek Starostwa Strzeleckiego, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie,
- w sprawie przedmiotu zamówienia – Andrzej Ful (tel. 77 440 17 16, pok. Nr 009), parter, budynek Starostwa Strzeleckiego, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie.
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1. Druk „OFERTA” - załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.
2. W przypadku występowania pełnomocnictwa, pełnomocnictwo do podpisania oferty.
Załączniki dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Druk „OFERTA” – załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Specyfikacja Zamówienia Publicznego – znak spr. DP.272.24.2023.AF.
3. Projekt umowy.
4. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 77/4401755
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty