Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-02-2023 11:52:00 |
Składania : | 15-02-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 15-02-2023 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego,
- - Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zapytania ofertowego lub jego unieważnienia bez podania przyczyny, lub przerwania postępowania na każdym jego etapie.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-02-15 14:58 | Krzysztof Leszczyński | Informacja o unieważnieniu postępowania |
2023-02-08 13:12 | Krzysztof Leszczyński |
Zamawiający
informuje,
że
w
dniu:
08.02.2023
r.,
za
pośrednictwem
platformy
Open
Nexus
wpłynęło
pytanie
Wykonawcy
do
niniejszego
zapytania
ofertowego
na
usługi
Inspektora
ODO. Treść pytania: "Bardzo proszę o informację z jaką częstotliwością miałby się u Państwa pojawiać Inspektor Ochrony Danych (tzn. ile razy w miesiącu miałby być u Państwa fizycznie?). Czy dopuszczają Państwo możliwość, aby zamiast IOD-a pojawiał się jego Zastępca (Zastępczyni)? Proszę również o informację czy wskazane do przeprowadzenia szkolenia miałby się odbywać w formule stacjonarnej w Państwa siedzibie, czy dopuszczają Państwo również możliwość szkoleń online". Odpowiedź Zamawiającego: Nie wyznaczamy określonej ilości wizyt w miesiącu/tygodniu. Może być zastępca o ile ma stosowne uprawnienia/pełnomocnictwa. Pierwsze szkolenie powinno odbyć się w siedzibie ASP późniejsze mogą odbywać się on-line. Krzysztof Leszczyński Specjalista ds. Zamówień Publicznych tel. 71 33 44 704 |
2023-02-08 12:10 | Krzysztof Leszczyński |
Zamawiający
informuje,
że
zmienia
termin
wykonywania
usług
/obowiązywania
umowy/. Było: "Termin realizacji zamówienia: 01.03.2023 r. - 28.02.2024 r." powinno być: "Termin realizacji zamówienia: 01.03.2023 r. - 30.06.2024 r." Zmiana dokonana została we wszystkich załącznikach. Krzysztof Leszczyński Specjalista ds. Zamówień Publicznych tel. 71 33 44 704 |
2023-02-08 10:16 | Krzysztof Leszczyński |
Zamawiający
w
dniu:
08.02.2023
r.
dokonał
autokorekty
w
załączniku
nr
2
-
formularz
ofertowy
(było:
"stanowiący
załącznik
nr
5
-
wzór
umowy",
powinno
być:
"stanowiący
załącznik
nr
3
-
wzór
umowy". Krzysztof Leszczyński Specjalista ds. Zamówień Publicznych tel. 71 33 44 704 |
Komunikaty