Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: W/DZP/2023/97 Obsługa Akademii Sztuk Pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu w zakresie RODO.

Termin:
Zamieszczenia : 07-02-2023 11:52:00
Składania : 15-02-2023 12:00:00
Otwarcia : 15-02-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego,

-   - Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zapytania ofertowego lub jego unieważnienia bez podania przyczyny,               lub przerwania postępowania na każdym jego etapie.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 3 - umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.pdf pdf 453.53 2023-02-07 11:52:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe - Obsługa Akademii Sztuk Pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu we Wrocławiu w zakresie RODO..pdf pdf 775.98 2023-02-08 11:58:40 Postępowanie
załącznik nr 1 - zakres zadań Inspektora RODO.pdf pdf 414.47 2023-02-08 11:58:56 Postępowanie
załącznik nr 2 - formularz oferty.doc doc 80 2023-02-08 11:59:04 Postępowanie
załącznik nr 2 - formularz oferty.pdf pdf 348.76 2023-02-08 11:59:08 Postępowanie
Informacja o unieważnieniu postępowania - Inspektor RODO 2023.pdf pdf 134.16 2023-02-15 14:58:31 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-02-15 14:58 Krzysztof Leszczyński Informacja o unieważnieniu postępowania

Informacja o unieważ [...].pdf

2023-02-08 13:12 Krzysztof Leszczyński Zamawiający informuje, że w dniu: 08.02.2023 r., za pośrednictwem platformy Open Nexus wpłynęło pytanie Wykonawcy do niniejszego zapytania ofertowego na usługi Inspektora ODO.

Treść pytania:
"Bardzo proszę o informację z jaką częstotliwością miałby się u Państwa pojawiać Inspektor Ochrony Danych (tzn. ile razy w miesiącu miałby być u Państwa fizycznie?). Czy dopuszczają Państwo możliwość, aby zamiast IOD-a pojawiał się jego Zastępca (Zastępczyni)? Proszę również o informację czy wskazane do przeprowadzenia szkolenia miałby się odbywać w formule stacjonarnej w Państwa siedzibie, czy dopuszczają Państwo również możliwość szkoleń online".

Odpowiedź Zamawiającego:
Nie wyznaczamy określonej ilości wizyt w miesiącu/tygodniu. Może być zastępca o ile ma stosowne uprawnienia/pełnomocnictwa.
Pierwsze szkolenie powinno odbyć się w siedzibie ASP późniejsze mogą odbywać się on-line.

Krzysztof Leszczyński
Specjalista ds. Zamówień Publicznych
tel. 71 33 44 704
2023-02-08 12:10 Krzysztof Leszczyński Zamawiający informuje, że zmienia termin wykonywania usług /obowiązywania umowy/.
Było: "Termin realizacji zamówienia: 01.03.2023 r. - 28.02.2024 r." powinno być:
"Termin realizacji zamówienia: 01.03.2023 r. - 30.06.2024 r."
Zmiana dokonana została we wszystkich załącznikach.

Krzysztof Leszczyński
Specjalista ds. Zamówień Publicznych
tel. 71 33 44 704
2023-02-08 10:16 Krzysztof Leszczyński Zamawiający w dniu: 08.02.2023 r. dokonał autokorekty w załączniku nr 2 - formularz ofertowy (było: "stanowiący załącznik nr 5 - wzór umowy", powinno być: "stanowiący załącznik nr 3 - wzór umowy".


Krzysztof Leszczyński
Specjalista ds. Zamówień Publicznych
tel. 71 33 44 704

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Obsługa Akademii Sztuk Pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu w zakresie RODO. Zakres zadań Inspektora RODO stanowi załącznik nr 1 do zapytania 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od 01.03.2023 r. do 30.06.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Formularz ofertowy - Zamawiający wymaga dostarczenia wypełnionego i podpisanego załącznika nr 2 - formularz oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 655