Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WARP-1/Z/2023 Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i środków czystości

Termin:
Zamieszczenia : 03-02-2023 14:32:00
Składania : 10-02-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE WARP-1/Z/2023

 

I.             ZAMAWIAJĄCY:

Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Spółka z o.o.

ul. Piekary 19, 61-823 Poznań

NIP 7781411344, REGON 634512019, KRS 0000174198

tel. 61 656 35 00, faks 61 656 35 66

 

Niniejsze zapytanie ofertowe prowadzone na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000,00 zł netto, bez stosowania Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710). Zamówienie finansowane jest ze środków własnych.

 

II.           OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.      Przedmiotem zamówienia Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i środków czystości.

2.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 – formularz cenowy.

3.      Zamówione artykuły spożywcze powinny być z co najmniej 4 miesięcznym terminem ważności liczonym od dnia dostawy.

4.      Dostawy artykułów spożywczych dla potrzeb Zamawiającego będą dostarczane sukcesywnie
(1-2 razy w kwartale) do siedziby Zamawiającego ul. Piekary 19, 61-823 Poznań oraz do oddziału w Pile, ul. Grunwaldzka 2, po uprzednim złożeniu zamówienia przez wskazanego przez WARP Sp. z o.o. w umowie pracownika na podany przez Wykonawcę adres poczty elektronicznej
w terminie nie dłuższym niż 3 dni od złożenia zamówienia.

5.      Wykonawca zobowiązuje się zapewnić wniesienie artykułów spożywczych do pomieszczeń wskazanych przez pracownika Zamawiającego w jego siedzibie (parter, piętra IV, IX-XI) oraz oddziale.

6.      Zamawiane artykuły spożywcze winny być dostarczane w nienaruszonych opakowaniach transportem Wykonawcy.

7.      Nazwa dostarczonego towaru na fakturze VAT musi być zgodna z nazwą na opakowaniu
i zamówieniem Zamawiającego.

8.      W przypadku dostarczenia artykułów niezgodnych z warunkami zamówienia (co do braków ilościowych, jakości oraz terminu przydatności do spożycia), zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji, która powinna być zrealizowana w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego artykułu na nowy, wolny od wad i uzupełnić braki ilościowe w dostawie.

9.      Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego zamówienia dostarczyć protokół odbioru zgodny ze zleceniem Zamawiającego, który jest podstawą do wystawienia częściowej faktury VAT.

10.   Kod CPV: 15800000-6 – Różne produkty spożywcze

               39830000-9 – Środki czyszczące

 

III.        WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

1.      W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty:

a)    wpis do KRS lub CEIDG (Zamawiający nie wymaga załączenia dokumentów do oferty jeżeli Wykonawca wskaże link do ogólnodostępnej bazy, z której Zamawiający pobierze dokument).

b)    Wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 1),

c)    Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2),

d)    oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia (załącznik nr 3),

e)    oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych                                  przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (załącznik nr 4).

 

2.      Z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy powiązani są osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy w szczególności poprzez:

·         uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

·         posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

·         pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

·         pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

IV.          PRZYGOTOWANIE OFERTY:

1.     Ofertę należy składać w postaci plików PDF.

2.     Oferta winna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym  lub  podpisem  osobistym  (zaawansowanym  podpisem  elektronicznym) przez osobę/osoby  uprawnione  do  reprezentowania  Wykonawcy  (wymienione  we  właściwym rejestrze lub ewidencji) bądź umocowane przez te osoby do składania ofert (należy załączyć kopię stosownego pełnomocnictwa.

3.     Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę do zamówienia.  Złożenie  większej  liczby ofert lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty wariantowej,  spowoduje  odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.

4.     Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi wyraźnie zaznaczyć, że wycofuje wcześniejszą ofertę i oznaczyć nową jako wiążącą.

5.     Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

6.     Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

7.     Zamawiający nie dopuszcza możliwości uczestnictwa podwykonawców w realizacji zamówienia.

8.     Niezłożenie dokumentów oraz nie spełnienie warunków udziału w postepowaniu określonych w pkt. III i IV skutkować będzie odrzuceniem oferty.

 

V.            TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:

1.     Ofertę należy składać w postaci plików PDF na platformie zakupowej platformazakupowa.pl/pn/warp.

2.         Oferty należy składać w terminie do 10.02.2023 r. do godziny 12:00.

3.         Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4.     Za  datę  wpływu  oferty,  dokumentów,  oświadczeń  oraz innych  informacji  przyjmuje  się  datę  ich  wczytania  do  systemu  (przesłania na Platformę).

5.     Osobą wyznaczoną do kontaktu z Wykonawcą w sprawie niniejszego zapytania jest:
p. Andrzej Janowski, tel.: 61 656 35 00, e-mail: andrzej.janowski@warp.org.pl oraz
p. Maciej Maćkowiak, tel.: 61 656 35 00, e-mail: maciej.mackowiak@warp.org.pl.

 

VI.          KRYTERIUM WYBORU OFERTY:

Zamawiający przy wyborze Wykonawcy posługiwał się będzie następującym kryterium:

·       100% cena

 

 

VII.           INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawcę za pośrednictwem platformy zakupowej platformazakupowa.pl/pn/warp.

 

VIII.     ZWIAZANIA OFERTĄ:

Wykonawca  pozostaje  związany  złożoną  ofertą  przez  okres  30  dni  kalendarzowych.  Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu.

 

IX.          PŁATNOŚCI:

Płatność za wykonanie zamówienia – przelewem na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.

 

X.            TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Wykonawca świadczyć będzie usługę w okresie od daty zawarcia umowy do 10 grudnia 2023 r.

 

XI.            ZASTOSOWANA PROCEDURA:

1.      Postępowanie  o  udzielenie zamówienia  prowadzone  jest  w  trybie  zapytania  ofertowego o  wartości nieprzekraczającej  kwoty  określonej  w  art.  2 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022 r., poz. 1710).

2.      Zapytanie ofertowe – zgodnie z Regulaminem zakupów WARP Sp. z o.o. oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

3.      Zamawiający  dopuszcza  możliwość  zmiany  zapisów  zapytania  ofertowego  przed  upływem terminu składania ofert.

4.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu składania ofert oraz unieważnienia  niniejszego  postępowania na każdym  jego etapie - bez  podania  przyczyn,  w  szczególności bez wyłonienia najkorzystniejszej oferty, a także po wyłonieniu  najkorzystniejszej  oferty,  a przed zawarciem umowy.

5.      Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Oferentów informacji. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień. W przypadku braku dostarczonych dokumentów za wyjątkiem formularza ofertowego Zamawiający jednokrotnie wezwie Wykonawców do uzupełnienia dokumentów.

6.      Zamawiający wykluczy z postępowania Oferentów, co do których, wskutek sprawdzenia wiarygodności oferty, poweźmie informację o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą.

7.      Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji ze wszystkimi Oferentami, którzy nie zostali wykluczeni z postępowania.

8.      Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli Oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy o realizację przedmiotu niniejszego zamówienia.

 

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 do WARP-1/Z/2023 – Formularz cenowy,

Załącznik nr 2 do WARP-1/Z/2023 – Formularz ofertowy,

Załącznik nr 3 do WARP-1/Z/2023 – Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia,

Załącznik nr 4 do WARP-1/Z/2023 - Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
WARP-1-Z-2023 - Załącznik nr 1- Formularz cenowy.xls xls 46 2023-02-03 14:32:00 Postępowanie
WARP-1-Z-2023 - Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy.doc doc 248 2023-02-03 14:32:00 Postępowanie
WARP-1-Z-2023 - Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc doc 329.5 2023-02-03 14:32:00 Postępowanie
WARP-1-Z-2023 - Załącznik nr 4 - Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 13 lub art. 14 RODO.pdf pdf 129.92 2023-02-03 14:32:00 Postępowanie
WARP-1-Z-2023 - Zapytanie ofertowe.pdf pdf 158.34 2023-02-03 14:32:00 Postępowanie
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty WARP-1-Z-2023.pdf pdf 111.12 2023-02-14 12:29:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-02-14 12:29 Zamówienia Publiczne Dzień dobry,
w załączeniu przesyłamy informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Z poważaniem,
Zamówienia WARP

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i środków czystości Wartość zamówienia 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji 3 dni od złożenia zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
4 Termin ważności - Zamówione artykuły spożywcze powinny być z co najmniej 4 miesięcznym terminem ważności liczonym od dnia dostawy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 291