Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Konserwacje i naprawy systemów: alarmowych, kontroli dostępu, łączności domofonowej i wideodomofonowej

Termin:
Zamieszczenia : 03-02-2023 07:34:00
Składania : 22-02-2023 10:00:00
Otwarcia : 22-02-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Konserwacje i naprawy systemów: alarmowych, kontroli dostępu, łączności domofonowej i wideodomofonowej

 Numer ogłoszenia TTI.2232.18.2023

Data ogłoszenia 03.02.2023r.

 

Zamawiający: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 

                        Kraków.

 

Informacje dotyczące zamówienia:

 

           Zakres prac:

1. Stałe utrzymanie w sprawności systemów: alarmowych, kontroli dostępu, łączności domofonowej i wideodomofonowej

 

2. Dokonywanie napraw oraz usuwanie uszkodzeń powstałych podczas eksploatacji. Usuwanie nieprawidłowości w działaniu poszczególnych systemów- każdorazowe wezwania

 

3. Okresowe konserwacje ww. systemów wykonywane z częstotliwością jeden raz w miesiącu

 

 

Zleceniobiorca wraz z ofertą składa następujące kserokopie poświadczone za zgodność                     z oryginałem:

-Koncesję MSW na wykonywanie usług w zakresie objętych umową

-Wpis na listę kwalifikowanych pracowników Zabezpieczenia Technicznego wydany przez Komendanta Wojewódzkiego Policji

-Uprawnienia SEP do 1 kV

-Aktualne zaświadczenie o rejestracji firmy (np. KRS, CEIDG)

-Referencje z ostatnich 2 lat- min. 1 zamówienia na wykonanie usług konserwacyjnych urządzeń: alarmowych/kontroli dostępu/domofonowych lub wideodomofonowych o łącznej wartości min. 50'000,00 zł netto

 

Oświadczenie Zleceniobiorcy o znajomości systemu kontroli dostępu w oparciu o urządzenia ARITECH oraz posiadanie klucza licencyjnego sprzętowego ACP500W oraz interfejsu sieciowego ACP201 jak również znajomość analogowo-cyfrowego systemu domofonowego URMET. Obydwa systemy są ze sobą zintegrowane.

 

Zleceniobiorca zobowiązuje się do utylizacji demontowanych części systemów po wymianie.

 

Oferty należy składać do dnia 22.02.2023 roku do godz. 10:00.

 

Miejsce składania ofert: ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy  wraz z numerem ogłoszenia, nazwą zadania i dopiskiem „nie otwierać przed dniem 22.02.2023 roku przed godziną 10:00” należy złożyć na Dzienniku Podawczym w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80              w Krakowie w budynku Administracji A-V lub poprzez platformę zakupową: www.platformazakupowa.pl

 

 

 

 

 

Osoba do kontaktu:

Dział Inwestycji i Remontów

Tel. 12 614 20 12, 12 614 20 77 pon-pt 9.00-12.00

e-mail: s.kurdziel@szpitaljp2.krakow.pl

 

Termin wykonywania prac: 1.04.2023- 31.03.2024r.

 

Gwarancja 24 miesiące na wykonane naprawy.

 

Czas reakcji w razie awarii: 3 godzin od chwili zgłoszenia.

 

 

 

Prowadzone postępowanie nie stanowi przetargu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego ani ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie nie stanowi podstawy do wystąpienia z jakimkolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych negocjacji z wybranym Wykonawcą.

 

Warunki zgłaszania ofert:

        Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać

        Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu, wyraźnie oznaczonej numerem postępowania wskazanym            w ogłoszeniu

        Zamawiający dokona wyboru oferty na podstawie Formularza Cenowego

        Brak kompletnej oferty (brak  wymaganych poświadczeń, oświadczenia) nie będzie brany pod uwagę

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-------------------------                          

Formularz cenowy

Wzór umowy

Załącznik do umowy

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
FORMULARZ CENOWY.odt odt 7.02 2023-02-03 07:34:00 Postępowanie
OGŁOSZENIE 2023.odt odt 9.31 2023-02-03 07:34:00 Postępowanie
WZÓR UMOWY.doc doc 53 2023-02-03 07:34:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK DO UMOWY.xls xls 45.5 2023-02-03 07:34:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Konserwacje i naprawy systemów - 12 miesiąc - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3009 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 698