Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IOŚ.271.2.2023 Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Gołymin-Ośrodek w 2023 roku

Termin:
Zamieszczenia : 02-02-2023 15:33:00
Składania : 13-02-2023 10:00:00
Otwarcia : 13-02-2023 10:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 141.6 2023-02-02 15:33:00 Postępowanie
SWZ-1.pdf pdf 782.1 2023-02-02 15:33:00 Postępowanie
załącznik nr 1 - formularz ofertowy.docx docx 32.6 2023-02-02 15:33:00 Postępowanie
załącznik nr 4 do SWZ - projekt umowy.pdf pdf 275.15 2023-02-02 15:33:00 Postępowanie
załączniki nr 2 -3, 5-6 do SWZ.docx docx 20.04 2023-02-02 15:33:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 560.89 2023-02-13 15:09:10 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o unieważnieniu postępowania cz. 2_sig.pdf pdf 281.82 2023-02-23 10:59:06 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. 1_sig.pdf pdf 459.97 2023-02-23 10:59:06 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-02-23 10:59 Ewa Witkowska Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty dla Części 1 oraz zawiadomienie o unieważnieniu postępowania dla Części 2

zawiadomienie o unie [...].pdf

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-02-23 10:43 Ewa Witkowska Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2023-02-13 15:09 Ewa Witkowska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-02-13 10:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przekazuje informację dot. kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia : łącznie 312 600,00 zł brutto w tym Część 1: 219 000,00zł brutto ,Część 2: 93 600,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 432