Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 31-01-2023 13:47:00 |
Składania : | 07-02-2023 13:44:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni zwraca się z zapytaniem ofertowym w celu: „Wykonania 5-letniego przeglądu instalacji elektrycznej i odgromowej oraz rocznych przeglądów instalacji elektrycznej, oświetlenia ewakuacyjnego, awaryjnego i przeciwpożarowych wyłączników prądu w obiektach stanowiących własność i zlokalizowanych na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni ul. Śmidowicza 69 oraz w Akademickim Ośrodku Szkoleniowym w Czernicy/k Brus ul. Leśna 26”., zgodnie z Załącznikiem nr 1 dołączonym do postępowania. Termin związania z umową: od dnia podpisania umowy do 31.10.2023r., zgodnie ze wzorem umowy – Załącznik nr 2. Wymagania kadrowe: - co najmniej jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne D i E w zakresie pomiarów ochronnych. Osobą odpowiedzialną i kompetentną merytorycznie (elektrycznie) za w.w zamówienie będzie przedstawiciel AMW d/s elektrycznych – Marian Kwiatkowski tel 261-262-660. Osobą do kontaktów w celu podpisania i realizacji umowy - Jacek Derkacz tel. kont. 261-267-407. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie dostarczyć wykaz osób wykonujących przedmiot Umowy wraz z właściwymi uprawnieniami potwierdzającymi spełnienie wymogów określonych w zapytaniu. UWAGA! Każdy budynek zlokalizowany na terenie AMW w Gdyni posiada wielu użytkowników, którzy są odpowiedzialni za udostępnienie pomieszczeń. Wykonawca zobowiązany będzie do samodzielnego uzgodnienia dostępu do wszystkich miejsc objętych przedmiotem umowy. Na terenie AMW obowiązuje system przepustkowy.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty