Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.272.2.2023 Dostawy mające na celu zwiększenie dostępności budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie dla osób niepełnosprawnych w ramach przedsięwzięcia grantowego: Dostępność Powiatu Mogileńskiego

Jakub Łuczkowiak
Powiat Mogileński
Termin:
Zamieszczenia : 09-02-2023 13:58:00
Składania : 22-02-2023 11:00:00
Otwarcia : 22-02-2023 11:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.docx docx 134.16 2023-02-09 13:58:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 7775.48 2023-02-09 13:58:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ.zip zip 1370.45 2023-02-09 13:58:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 179.42 2023-02-09 13:58:24 Postępowanie
Ogłoszenie o wykonaniu umowy.pdf pdf 55.55 2023-06-06 11:56:45 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.docx docx 87.44 2023-02-22 13:53:16 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 367.36 2023-02-22 13:53:16 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku postępowania.pdf pdf 615.38 2023-03-30 11:04:10 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku postępowania.docx docx 87.89 2023-03-30 11:04:10 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 87.79 2023-05-12 12:36:20 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-06 11:56 Jakub Łuczkowiak Szanowni Państwo, w załączeniu ogłoszenie o wykonaniu umowy w cz. III zamówienia.

Ogłoszenie o wykonan [...].pdf

2023-05-12 12:36 Jakub Łuczkowiak Szanowni Państwo, w załączeniu ogłoszenie o wyniku postępowania.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-03-30 11:04 Jakub Łuczkowiak Szanowni Państwo, w załączeniu przekazuję informację o wyniku postępowania.

Informacja o wyniku [...].pdf

Informacja o wyniku [...].docx

2023-02-22 13:53 Jakub Łuczkowiak Szanowni Państwo, w załączeniu przekazuję informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].docx

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-02-22 11:00 Komunikat Zamawiającego Na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, iż na sfinansowanie zamówienia nr OR.272.2.2023 pn. „Dostawy mające na celu zwiększenie dostępności budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie dla osób niepełnosprawnych w ramach przedsięwzięcia grantowego: Dostępność Powiatu Mogileńskiego”, zamierza przeznaczyć kwotę:
1) dla cz. I pn. „Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych w biurach Starostwa Powiatowego w Mogilnie przy ul. Ogrodowej 10 oraz drzwi zewnętrznych przy wejściu A do budynku" – 112 355,65 zł brutto (słownie: sto dwanaście tysięcy trzysta pięćdziesiąt pięć złotych 65/100)
2) dla cz. II pn. „Dostawa i montaż drzwi automatycznych przy wejściu B do budynku Starostwa Powiatowego w Mogilnie przy ul. Ogrodowej 10" – 18 299,37 zł brutto (słownie: osiemnaście tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 37/100)
3) dla cz. III pn. „Dostawa krzesła ewakuacyjnego z szafką do przechowywania" - 8 210,00 zł brutto (słownie: osiem tysięcy dwieście dziesięć złotych 00/100)

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 483