Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 27-01-2023 13:46:00 |
Placing offers : | 08-02-2023 09:00:00 |
Offers opening : | 08-02-2023 09:30:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-02-28 14:01 | Anna Lech | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 2, 3, 5, 9, 10. |
2023-02-24 11:00 | Anna Lech | Informacja o ofertach dodatkowych w części nr 10, informacja z art. 222 ust. 5 Pzp. |
2023-02-23 11:06 | Anna Lech | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 6 i 8. |
2023-02-17 09:48 | Anna Lech | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 4. |
2023-02-16 09:31 | Anna Lech | Informacja o unieważnieniu postępowania w części nr 1 i nr 7. |
2023-02-08 14:47 | Anna Lech | Informacja o ofertach, które zostały otwarte. |
2023-02-08 09:00 | Buyer message |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
kwotę
50.400,00
zł
(słownie:
pięćdziesiąt
tysięcy
czterysta
złotych),
w
tym:
część 1 w wysokości: 5.600,00 zł brutto, część 2 w wysokości: 11.200,00 zł brutto, część 3 w wysokości: 11.200,00 zł brutto, część 4 w wysokości: 5.600,00 zł brutto, część 5 w wysokości: 2.800,00 zł brutto, część 6 w wysokości: 2.800,00 zł brutto, część 7 w wysokości: 2.800,00 zł brutto, część 8 w wysokości: 2.800,00 zł brutto, część 9 w wysokości: 2.800,00 zł brutto, część 10 w wysokości: 2.800,00 zł brutto. |
Announcements